Eli tänään se viimeinen osio lääkkeellisessä abortissa sitten olikin. Kotona aamulla otin 2särkylääkettä ja laitoin 2tabua emättimeen,pieni huippaus siinä tietenki tuli koska toinen särkylääkkeestä oli kolmiolääke. Menin sitten kotoa osastolle klo 0800 odottelin siinä poikaystäväni kanssa , että hoitaja kutsuu sisään. Ensin meitä haastateltiin ja kysytiin tulevasta ehkäisystä. Noin puolen tunnin sisällä pääsin huoneeseeni lepäämään. Ensimmäisistä emätin tapleteista ei oikein tullut oireita, vähän alavatsa kipuja. Seuraavat 2taplettia annettiin 0940 laitoin ne itse vessassa. Niistä sitten alkoi kivut. Aika paljon suuremmat kun kuukautiskivut. Lounas oli klo 1200 heti sen jälkeen tunsin että nyt jotain tulee ulos ja menin vessaan.jouduin istumaan sellaisen astian pääl että sikiö ja istukka tippuu sinne. Ja istuin sitten siihen ja sieltähän se sikiö tuli. Katsoin sitä ja se muistutti jopa pientä vauvaa, sillä oli, pää.kädet.jalat.nenä pieni suu ja varpaat että sormet. Se oli kauheaa nähdä oma "lapsi" siinä silmien alla. istukka tuli n. 1sisällä myös ulos. Olen 16 vuotias ja Olin rv 10 4.. Ajattelin että kivut ja kaikki mitä oireita siitä tulee ovat kauheat. Mutta tämä kipu joka oli ei ollut mitään verrattuna siihen kun jotkut tekee kuolemaa jossain. Kaikille joilla tämä on edessä niin älkää turhaa stressatko. Hoitajat ovat aina kiven heiton päässä. Tsemppiä kaikille !
abortti tänään
nuori
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760