Olen niin palavasti ihastunut tähän 17v nuorukaiseen vaikka itse olen 22v. Vähän hämmentää kyl, mutta en mahda näille tunteille mitään... :( Luulin aluksi hänen olevan vanhempi kun käyttäytyy aikuismaisesti, mut sanoikin sitten ikänsä ni tuli vähän yllätyksenä...
Opiskellaan samalla luokalla ja ei olla juteltu yhtään mutta itse katselin häntä sivusilmällä. Sitten tuli tilaisuus ottaa häneen yhteyttä ja menimme uloskin :) Tarjosi kahvin! Ja oli tosi mukava mies. Halattiin kun lähettiin... Mutta tämän jälkeen emme puhu vielläkään mitään koulussa. Ei tervehdi, koittaa välttää katselua (joskus saattaa vilkaista, mutta en osaa päätellä meinaako oikein mitään), tykkää kyllä jutella muille tytöille, mutta mulle ei uskalla puhua mitään. Ja tuntuu nykyään olevan hajamielinen koulussa. Unohtelee tavaroitaan jne.
Koulun ulkopuolella puhuu taas harvemmin... En vaan malta pitää silmiäni erossa tästä ihanuudesta ja nyt ahdistaa kun ei tiedä toisen tunteita :(
Ehkä pitäis vaa ajatella järjellä...
nainen vanhempi kuin mies....
TooSoontoCallItLove
0
319
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520