Mitä minun kannattaa tehdä, olen saanut vuosia vaan joutenolla oloneuvoksena ja hyvin pärjää, pääsee risteilemään ym mukavuuksia. Mutta nyt, kun tuet nousi ja parempaa tiedossa, vielä paremmin joutaa maata päivät, niin olen ruennut pohtimaan, pitäisikö sitten rueta veronmaksajaksi ja etsiä töitä, etten hajoaisi,niin saattaisi käydä minulle?Onko kohtalotovereita?
Pää taitaa hajota.
3
124
Vastaukset
- Ulos ja heti
Muista et jää neljän seinän sisälle.Tiedät mitä tapahtuu jos linnottaudut omiin oloihin sisälle.Kukaan ei tule hakemaan mihinkään. Pitää olla omaa tahtoa lähteä aamulla lenkille tai muuhun harrastuksiin - yhdistystoimintoihin
- työtön.
Kannattaa etsiä töitä, jos ei ole tarpeeksi tahtoa luoda itselleen tekemistä työttömyyspäiville. Olet luotu toisten työntekijäksi.
Tuet todellakin nousi...120 euroa, josta ensin 20% verot pois ja summa onkin 96 euroa. Vuokrasta tai muista hyväksyttävistä työttömän asumiskustannuksista riippuen hyöty voi olla jotain nollan ja 96 euron väliltä. Käytännössä jos et asu halvassa yksiössä, tukien korotus on aikalailla nolla euroa.
Mikäli et ole hakenu toimeentulotukea, vaikka sitä olisi saatavilla, hyöty on suoraan se 96 euroa kuukaudessa, mutta olet silloin menettänyt muutenkin tukia joka kuukausi riippuen esim. sähkö- ja vesilaskuista. Hukattu tuki voinut olla jopa 100 euroa kuussa. - pilvee
Pimeetä pilvee vaan kuutamolla hoilasi kai Juice aikoinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780