,,,, Ravintolat eivät ole tilanneet Agalin tuotteita enää pitkään aikaan, kertoo ympäristöinsinööri Anne Kärnä.,,,,
Ovat siis tilanneet kuitenkin eli jotain ihmeellistä on syöty.
,,,,,,Utaimen mukaan Tampereen elintarvikevalvonta on tehnyt tarkastuskäynnin kuuteen pirkanmaalaiseen ravintolaan, soittanut muutamaan ja lähettänyt sähköpostikyselyn 62:lle
Tarkastuskäynneillä ei löytynyt Agalin tuotteita eivätkä kyselyyn vastanneet 26 ravintolaa ole tilanneet ruokia turkulaisyrityksestä,,,,,,
Kaikkia ei siis tarkastettu ja kovin moni jätti vastaamatta. Vastatakin voi niin monella tavalla, että onko paperit puhtaat? Jokainen miettiköön itse.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194715676391/artikkeli/utain elintarvikevalvonta tarkasti kebab-pitserioita tampereella ei kaytossa agalin tuotteita.html
Ei siis voida sanoa varmaksi, että ei olisi käytössä vaikka A-lehden otsikko niin sanookin.
Puhtaat paperitko kepaplihasta?
Yx ichminen
3
99
Vastaukset
- pizzakeisarii
tyypillistä aamulehden karvakäsi linjaa, eivät ne mitään ole tehneet. nehän on maahanmuuttajia ja niin ihania isolla melallaan. taas joku porukka saa ilmaisia kebappeja vuodeksi .
- eipä tiijä
Vaikeaa syyttää tai vapauttaa. Minä en kyllä enää syö kepabeja, vaikka olen ollutkin niiden suurkuluttaja jo 15 v.
- eikä minun perheeni
Musuthan on kaikki kavereita keskenään ja Agalin hallituksen muodostaa:
Hallituksen jäsenet Kaupparekisterissä
Varsinainen jäsen: Agali Serggio
Varajäsen: Mahmoodi Hussein
Toimipaikan ylin johto toimitusjohtaja Serggio Agali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323