Ma*** , vaan eipä löydy numeroa.
Laittaisin viestin
3
327
Vastaukset
- teeppä näin.
Katsoppa vaikka fonecta finderista nimen perusteella niin varmaan löydät oikean jos ei ole salainen numero kuten normaaleilla ihmisillä. Lisäksi voi löytyä muitakin keinoja ottaa yhteyttä.
- Ma_ _ _
Ei se ole salainen, varmaan mistä tahansa palvelusta löytyy, jos olet numeroni hukannut. Olenhan sulle joskus viestitellytkin.
- 918131
Voi voi melkein jo toivoin et olis mulle mut ei, kun tuli niin hyvät tunnisteet ap,ltä ettei sittenkään ollut mulle
Vaikkakin haluisin eräältä mieheltä jotain viestiä mut ehkä hän ei laita kun en itse viimeksi vastannut tuossa alkuviikosta ja on itsellä ollut ihan älyttömän pas,ka viikon alku ja muutenkin ihan pas,ka fiilis elämän tilanteestani johtuen ettei ole ollut paljonkaan mielessä hän.....tässä kun on nyt jotkut muut asiat jotka painaa mieltä ja aiheuttaa unettomuuttakin eli elämä tuntuu olevan taas ihan peestä mitä se on kylläkin ollut melkein koko elämäni
Sorry ap et "vuodatin" sinun aloitukseesi
toivottavasti löydät etsimäsi, "pidän sinulle peukkuja" virtuaalisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760