Hyvää torstaita ja muitakin päiviä!
http://www.youtube.com/watch?v=QhpU5y_ErUE&feature=related
Eräälle miehelle
7
215
Vastaukset
- ....................
Voi. miksi näin?
- Mies haikailija
Jos ois tää mulle mäkin kaipailen. Naista en eilen tavannut mutta mielessäni oli paikassa lämpimässä. hyvää päivän jatkoa kauniin kipaleen lähettjälle!
- che sara
kiitos. Tää oli mulle. Päkstriit.. Ootko ite päksiit poissei? Mä oon ollu sun trankis kerra. Rakastuin het.
- ap.
Ei tämä kappale varmasti mennyt kelleen tällä palstalla olevalle,mutta kunhan laitoin sanojen takia.Joskus teininä kuuntelin tuota musiikkia.
- tiineitsimusaa
Ja hyvää teki korvalehden sisäpuolella oleviin reseptorrihi? Hyvä. Ihte vejätin teik tättii ja motern tolkkingii. Se on se robbie nii itoli.
- siis se teinivaihde
tiineitsimusaa kirjoitti:
Ja hyvää teki korvalehden sisäpuolella oleviin reseptorrihi? Hyvä. Ihte vejätin teik tättii ja motern tolkkingii. Se on se robbie nii itoli.
On sulla tainnut vielläkin jäädä se vaihde päälle.
- shess the one
siis se teinivaihde kirjoitti:
On sulla tainnut vielläkin jäädä se vaihde päälle.
Yes you know wjhqt I mean. Theres a hole in my soul..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362