näistä olen kärsinyt vuosia. välillä on pitkiäkin taukoja mutta sitten taas tulevat. Kipu tuntuu palleassa ja säteilee selkään. mitään ei voi syödä eikä juoda kun tämä tulee tai pahentaa. Kipu tuntuu puristuksena ja tosi kipeänä, ikäänkuin joku olisi potkaissut kovasti palleaan! sen tiedän, että kanamuna, kurkku ja paprika ainakin pahentavat. pyrin siis välttämään. Minulla myös fooliohappo ollut alhainen vaikka syön normaalisti suht kaikkea. lisäksi neurologisia ongelmia, muisti pätkii, pää ei toimi tiedon käsittelyssä, ajoittain huimausta, puutumista ja erillaisia tuntohäiriöitä. lihakset väsyvät myös erittäin helposti, joskus jopa halvaantuvat hetkellisesti ja yleensä täysin yllättäen. Myös erillaiset kivut lihaksissa ja väsymys ovat jokapäiväisiä. Pään- kaularangan ja selän mri ssä eikä likvorissa näkynyt mitään. verikokeet ovat olleet ok, myös b12 vitamiini, paitis tuo fooliohapon puute, johon söin 3 kk kuurin ja sen jälkeen asialle ei ole tehty mitään. Mistä apua? keliakia on pois suljettu sekä kilpirauhasen ongelmat.
ylävatsa kipuja
6
368
Vastaukset
- piiko22
Sappi?
- pallea puristuksessa
no kun ei.. ainakaan kun joskus ultralla katsoivat...
- Täyttätuskaa
Haimasi pamahtaa ihan just.
- pallea puristuksessa
Täyttätuskaa kirjoitti:
Haimasi pamahtaa ihan just.
täyttätuskaa; kummallista, mutta ei se ole vielläkään pamahtanut? :)
- ylläripylläri
Hei!
Kurkkaappa tietoa selkärankareumasta, sekin saattaa aiheuttaa tuon tyyppistä kipua rintarangan ympärillä.Siihen tosin liittyy monesti myös lonkka-tai pakarakipua, ja vanha muisto kipeästä kantapäästä. Siellä on hyvä testi. Jos vaikka olisi kaksi eri vaivaa? - häjyltä tuntuu
samanlainen olo ja tuntemus kuin kirjoituksen aloittaneella ,parisen viikkoa ja osittain vielä kova polta vatsan yläosas.en tiiä nyt olen vasta kokeillut kotikonsttia.täytyy ilmeisesti lähteä lääkärikierrokselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519