Olen todella ujo 22-vuotias mies ja poikuus on edelleen tallella. Kiinnostais tietää että löytääkö netin deittipalstalta naisen joka vois viedä poikuuden jos sinne laittaa ilmoituksen vai onko todellakin asia niin että yleensä ei saa mitään vastauksia? Ajattelin että jos ensin kokeilis jollain ilmotuksella ennenku maksullisiin menee.
Kokemattomuus
223
11229
Vastaukset
- auta miestä mäes
Laita ilmoitus ilman tota poikuutta,saattaa tärpätä.Loppu onkin sitten itsestäs kiinni, vai tyritkö sittenkin jollaintapaa?
- Liikaa turpiin saanu
moon-liisa kirjoitti:
mun mielest taas just ei. siis toi impeys on just se juttu millä eroo muista..
Ei ole mikään vika olla poika. Kannattaa odottaa, että kohdalle tulee riittävän rakastettu nainen, että sen hänen kanssaan jakaa. Saattaa kuulostaa pliisulta, mutta itse koin tämän tilanteen tytön kanssa noin 19-vuoden iässä ja kas kummaa se suhde lakkasi siihen ja sydän särkyi.....tyttö jahtasi sitten exiä ja muita.
Ei yhdyntä ole vain seksiä, vaan siinä jakaa itsensä toisen ihmisen kanssa. Ja toiseksi (ikää on jo nyt yli 40 vuotta) voin sanoa, että ensimmäiset 10 kertaa eivät missään tapauksessa ole mitään herkkua kaikkine paineineen, että joudat kyllä vielä odottamaan sitä oikeaa kultaasi. Minkään sellaisen kanssa, joka on rakkauden kiertolainen ei kannata tätä kalleintaan menettää.
Tsemppiä ja onnea elämääsi liiat seksisuhteet vievät itsetunnon ja kunnioituksen, vaikka maailma sitä toisin esittää.....
- Kokematon2
Eikö sitten muka ole naisia jotka innostuis ajatuksesta että saa viedä kokemattomalta mieheltä poikuuden? En osaa vastata tuohon itsekkään että tyrisinkö koko homman kun en ole koskaan päässyt edes kokeilemaan. Jännittää tietenkin aivan järjettömästi etukäteen jos sellaseen tilanteeseen asti edes pääsee. En ymmärrä mikä siinä poikuudessa muka on niin paha asia että se karkottais kaikki naiset samantien jos rehellisesti kertoo kuinka asia on. Tuskin sitä kokemattomuutta voi olla huomaamatta sitten kun tositilanne tulee varsinkin jos jännittää kovasti.
- 54353453434
"Eikö sitten muka ole naisia jotka innostuis ajatuksesta että saa viedä kokemattomalta mieheltä poikuuden? "
No tuskin se kiinnostaa kovin paljon.
- Kokemattomat miehet ihastuvat erittäin helposti naisiin (huoriinkin). Tämän takia jopa huorat blogeissaan varovat tälläisiä miehiä.
- Kokemattomuus näkyy yleensä epävarmuutena ja siinä "ettei osata ottaa tilannetta haltuun".
- Nainen harvemmin saa kiksejä siitä että mies miettii että "mitäköhän tässä pitäis tehdä".
- Nainen voi kokea jopa ärsytystä siitä että joutuu opastamaan miestä tilanteessa.
- Nainen harvemmin tulee itse tilanteessa joten jos on täysin kokematon tyyppi niin joutuisi koko ajan neuvomaan ja se varmaankin latistaisi koko tunnelman.
Noilla asioilla ei sinänsä ole väliä yleesä sellaiselle jos on muuten tutustuttu hyvässä yhteisymmärryksessä ja päästy väleihin.... Kyllä ne huoratkin tietysti rahat ottavat "avunannostaan". 54353453434 kirjoitti:
"Eikö sitten muka ole naisia jotka innostuis ajatuksesta että saa viedä kokemattomalta mieheltä poikuuden? "
No tuskin se kiinnostaa kovin paljon.
- Kokemattomat miehet ihastuvat erittäin helposti naisiin (huoriinkin). Tämän takia jopa huorat blogeissaan varovat tälläisiä miehiä.
- Kokemattomuus näkyy yleensä epävarmuutena ja siinä "ettei osata ottaa tilannetta haltuun".
- Nainen harvemmin saa kiksejä siitä että mies miettii että "mitäköhän tässä pitäis tehdä".
- Nainen voi kokea jopa ärsytystä siitä että joutuu opastamaan miestä tilanteessa.
- Nainen harvemmin tulee itse tilanteessa joten jos on täysin kokematon tyyppi niin joutuisi koko ajan neuvomaan ja se varmaankin latistaisi koko tunnelman.
Noilla asioilla ei sinänsä ole väliä yleesä sellaiselle jos on muuten tutustuttu hyvässä yhteisymmärryksessä ja päästy väleihin.... Kyllä ne huoratkin tietysti rahat ottavat "avunannostaan".Agree. Ja sanotaan naisen neitsyyden viemisestä ihan mitä tahansa, niin se on ihan jäätävän tylsää. Mimmit kuvittelee usein (ainakin ne joista varmuudella tiedän) että eka seksikokemus on romanttinen ja täynnä hekumaa. Pöh. Se sattuu ja vaikka kuinka siihen laittaisi romanttista musiikkia taustalle on fiilis pilalla ihan sata varmana, kun veri virtaa.
Parhaiten mimmit tekis, kun kävisivät menettämässä neitsyytensä kokeneemmalle miehelle ja olisivat rehellisiä siinä, että "nyt se lähtee". Itse tosi jättäisin väliin.
Ihan se ja sama nimittäin, että kuinka kikee nuori gimma siel lakanoissa on, sillä lahna se on joka tapauksessa. Ennemmin vänkkään takapihalla, vaikka talvi onkin.- siiiruli86
Orwelll kirjoitti:
Agree. Ja sanotaan naisen neitsyyden viemisestä ihan mitä tahansa, niin se on ihan jäätävän tylsää. Mimmit kuvittelee usein (ainakin ne joista varmuudella tiedän) että eka seksikokemus on romanttinen ja täynnä hekumaa. Pöh. Se sattuu ja vaikka kuinka siihen laittaisi romanttista musiikkia taustalle on fiilis pilalla ihan sata varmana, kun veri virtaa.
Parhaiten mimmit tekis, kun kävisivät menettämässä neitsyytensä kokeneemmalle miehelle ja olisivat rehellisiä siinä, että "nyt se lähtee". Itse tosi jättäisin väliin.
Ihan se ja sama nimittäin, että kuinka kikee nuori gimma siel lakanoissa on, sillä lahna se on joka tapauksessa. Ennemmin vänkkään takapihalla, vaikka talvi onkin.Ihan tiedoksesi, että harvalla alkaa veri virtaamaan. Ja jos virtaa, niin se määrä on ihan mitätön.
- auta miestä mäes
Ehkenpä vähemmän joita räpellys viehättää, vaikka into olisikin huipussaan aloittavalla.
Jos pukille on pääsemässä,siinä vaiheessa tuskin on merkitystä huomasipa eli ei. - hippahoppa
no omasta puolestani voin sanoa että oon jopa vastannutkin sellaseen ilmotukseen jossa neitsyt-mies etsii naista opettajaksi. en tiedä sitten kuin yleistä on että semmonen naista viehättää, mua kyllä. myöskään en tiedä kuka saa vastauksia ja kuka ei, mut mä ainakin kannatan sitä että mahdollisimman selkeesti kertoo mikä on tilanne ja mitä hakee. iskuria voin suositella tohon tarkotukseen, ei siinä ainakaan mitään menetä jos koittaa:-)
ja mua viehättää siinä nimenomaan se että saa antaa miehelle sen ekan seksikokemuksen, siinä on yleensä tosiaan hirvee määrä jännitystä mutta myös seksuaalista latausta. siis eipä mullakaan näitä oo pilvin pimein tullu vastaan mut joku kumminkin. ja paljon kivempi molemmin puolin kun tietää mistä on kyse. - yli-ikäinen poju
Veikkaan, et kantsii ihan rehellisesti kertoa kokemattomuudesta, eiköhän se nainen sen joka tapauksessa huomaisi.
Itekin oon jo vähitellen funtsinut, et pistäisin vaan jonnekin sivustoille yltiörehellisen ilmoituksen ja jos jollain ihmeenkaupalla vastaus tulisi, niin tarttuisin tilaisuuteen olisi vastassa sitten millainen matami tahansa. Voishan sitä aina pitää vaikka silmät kiinni.
Tai sitten menen vaan suosiolla parin vuoden päästä kolmikymppisten kunniaksi huoriin.- 55555555555
samaa mieltä tuosta kokemattomuuden mainitsemisesta... varmaan aika harvan ensimmäinen kerta on kymppisuoritus. Heppi saattaa ujostella tai voi laueta liian aikaisin/ei ollenkaan.
- Saanut tarpeekseen.
Itsekkin 22 vuotias, mulla sama juttu, poikuus tallella. Ollut muitakin ongelmia seksuaaliterveydessä, mut lääkärissä ne on mm. leikkauksella hoidettu pois. Miettii vaan että olinko turhaan näkemässä kaikki ne jutut kun aina joutuu elämään yksin... En tiedä. Mä olen luovuttanut jo. Enkä tiedä osaisinko olla onnellinen jos joku olisi mulla elämässä... Eikä mulle ole oikeastaan koskaan sallittu olla onnellinen.
Itse taas huomannut etten tuskin ole enää kolmikymppisenä hengissä tällä terveydellä...- zemiurgi
Jätkät hei, nyt kraka suoraan! Sotia ei tolla asenteella voiteta! Ei ole poikkeuksellista olla neitsyt vielä niinkin nuorena kuin 22. Ensimmäiseen avioon miehet menevät keskimäärin 32-vuotiaina. Puolet siis senkin jälkeen.
Eikö tänäkään päivänä kukaan kerro nuorille miehille mitä tehdä?
Naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. Teidän tehtävä on olla rauhallisen itsevarma. Opettakaa itsellenne se asenne. Pikkuhiljaa se juurtuu, kuten on jo juurtunut tuo heikkokin asenne. Älkää ottako itseänne (saati naista!) liian vakavasti. Huumoria peliin, elämään yleensäkin.
Mestarit ei märise. Tsemppikuurille siis! Se onnistuu, kun yrittää. - Saanut tarpeekseen.
zemiurgi kirjoitti:
Jätkät hei, nyt kraka suoraan! Sotia ei tolla asenteella voiteta! Ei ole poikkeuksellista olla neitsyt vielä niinkin nuorena kuin 22. Ensimmäiseen avioon miehet menevät keskimäärin 32-vuotiaina. Puolet siis senkin jälkeen.
Eikö tänäkään päivänä kukaan kerro nuorille miehille mitä tehdä?
Naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. Teidän tehtävä on olla rauhallisen itsevarma. Opettakaa itsellenne se asenne. Pikkuhiljaa se juurtuu, kuten on jo juurtunut tuo heikkokin asenne. Älkää ottako itseänne (saati naista!) liian vakavasti. Huumoria peliin, elämään yleensäkin.
Mestarit ei märise. Tsemppikuurille siis! Se onnistuu, kun yrittää.No omassa asennoitumisessa ei ole vikaa omasta mielestäni, mutta se että 2-3 vuotta on Suomi24:ssä profiili ja koko ajan sut torjutaan tai sun viesteihin ei vastata, niin alkaa se väistämättä vähän masentaa. Ja etenkin jos ne joiden kanssa pääsee kirjoitusväleihin, lopettaa kirjoittelun mitään sanomatta tai sanoo vihaisesti ettei kiinnosta, tai sitten nainen on huijari joka toisella puolella Suomea pitää 10-15 jätkän haaremia ja jolta on huostaanotettu jo kahdet lapset, niin kyllä omasta mielestä itselläkin kokemusta on nettideiteistä. Vääriä ihmisiä vaan tavannut liikaa.
Mulle ei seksistä ole valistettu mitään, äiti kuoli ollessani ala-asteella ja isää ei perheeseen kuulunut, sukulaisesta tuli mulle huoltaja joka feminismin suur kannattaja eikä perheeseen kuulunut mitään seksuaalisuutta. Tietoa alkoi saamaan kun 18 vuotiaana sain ostaa oman tietokoneen, KYLLÄ vasta sitten aloin oppimaan tietokoneenkin käyttöä. Ajokortti ja tietokone auttoi mua helvetin paljon ja parikymppisenä sain seksuaaliterveyden ongelmat hoidettua kuntoon. Arki on edelleenkin täyttä helvettiä eräiden sitovien asiakirjojen vuoksi, jotka äiti aikanaan on tehnyt ja niiden velvoitteet periytyi hänen kuoleman myötä minulle.
Nyt parhaillaan on mielenkiintoinen, itseäni useita vuosia vanhempi yksinhuoltaja nainen joka olisi minustakin kiinnostunut, mutta, hän on myös parista kolmesta muusta miehestä kiinnostunut. Enkä takuulla ala kertomaan siitä että poikuus on tallella, sen olen kertonut että itselläni on hankala menneisyys ja ollut seksuaaliterveydessä ongelmia, eikä hän sitä ole kovin pahasti vielä ottanut. Ja lisäksi monet nettideitti-kontakteista, kuten tämäkin nainen, on sanoneet mua varsin hurmaavaksi tyypiksi. Mutta silti mistään ei tule mitään.
Enkä sitä tarkoita että se on poikkeuksellista että on neitsyt 22-vuotiaana, mutta itseäni ainakin rassaa se sillä olen jo niin saanut sietää tarpeeksi perheen jatkuvasta nälvinnästä, että haluan pois omasta kodista, jonka kulut ym. kaiken itse maksan ja josta itse pidän huolta, mutta jossa joudun väkipakolla SUOMEN LAIN mukaisen sopimunsen velvoittamana elättämään eläkeläis-ämmää, joka vaatii kaiken kultalautasella nokkansa eteen! Minä haluan oman elämän, en tätä samaa vanhaa jatkuvaa paskaa! Kuka muka haluaisi jakaa moista elämää? Ei kukaan. En minäkään. Minä en takuu varmasti ikinä ala kunnioittamaan yhtään ainoaa eläkeläistä joka Suomen maassa on. Enkä ainoatakaan tieliikennelakia, sillä olen saanut tarpeekseen helvetisti autoilijoista jotka jumittaa jatkuvasti liikennettä pitkiksi 10-30 auton jonoiksi. Niistä minä menen ohi niin että humahtaa!
- Kokematon2
Mun pahin ongelma on sairaalloinen ujous ja sosiaalisten tilanteiden kammo mikä tekee lähestymisen naisia kohtaan lähes mahdottomaksi. Alan olla aika masentunut kun ikää tulee lisää eikä tilanne tunnu muuksi muuttuvan.
Pelkään sitäkin että jos laitan ilmoituksen deittipalstalle että en sitten kuitenkaan uskaltaisi nähdä sitä naista livenä jos tilanne edes siihen pisteeseen kehittyis. Sekin tuntuu ahdistavalta jos saisin useita vastauksia ja joutuisin torjumaan jonkun kun tuntuis aika töykeältä olla vastaamatta mitään.
Olen oikeestaan aina ollut sellanen että ahdistun siitäkin jos joku alkaa pitämään yhteyttä liian tiiviisti. Kuitenkin haluaisin kokea edes kerran elämässäni miltä seksin harrastaminen tuntuu.En ole edes sairaalloisen ujo, enkä silti pysty lähestymään naisia. Pystyn pitämään esitelmään kymmenille ihmisille töissä, mutta en lähestymään yhtä kiinnostavan oloista naista.
- =&=(&(++
wlfwd kirjoitti:
En ole edes sairaalloisen ujo, enkä silti pysty lähestymään naisia. Pystyn pitämään esitelmään kymmenille ihmisille töissä, mutta en lähestymään yhtä kiinnostavan oloista naista.
Nuorena kannattaa vielä panostaa.Keski-ikäiselle jo muuttunut parisuhteessa maksulliseksi tai sekoilut toisten naisten kanssa saa huomaamaan miten seksi on yliarvostettua kun kaiken saa sitten menemään poskelleen ihmissuhteissa jälkiseuraamuksineen.
Hei!
Tulee mieleen, että löytyisikö jokin veraistukiryhmä, jossa voisi käsitellä itseään ja omia ongelmiaan. Meillä jokaisella kun on omat erityispiirteemme.
Vertaistukiryhymät ovat siitä hyviä, että siellä annetaan tilaa kaikille yhtä paljon kertoa kokemuksistaan. Itse hiljaisena ihmisenä olen kokenut saavani niistä paljon. Olen myös päässyt paljon eroon sosiaalisten tilanteiden pelosta ja saanut sitä kautta ehyempää elämää.
Kannattaako pitää kiirettä tuon seksin suhteen. Jospa ensin etsisit tytön (esim. jostakin deittipalstlata), jonka kanssa voisi alkaa pikku hiljaa tutustua esim kirjoittelemalla ja siitä vähitellen tutustumista lajentaa. Uskoisin, että sitä kautta vähitellen seksikin tulee luonnollissesti kuvioihin mukaan.
Tuo ahdistus, se on merkki jostakin, joka olisi hyvä selvittää, ehkä joku lapsuuden vaikea kokemus.
Sinulle kaikkea hyvää toivoen- zemiurgi
wlfwd kirjoitti:
En ole edes sairaalloisen ujo, enkä silti pysty lähestymään naisia. Pystyn pitämään esitelmään kymmenille ihmisille töissä, mutta en lähestymään yhtä kiinnostavan oloista naista.
wlfwd, tuo on normaalia. Kun kiinnostuu jostakusta, panokset kovenee ja mahdollisen hylsyn aiheuttama pettymys muodostuukin merkitykselliseksi, kun lemppaaja on merkityksellinen. Lempuista jää kuitenkin positiivinen fiilis, sillä tulipahan ainakin yritettyä.
Elämässä pitää opettaa itseään uusiksi. Ajaa uusi ohjelma koneeseen. Se tapahtuu pala kerrallaan. Tulta päin, niin oppii. - fhjtyjukykyk
ei hätää, ei niitä vastauksia tule ollenkaan.. Itse saat metsästämällä metsästää :D
- jepajajaj
no eipä se maksullinen ole tuohon mikään ratkaisu. paras olisi kun saisit aidon kontaktin ja pääsisit pikkuhiljaa ujoudesta.
- sanon minä
"Sekin tuntuu ahdistavalta jos saisin useita vastauksia ja joutuisin torjumaan jonkun kun tuntuis aika töykeältä olla vastaamatta mitään."
Raaka peli Ranualta.! Niin ne jättää naisetkin vastaamatta, ja tuskin tuntevat pistoa sydämessään. Herkkiä , hellyyttä ja raukkautta antavia.... MUKA.- zemiurgi
Heh, jep. Niin se menee. Nainen elää tunteidensa keskellä ja välillä miehet kuokkii siihen kuin sorsat lampeen. Nainen elää hetkessä. Torjunta voi olla unohdettu muutamassa sekunnissa. Muistaako edes alunperin vastanneensa?
- hippahoppa
nyt taas sana tähän väliin. sosiaalisten tilanteiden pelko tuntuu olevan oikeestaan se pohjimmainen syy miksi monella miehellä seksielämän aloittaminen vaan siirtyy ja siirtyy. mut mitä pitemmälle sitä lykkää niin sitä vaikeemmaksi se kanssa tulee. ei se muuten naisillakaan ole sen erilaisempaa.
mut nyt mä sanon että ei kannata liikaa ajatella. jos laittaa deitti-ilmoituksen ja saa siihen vaikka useempia vastauksia niin tottakai kantsii itse vastata semmoiselle/semmoisille jonka kanssa haluaa jatkaa juttua. ja on kohteliaampaa sanoa kiitos ei jos ei kiinnosta kun jättää kokonaan vastaamatta. ei pakeista voi tommosessa tapauksessa loukkaantua.
mut sitten ei myöskään pidä venyttää tapaamista hirveen kauas koska siinä se kynnys taas alkaa kasvaa, mun mielestä kantsii tehdä treffit mahdollisimman nopeesti eikä yhtään jäädä ajatteleen johtaako se sit johonkin vai ei koska tavatessa sen todellisuuden vasta näkee, siis tunteeko jotain vetoa siihen toiseen vai ei. ja jos ei tunne niin sit voi jälleen kohteliaasti todeta että tää oli tässä, kiitos kun tulit tapaamaan mua mut jatkan haeskelua toisaalta. mut jos tuntuu hyvältä niin siitä vaan sit eteenpäin. - mv
Älä mee mihkää vaan oo ihan hitsin onnellinen asemastas neitsyenä ja säilytä se. Vaihtasin sun kans heti, jos saisin omani takas. Pääosin henkisistä syistä. Mutta myös fyysisesti voit yllättävän helposti saada jonku tarttuvan jota vaik 'vain' kantajana tietämättäs levität tai vaikka jonku kivan viruksen eliniäkses istumaan sussa - jotkut niistä jopa 'kohtalokkaitakin' vaikkas jonku HIVin tapaan.
- Kokematon2
Jotenkin olen itse aika huono sanomaan toisille ei kiitos kun siitä tulee vaan lähinnä mieleen että ajattelee että toinen on niin ruma tai jotenkin muuten vaan sopimaton. Sen sijaan kun ei vastaa ollenkaan se jää vain arvailujen varaan miksei toinen vastannut.
Joo olishan se ikävää saada joku sukupuolitauti loppuelämäkseen mutta riski jonku hivin saamisesta on varmasti todella pieni kun ajattelee miten paljon suurempi riski on kuolla tai vammautua jossain autokolarissa. Se nyt vaan on niin että jos haluaa seksiä niin on otettava se riski että saa jonkun taudin. Kyllä kai silläkin aika hyvin voi välttää taudit kun muistaa suojautua. On vaan eri asia että silloin se seksi ei varmastikkaan tunnu yhtä hyvältä.- hippahoppa
mut usko tai älä mun mielestä se kiitos ein sanominen on kaikesta huolimatta reiluinta ja kohteliainta. totuushan on että kukaan ei koskaan voi miellyttää kaikkia etkä säkään ole etsimässä luultavasti koko maailman naisia vaan sellasta jonka kanssa sä haluat sitä seksiä ja joka herättää sun mielenkiintosi. ei sun tarvii miettiä sitä että se pakit saanut miettii siitä jotain jos sä sanot ei. jos sä et vastaa tai parin viestin jälkeen vaan jätät jutun mitään sanomatta sillon sä sen sijaan roikutat sitä toista "narun päässä" ja sitä jää kaivaan mistä on kyse, jos sen sijaan oisit reilu ja lopettaisit jutun se toinen pääsis siitä henkisesti irti saman tien.
ja sit toiseksi, niinkun itsekin tossa sanoit niin sukupuolitaudeilta voi suojautua. ja voi kans ottaa selvää millasen tyyppinen se toinen ihminen on, vaihtuu sillä partnerit kuin usein, koska se on käyny tsekkauksessa jne. ei ole tyhmyyttä keskustella etukäteen miten seksi sit hoidetaan kun siihen päästään.
kyl mä nyt rohkaisen sua vaan lähteen kokeileen onneas kun sulla ei vielä ole mitään kilometrin korkusta henkistä muuria.
- Kokematon2
Niin ja tähän mun vielä piti lisätä että en kyllä pysty olemaan siitä mitenkään onnellinen että mulla on poikuus edelleen tallella kun koen sen suurena taakkana jota joudun jatkuvasti kantamaan harteillani. Se ei tee asiaa yhtään helpommaksi että seksi pyörii mielessä päivittäin. Tässä nykymaailmassa sitä tuntee itsensä jo kummajaiseksi tässäkin iässä jos ei ole mitään kokemusta seksistä ja tulee sellanen ikävä alemmuuden tunne kun muut ihmiset alkaa puhumaan seksistä. Sekin että olen välttynyt sukupuolitaudeilta tuntuu vain laihalta lohdulta.
- -
Kokemattomuus on aikuiselle miehelle iso taakka.
Laita vain se ilmoitus, mutta älä odottele suuria, ellet ole sitten jonkin näköinen. Todennäköisesti ei tärppää, mutta koe sen olevan vain plussaa, jos kaiken todennäköisyyden vastaisesti niin kävisi. - Kokematon2
Kyllä mun valitettavasti on todettava että mulla on aikalailla se kilometrin korkunen henkinen muuri jo tässä vaiheessa. Joudun käymään jatkuvaa sotaa itseni kanssa miten toimia tässä asiassa. Se on tietenkin äärimmäisen stressaavaa ja parempi olis tehdä päätös mahdollisimman pian teenkö jotain asian eteen vai luovutanko vaan suosiolla.
Jokatapauksessa en varmaankaan laittaisi mitään kuvallista ilmoitusta itsetäni vaan antaisin sitten kuvan itsestäni jos sitä joku pyytää. Itse en koe kylläkään itseäni komeaksi mutta en myöskään rumaksi joten olen varmaan siinä välimaastossa. Tosin en varmaan voi itse sitä arvioida miltä näytän muiden silmissä.
Eipä mulla varmaan ole varaa mitään kovia vaatimuksia asettaa jos haluun seuraa saada. Odotuksena mulla ei oikeastaan ole muuta kuin että sais vaikka vaan sen yhden vastauksen ja se olis itseasiassa varmaan parempikin.- hippahoppa
kyl mä edelleen rohkaisen sua laittaan sen ilmoituksen. ja tossa yhteydessä kuvaton ilmo varmaan on parempi koska sä et ehkä kuitenkaan ihan koko maailmalle halua kuuluttaa kokemattomuuttasi kasvokuvalla. vartalokuva kyllä toimii ja on ihan fiksukin, ei tarvii olla mikään alastonkuva, semmonen musta ainaki on aika mauton. hyvää politiikkaa on sekin että vaihtaa kuvat sit jos joku vastaa ja tuntuu kiinnostavalta ehdokkaalta. mun mielestä tämmösessä yhteydessä on kaikkein helpointa olla aivan tavallisen näköinen, nimittäin liian hyvän näköiset miehet pelottaa naiset pois aivan yhtä tehokkaasti kuin yltiörumatkin.
sit vielä: koska sulla kuitenkin on normaalit seksuaaliset halut sä tuut kyllä kärsimään jos sä et edes yritä ja se vaivaa sua aina vaan enemmän mitä pitemmälle aika kuluu. ois aivan eri asia jos sua seksi ei ihmeemmin kiinnostais. mutta tee se päätös mahd nopeesti koska toi aloituskynnys tulee nousemaan ajan myötä. - hippahoppa
taas mä rohkaisen sua vaan laittaan sen ilmon. jos et halua naamakuvalla kuuluttaa kokemattomuuttasi koko maailmalle niin vartalokuva on ihan fiksu vaihtoehto, eikä tarvii olla alastonkuva, semmonen ainaki musta on aika mauton. muita kuvia voi vaihtaa sit jos joku ehdokas vastaa ja vaikuttaa kiinnostavalta.
ja sit vielä: mun mielestä on kaikkein parasta olla ihan tavallisen näköinen, nimittäin erittäin hyvännäköiset miehet karkottaa naiset ihan yhtä tehokkaasti kun yltiörumatkin.
kyl mä sanon että kantsii tehdä päätös/ asian eteen jotain koska sulla kumminkin on normaalit seksuaaliset halut. ois aivan eri asia jos sua ei seksi ihmeemmin kiinnostais. sitäpaitsi sun viesteistä tulee aivan selvästi ilmi että eniten sua stressaa se sisäinen ristiriita halun ja pelon välillä. anna mennä äläkä ajattele liikaa;:-) - hippahoppa
hippahoppa kirjoitti:
taas mä rohkaisen sua vaan laittaan sen ilmon. jos et halua naamakuvalla kuuluttaa kokemattomuuttasi koko maailmalle niin vartalokuva on ihan fiksu vaihtoehto, eikä tarvii olla alastonkuva, semmonen ainaki musta on aika mauton. muita kuvia voi vaihtaa sit jos joku ehdokas vastaa ja vaikuttaa kiinnostavalta.
ja sit vielä: mun mielestä on kaikkein parasta olla ihan tavallisen näköinen, nimittäin erittäin hyvännäköiset miehet karkottaa naiset ihan yhtä tehokkaasti kun yltiörumatkin.
kyl mä sanon että kantsii tehdä päätös/ asian eteen jotain koska sulla kumminkin on normaalit seksuaaliset halut. ois aivan eri asia jos sua ei seksi ihmeemmin kiinnostais. sitäpaitsi sun viesteistä tulee aivan selvästi ilmi että eniten sua stressaa se sisäinen ristiriita halun ja pelon välillä. anna mennä äläkä ajattele liikaa;:-)ai se edellinen tuli sittenkin, mä luulin et se katos matkalle kun ei heti tullu näkyviin. no sama asia mut hiukian eri muotoilu:-)
- 435345434334
Se ilmoituksen laittaminen ei maksa mitään.
Mutta noin 99%:n todennäköisyydellä et saa yhtäkään vastausta vaikka laittaisit sata ilmoitusta.
Ainoastaan jos laitat että "olet valmis maksamaan tilanteesta" niin voit saada vastauksia, et välttämättä sittenkään.
Mutta eipä tuo ilmoituksen laittaminen kovin vaikeaa ole....
- Kokematon2
Tuntuu siltä että mun olis pitänyt tehdä tää päätös viimeistään jo pari vuotta sitten. Nyt tuntuu liian vaikealta laittaa edes sitä ilmoitusta :( Lähinnä pelkään että kuinka mulle sitten käy jos se naisen tapaaminen tulee eteen. Pelkään että mulle tulee joku paniikki siinä vaiheessa kun pitäis pystyä toimimaan ja teenkin viime hetkellä oharit.
Tosissaan se että mulla ei ole koskaan ollut mitään juttua naisten kanssa ei ole edes mun suurin ongelma vaan suurin on tämä sosiaalisten tilanteiden pelko joka rajoittaa pahasti koko mun elämää.
No on mulla viimeisenä valttikorttina jäljellä se maksullisiin meno. Siinä ei tarvitse ainakaan pelätä että joutuis olemaan jatkossa tekemisissä sen naisen kanssa jos alkaa ahdistamaan liikaa. Jokatapauksessa jotain ratkaisuja mun pitäis tehdä tän asian kanssa mahdollisimman pian tai menetän jo yöunenikin tämän asian takia.- zemiurgi
Huumori auttaa. Älä ota itteäs liian vakavasti.
- hippahoppa
No mut nyt mun pitää tehdä pari kysymystä. Miksi tekisit oharit, siis mikä sen paniikin voi saada aikaan? sekö että kuitenkaan et halua sitä seksiä? vai sekö että pelkäät ettet hallitse tilannetta? vai jotain muuta? mutta ajattele asiaa niin päin että mitä sulla on menetettävänä. jos et tee mitään sulla menee seksielämän aloitus joka tapauksessa ohi, isllä että koitat tehdä jotain sä et ainakaan mitään häviä, sulla on vain voitettavaa.
mitä tulee siihen näkisitkö kyseistä naista joskus uudestaan vai et niin siihen voit kyllä vaikuttaa. asiasta voi sopia etukäteen. kerrot että olet hakemassa vain ja ainoastaan sen yhden kerran seksiseuraa. voithan myös valita naisen joka asuu eri paikkakunnalla kuin itse asut. laitat vaan asuinpaikkatoiveen ilmoitukseesi. junat ja bussit kulkevat ellet ole onnellinen auton omistaja. - Kokematon2
Siitä tässä ei ole kysymys etten seksiä haluaisi. Kyse on siitä että pelkään niin paljon epäonnistumista ja toisten ihmisten reaktioita mikä liittyy olennaisesti tähän sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Jostain se vaan tulee toisinaan niin voimakas paniikin tunne että se lamauttaa mut aivan täysin. En osaa oikein itsekkään selittää perimmäisiä syitä sille. Mun kai pitäis pystyä vaan päättämään pelkäänkö vai haluanko enemmän. Auton kyllä omistan että se ei ole mikään ongelma ja voinhan sopia vaan yhdestä tapaamisesta jos nyt vain saisin rohkeutta sen ilmoituksen tekemiseen.
- hippahoppa
nyt sun pitäis löytää se off-nappi päästäs ja painaa sitä niin ettet sä ajattele yhtään mitään vaan teet vaan sen ilmoituksen ja laitat sen menemään. ja huom. kuten tuolla jo taannoin tän keskustelun alkupuolella joku muu huomautti niin ei se ilmoitus takaa että sä saat siihen vastauksen, mut se antaa siihen edes mahdollisuuden.
paniikin lievittämiseen mä en tiedä mitään keinoa mut osaat sä ainakin keskustella. on tääkin sosiaalinen tilanne. jos sä saat vastauksen ilmoitukseen niin ei se poikkee tästä mitenkään olennaisesti. siel toisessa päässä on ihminen joka on vain sanoja ruudulla kunnes te ehkä kohtaatte. - Kokematon2
Sepä siinä onkin että netissä kyllä osaan ja pystyn keskustelmaan mutta tositilanteessa en välttämättä saisi sanaa suustani. Se on mulle helpompaa keskustella netissä kun ei tarvi nähdä sitä toista ihmistä eikä siitä tilanteesta ota samalla tavalla paineita eikä ole pelkoa että tulee hiljasia hetkiä.
Se on kyllä totta että ajattelen liikaa asioita enkä voi sille mitään. Se liiallinen asioiden ajatteleminenkin kai kuuluu tähän mun ongelmaan. Tähän mennessä en ole kyllä saanut tähän mun ongelmaan mitään kunnollista apua enkä tiedä onko sellasta tarjollakaan :(. Eikai mulla ole paljon vaihtoehtoja kuin mennä vaan noihin pahoihin tilanteisiin vaikka hirveen paniikin kanssa. Kai se toimii ainakin jossain määrin kun uskottelee itselleen kokoajan ettei siihen ainakaan kuole.- zemiurgi
Juuri niin. Tulta päin! Alussa stressaa eniten, mutta sinusta saattaa sukeutua vielä varsinainen seurapiirien suurkuluttaja, kun estoista vapaudut. Elämässä on monenlaisia stressaavia sosiaalisia tilanteita, mutta kokemalla oppii olemaan niiden kanssa ja jopa nauttimaan.
- hippahoppa
no mut ei niihin tilanteisiin kuolekaan. se mukaan meneminen on oikeesti pitemmän päälle ainoa keino. se on semmosta siedätyshoitoa jonka avulla sä opit vähitellen vaan oleen niis tilanteissa vaik kuin hirveeltä tuntuis aluksi.
- kuin hemingway
Ei muutaku maksullisiin, asia on sillä hoidettu. Toi on juuri se oikea keino, että suoraan vaan leuka pystyssä "pahoihin" tilanteisiin, niistä oppii ja kokemus karttuu. Ja sitte ku kerran on päässy makuun nii siitä se lähtee. Tulet huomaamaan, kuinka itseluottamus on korkea ja osaat toimia tilanteissa.
Äläkä sää stressaa turhaa, olet vasta 22-vuotias ja ku ny hoidat homman pois päiväjärjestyksestä nii hyvin menee. Äläkä vaan mee laittaan mitään kuvallisii ilmoituksia, niillä mitään saa. Ja eikä kannata kuunnella noita, jotka sanoo että neitsyys on hienoa, se on oikeesti ihan perseestä ja siitä kandee päästä eroon ja vähä vihaseen.- stjlg
Luuleksä toope ihan oikeesti,että ihminen joka kärsii paniikkihäiriöstä saa kalunsa seisomaan huoran edessä tosta vaan. Sä et oikeesti tajua yhtään mistä tässä on kyse.. Kyseisen vaivan omaavat ihmiset tarvitsevat aikaa ja lämminhenkistä rentoutumista ja turvallisuuden tunnetta, läheisyyttä. Vasta sen jälkeen voi kuvitella jotain tapahtuvan alapäässä.
- eiks je
Niin ja toi Kokematon2 vissiin luulee ,että poikuudesta pääseminen olisi ratkaisu hänen ongelmiinsa.
En tarkoita pahaa, mutta usein ihminen ajattelee tuohon tyyliin. Sama pätee monen hyödykkeen ostamiseen( kännykkä ,tv, I pati, jne jne,,,) tuotteen saatuaan huomaakin pian ,ei onni tullutkaan ja turhaantuu entisestään. - Kokematon2
Juuri sitä mä pelkään myös ettei mulla seisoiskaan kun jännittää liian paljon. Tosin onhan siihenkin lääke olemassa jos vaan kehtais mennä lääkäriltä pyytämään reseptiä. Se on varmasti totta ettei se poikuudesta eroon pääseminen mun ongelmia ratkaisisi mutta antais ehkä edes vähän lisää itseluottamusta.
- nainenjavällykäärme
Voi kuules, se vehje saattaa parit ekat kerrat olla aika ihmeissään menosta eikä "toimi niinkun pitäisi" mutta ootas vaan. Kerta toisensa jälkeen sinä ja se hiffaatte mikä on meininki ja sitten se sujuu kun vettä vaan. Etenkin kun nainen antaa sinulle aikaa. Eli on se siitä naisestakin kiinni miten sujuu.
Edellinen miesystävä oli aika kokematon mutta kun en painostanut niin avot mikä mestari siitä tuli eikä mitään jännitystä taikka hemoilua :)
Tsemiä sinulle :)
- xdxen 4sft
Älä välitä,minä olen 76 vuotias mies,ja poikuus edelleenkin tukevasti tallella.Nyt,jos joku mummu antaisi,niin ei enää vehkeet toimi.Toisinsanoen ,ei ota eteen.Vituttaa,ja on vituttanut jo 76 vuotta.
- ?
Perusjuttuja mielisairaalan suljetulla osastollako...? Mikä koulutus sinulla olikaan? :)
- Olet tehnyt hyvin!
Saiay olla tyytyväinen kun et alistunut sellaisiin puuhin vastakkais-sukupuolen kanssa, olimme yhtä viisaita :D
- eiks je
Nyt valehtelit! Tuskin ainakaan puheena olevasta aiheesta koko iän vituttanu.
mutta pojat pysyy poikina, tytöistä tulee vanhoja kärttyisiä muoreja- OOOT PARAAAS!!!
SAMAA MIELTÄ! POJAN PITÄÄ SAADA PYSYÄ POIKANA!!!!
- hippahoppa
jaha ja mä palaan tään keskustelun ääreen kun oon näköjään jääny kii tähän:-) ...mietinki eikö kellään muulla ole jotain kommentoitavaa kun tätä ketjua on aika paljon luettu.
mua kiinnostaa oikeesti nyt muutama asia. onko täällä nyt kukaan semmonen mies joka on käyny maksullisissa hankkimassa ekan sexkokemuksensa ja mitä sit oikeesti tapahtui? miten se vaikutti asioihin, muuttuiko mikään? oliko hyvä, seisoiko, kuin kauan kesti, saiko siittä itseluottamusta, oliko sen arvoista, pystyikö sen jälkeen solmimaan naissuhteita? mulla on aikas paljon kaikenlaisia tuttuja mutta tästä aiheesta en ole kenekään kanssa livenä puhunu.
...ja nyt paljastan ennakkoluuloni jonka kohta saa joku asian kokenut korjata jos on korjaamista. mulla on käsitys että maksulliset tekee töitä tuntitaksalla ja tarkotuksena on saada siltä pokalta mahdollisimman nopeesti rahat pois eli laukeaminen aikaan. ...ja edelleen: maksulliset ei ole hoitamassa sitä hommaa opettaakseen mistä nainen nauttii tai miten solmitaan ihmissuhde vaan esittääkseen parhaassa tapauksessa hyvän shown.
mä olen tässä aiemmin jo puhunu niin hartaudella jonkun muunlaisen tavan puolesta päästä seksin alkuun että mun ei tarvii siihen enää enempää palata. mut mun perustelu on se että sellasen naisen kanssa jolla on oikeesti intressiä saattaa kokematon mies seksin alkuun voi oikeesti oppia jotain seksin luonteesta ihmisten välisenä asiana. kun unohdetaan raha ja taksamittarin raksutus niin jäljelle jää se että kumpikin haluaa seksiä. ja se että on seksi- tai opastussuhde ei tarkoita että pitäis olla toiselle tyly, päin vastoin.- 435435344334
Mitä olen noista lukenut niin kokemukset ovat kahdenlaisia.
a.) on saanut valtavasti itseluottamusta ja uskaltanut tutustua muihin jne.
b.) on ihastunut huoran ja pyrkinyt tapailemaan useita kertoja...
c.) jo etukäteen mies häpesi huoriin menemistä ja vihdoin ja viime kun sai sinne mentyä niin mies koki kuin hänet olisi "raiskattu" (varmaan johtui siitä että kyseinen huora oli paljon vanhempi(?).
Yleisesti ottaen kuitenkin huorat ovat olleet aika ymmärtäväisiä. Riippuen henkilöstä itsestään on voineet jutella vaikka koko tunnin ajan jne. Mutta pääsääntöisesti jos maksetaan 30-60 minuutista niin sitten vaikka jutellaan se loppuaika jos "asiakas" niin haluaa.
En puhu omakohtaisista kokemuksista mutta tuommoisia juttuja olen lueskellut.
---
Omana kommenttina sanoisin että jos kyllä ne huorat voivat monen miehen tilanteen parantaa. Tärkeintä on tietysti miehen oma asenne ettei rupea itsetuntoa menettämään sen tak - Taivaanrannan maal.
Ei ole kokemusta kummastakaan mutten en usko siihen, että ilmaiseksi netissä neitsyydestä/poikuudesta pois pääsemiseksi apua tarjoavat olisivat jotenkin pyynteettömämpiä ja kuin maksulliset, tai että intressit heidän kanssa kohtaisi välttämättä sen paremmin kuin maksullisen. Uskon ilmaiseksi apua tarjoavilla intresseinä olevan pitkälti seksi, jonka seurauksena heitä ei esim. kiinnostaisi opastaa miten suhde solmitaan jos intressit seksin saralla eivät täytykkään.
- -81 :)
sulla on aika asiallinen ja mukavan olonen näkökanta asiaan. ois kiva jutella sun kans muistaki asioista. en oikeen pysty samaistuun tähän viestiketjuun mutta jäin jotenki koukkuun tähän sun tyyliin kirjottaan :) voisko sun kans jutella muuten?
- hippahoppa
435435344334 kirjoitti:
Mitä olen noista lukenut niin kokemukset ovat kahdenlaisia.
a.) on saanut valtavasti itseluottamusta ja uskaltanut tutustua muihin jne.
b.) on ihastunut huoran ja pyrkinyt tapailemaan useita kertoja...
c.) jo etukäteen mies häpesi huoriin menemistä ja vihdoin ja viime kun sai sinne mentyä niin mies koki kuin hänet olisi "raiskattu" (varmaan johtui siitä että kyseinen huora oli paljon vanhempi(?).
Yleisesti ottaen kuitenkin huorat ovat olleet aika ymmärtäväisiä. Riippuen henkilöstä itsestään on voineet jutella vaikka koko tunnin ajan jne. Mutta pääsääntöisesti jos maksetaan 30-60 minuutista niin sitten vaikka jutellaan se loppuaika jos "asiakas" niin haluaa.
En puhu omakohtaisista kokemuksista mutta tuommoisia juttuja olen lueskellut.
---
Omana kommenttina sanoisin että jos kyllä ne huorat voivat monen miehen tilanteen parantaa. Tärkeintä on tietysti miehen oma asenne ettei rupea itsetuntoa menettämään sen takno tää vastaus selvensi mulle asiaa, kuulostaa noi vaihtoehdot aika uskottavilta. tuolla jäljempänä on kans maksullisista muutama kokemus jotka tuntuu omakohtaisilta.
jotenkin tästä nyt tulee semmonen olo että kaikki ei tosiaan sovi kaikille ja tarvitaan helvetinmoinen tuuri että jokainen etsijä löytäis sen oikeen tavan aloittaa seksielämä ja viel oikeen ihmisen kanssa.
jos mä nyt otan vapauden tulkita noita sun vaihtoehtoja niin ihan mutu-periaatteella ajattelisin että maksulliset sopii semmosille miehille jotka vaan kaipaa pientä sysäystä seksielämänsä aloittamiseen ja jotka ymmärtää mistä maksullisten kanssa on kyse.
mut sit ne jotka kaipaa oikeesti enemmänkin hellyyttä ja ihmissuhdetta tai yleisesti on aivan jäätävän epävarmoja yleisestikin, maksullisista saattaa jäädä tosi huono kokemus. mut mikä se ratkaisu sit oikeesti olis?
nää kaikki siiis kysysmysmerkillä. - hippahoppa
-81 :) kirjoitti:
sulla on aika asiallinen ja mukavan olonen näkökanta asiaan. ois kiva jutella sun kans muistaki asioista. en oikeen pysty samaistuun tähän viestiketjuun mutta jäin jotenki koukkuun tähän sun tyyliin kirjottaan :) voisko sun kans jutella muuten?
jos tää vastakommentti oli mulle(???) niin mä vierailen näillä seksi- ja suhteet -palstoilla ja kommentoin juttuja jotka mua sattuu kiinnostaan. mä nyt oon yleisesti kiinnostunu ihmissuhteiden ihmeellisestä maailmasta kun ne ei ikinä tuu valmiix.
- Tietävä vaan
Mene Sihteeriopiston sivuille ja katsele sieltä sopivan oloinen daami, soita rohkeasti tytölle ja kerro että olisi tarvetta neitsyyden poistolle niin eiköhän homma onnistu. :) Sen jälkeen uskaltaa ottaa yhteyttä muihinkin naisiin. Ei varmasti ole ensimmäinen eikä viimeinen neitsyt mies joka heillä tulee vastaan.
- vanha kävijä
ei muutaku liput pattayalle ja homma selvä
- Näin on.
Hö sielt saa tauteja... Ei kiitos, sitäpaitsi kaikil ei ole varaa kuin korkeintaan Tallinnan lippuun, jos siihenkään.
maailmassa on vain kahdenlaisia naisia , hyviä ,ja huonoja .ja yleensä ne HUONOT on niitä hyviä. ja he ovat parhaita ensi kertalaiselle
- JArtsa86_
itselläni tämä on toiminut erinomaisena pesänsaamismenetelmänä tämä minun "neitsyyteni" ilmaiseminen. Suosittelen koittamaan!
- Ime ite
Pervo...
- huooh
miks et mee baariin ja iske sieltä jotain lehmää
- Can´t belive it!!!:o
Baarissa lehmiä!!! Ja millä pitäis iskeä jos ei omista miekkaa tai puukkoa!!! (Itselläni on molempia kpl.)
- Hanki vaan
Miten sen sanoisi että illman mitään Minä olen ollut ilmman koko ikäni,
ikä on niin syntynyt 1956.
mitä siihen voi enään muuta sanoa.
Jos on ilman niin siinä on miehessä oma vika.
Minulla on tyttö kavereita mutta vain kaverit.
Koskaan en ole olut kenenkään kanssa .
katson filmiä ja se tekee pahaa.
Milloin voi olla tytön kanssa.
miksi ihmisiä kiusataan elokuvilla jossa näytetään mitä tahansa.. - ihmejakumma
No etpä taida olla kovinkaan ujo, kun mainostat poikuuttasi koko kansan juorulööpissä!
- itse olin
reilusti yli 25 vuotias, ennen kuin neitsyys meni
Itse ajattelin sen silloin niin, että kun ei siihen ikäänkään mennessä ollut päässyt ns. eroon neitsyydestä, niin menin maksullisiin - Griselda vm. 81
Minua kiehtoo miehet, joilla poikuus tallella. Ajatus siitä, että pääsen olemaan hänen ensimmäinen on vain todella kiihottava. Yhden kerran olenkin tähän tilanteeseen päässyt, ja se jäi molemmille oikein miellyttäväksi kokemukseksi. Voisin siis kuvitella tekeväni sen uudestaankin ;)
- fqqffqfq
Kokeile jotain ulkolaista naista. suomalaisia naisia ei kiinnosta ujot miehet, mutta aasialaisia kyl kiinnostaa.
- lol!
Saada nyt jonkin sortin HIV
- Ei maksullisia
Kuules nyt ujomies: maksullisilta naisilta voit saada jonkun taudin. Kondyloomalta ja herpesiltä ei nimittäin kondomikaan täysin suojaa. Sitäkö sinä haluat ensimmäiseltä kokemukseltasi? Paras olisi jos löytäisit jonkun kaltaisesi kokemattoman tytön jostain deittipalstalta.
- "Kuules nyt ujomies:
maksullisilta naisilta voit saada jonkun taudin. Kondyloomalta ja herpesiltä ei nimittäin kondomikaan täysin suojaa. Sitäkö sinä haluat ensimmäiseltä kokemukseltasi? Paras olisi jos löytäisit jonkun kaltaisesi kokemattoman tytön jostain deittipalstalta"
Yleensä nämä kommentit tulevat juuri niiltä, joilla ei ole ollut ikinä vastaava ongelmaa seksistä.
Jos sitä täysin kokematonta yrittää sieltä deittipalstalta löytää, niin löytämättä kyllä jää. Ja mikään tae ei sekään ole, että ei saisi mitään, jos harrastaa seksiä vaikka sieltä deittipalstalta löytyneen kanssa- Kokenutta, kiitos!
Itse en edes halua löytää kokematonta, omasta mielestäni se riittää että itse on kokematon. Kokenut nainen osaa asennoitua tilanteeseen paremmin kuin kokematon, mielummin siis vanhempi kuin nuori... Mutten halua niin kokenutta naista joka rinnastettavissa huoriin, sellainen ei arvosta sua yhtään vaan haluaa vaan itselleen kokemuksia ja leimoja omaan kokemus-kertymäänsä...
- Ei Maksullisia
Siis toiselta kokemattomalta tuskin mitään voi saada, eikös? Maksullisilta taas paljon todennäköisemmin.
- Ja kun ei harrasta
seksiä ollenkaan, niin ei voi saada mitään ollenkaan, eikös?
- ;)
Voin lohduttaen todeta, että olen sinua muutaman vuoden vanhempi nainen, seurustellut pitkään ja elänyt toisinaan villiä sinkkuelämääkin, enkä käsittääkseni ole ihan monsteri tai tynnyrissä kasvanut, ja uusiin mieskandidaatteihin tutustuminen hermostuttaa silti edelleen. Kaikki uusi on aina jännittävää, mutta aina löytyy jossain kohtaa se, joka jakaa kanssasi muutakin kuin jännityksen ja pelon mahdollisesta epäonnistumisesta. Kaikkihan me pelkäämme.
Ja elämässähän ei lopulta voi kuin epäonnistua, ainakin jonkun sivustakatsojan mielestä... :)Et vainen voi naisena häntä lohduttaa. Kyllä, sanon kylmästi näin. Naisille tehdään aina sen 100x enemmän aloitteita ja he voivat olla jokseenkin luottavaisia siihen, että seuran saaminen ei ole oikeasti ongelma. Miehillä, jotka ovat ujoja, aloiterajoitteisia, tahi muuten vainen elämässään hieman hukassa, onkin homma suoraan sanottuna täyttä paskaa. Jos ei oikeasti ole komea, ei ole kukaan tulossa alotteita miehelle tekemään. 28 vuoden iässä voin tämän jo kylmästi todeta faktana.
Sitten voisi tietenkin ajatella, että "no onhan sitä nettideitit olemassa". Ja minä sanon HAH! Kaikki tietävänä ja kaiken kokeilleena, on tullut selväksi, että näissä deiteissä miehiä on aivan järjettömästi enemmän kuin naisia ja heillä on myös vaatimuslistansa. Homma on vaikeampaa kuin baariympäristössä.
Kaikenkaikkiaan sekstailuun ne on tosiaan ne maksulliset naiset. Itse en ole heistä välittänyt, koska en enää pelkkää seksiä hakisi, vaan myöskin läheisyys ja välittäminen ja kaikenlainen romanttinen diipadaapa on vahvempana hakusessa. Toisinsanoen olen vielä paskemmassa tilanteessa!
Jah vahingossa olin logattuna sisäänkin. No eipä pahemmin väliä, minut tuntevat tietävät kyllä tilanteeni ja mielipiteeni, en ole mikään varsinainen "kaappineitsyt".
- aika selvä peli
ILMAN MUUTA maksullisiin! Jos vain lompakko antaa periksi. Enemmän varmasti rahaa menisi siihen treffipissikseen epäsuorasti, ennen kuin pukille pääset, ja sekin todennäköisyys on hyvin pieni (riippuu pitkälti ulkonäöstäsi, olemuksestasi, työtilanteestasi ym).
Maksulliset naiset taas ovat kaikin puolin huomaavaisia ja tekevät homman varmalla ammattitaidolla tiedostaen miehen tarpeet. Nämä nettipissikset treffipalstoilla odottavat, että sinä teet kaikki aloitteet -- "parhaassa" tapauksessa päädyt naisen kaveriksi ja ottamaan vastaan tältä itkuisia kännipuheluita keskellä yötä siitä, kun se ja se mies jätti kahden päivän jälkeen yms.
Maksullisiin siis. Piste. Määki oon koht 26v ja neitsyys tallella, iha sama mulla vaikka olisin ikäni neitsyt....ei kiinnosta semmoset puuhat meikäläistä...
- pike 652
jaahas, oletko kuites ujo kun tänne jaat tunteitas.............
Maksullisissa ei kannata käydä tuollaista temppua tekemässä. Jäisi vaan paha maku suuhun loppuelämäksi.
Myöskään en suosittele mitään deittejä. Kattele, kun sopivan, fiksun naisen löydät, niin meet sen kans sänkyyn.
Jakorasioita kannattaa vältellä, koska niistäkin saa vaan pahan maun suuhun. Tauti tulee, ehkä lapsi siihen päälle ja akka katoo, ku kusi lumeen. Monikaan jakari ei arvosta kokematonta miestä, tai miestä yleensäkään, mut vielä vähemmän kokematonta, joten turha mennä itteensä satuttaan.- DAZU PUHUI ASIAA!
Olen täysin samaa mieltä. Kokemus opetti et jakorasia ei arvosta kokematonta, kaiken lisäksi itseltä jäi menettämättä poikuus mut paha maku silti jäi kyseisestä naikkosesta.
- adsf sd fadsf dsafd
Kokeiles noita baareja ensin, niissä aikalailla 100% onnistuminen, jos paikan valitsee oikein ja osaa suunnilleen käyttäytyä.
Vähän alkoholia pohjille, että saat ennon fiiliksen ja jos alkoholi EI ole tuttua niin suosittelen pientä harjoitusta ensin, et ei lärvät ja kaikkea mahdollista sekaisin. Mulle itselleni sopii olut vallan miniosti, se on sen verran pahaa, että humalan taso pysyy sopivana kun sitä naukkailee.
Sitten vaan baariin, viimeistään ovella karistetaan se pillun kuva silmistä ja jutellaan mahdollisimman monen naisen kanssa niitä näitä ja katsellaan vaikuttaisko joku sopivalta/kiinnsotuneelta.
Aloitus on se tärkein juttu ja siinä vaiheessa pätee se lentävä lause että "yrittänyttä ei panna" eli ensin ollaan mukavaa, kohteliasta ja vasta sitten viedään juttua eteen päin kun on vähän tutustuttu.
Suosittelen paikkaa jossa soitetaan hitaita aina välillä.
Se lopullinen siirto pitäisi tehdä siinä vaiheessa kun nainen jo vähän nojailee olkapäähän ja silloinkaan ei kannata töksäyttää mitään, hoidat vain niin että päädytte samaan taksiin ja saman peiton alle, vähän kuin vahingossa.
Jos taas juttu luistaa, niin ne hitaat pois ja istut viereen, pidät juttua yllä, mutta annat naisen puhua. JOS nainen ei puhu, niin seuraava pöytä :D- sieltä......
OMENAHOTELLI.
- Kuuma kesä
Joo, samalla metodilla onnistui. Ainoa vain, että sänkyyn päästyäni pikkuveitikka ei suostunut enään toimimaan. Nolotti aivan pirusti. Tyttö vähän ihmetteli, mutta ilmeisesti arveli humalatilan estävän seisokin. En siis etukäteen sanonut mitään poikuudestani. Jäin kuitenkin tytön viereen, kun en kehdannut poiskaan lähteä heti. Aamulla sitten tyttö houkutteli uusintakierrokselle ja johan tärppäsi. Tapasin tyttöä vielä useasti ja jutusta kehkeytyi kunnon kesäromanssi. Vaikkei suhteemme kestänyt kovin kauan, muistelen edelleen lämmöllä tyttöä. Lyhytkin romanssi oli paljon parempi kuin huorissa käynti, vaikka kesäromanssin loppuminen tietysti vähän sattui. Tsemppiä! Löydät varmasti jonkun.
- Mies-36
Neitsyys on ainutlaatuinen kunnia-asia! jollekin hellälle naiselle se neitsyyden tuoma ensikokemus kohdallasi on aivan ihana asia, kun siihen osaa suhtautua ja keskinäinen ymmärrys siihen löytyy. Tee siitä itsellesi ja sille kumpanille unohtumaton ja ihana kokemus. Se johtaa ehkä väistämättä rakkauteen -sitä toivon sinulle! Onnea tutustumisiin! Löydä elämäsi nainen!
- Mies-36
Ai niin... Älä väkisin etsi sitä mistään baarista humalan voimin, vaan koeta löytää se kumppani opiskelupaikalta tai työpaikalta tai vaikka jonkun järjestön toiminnan kautta. Silloin se on parasta. Oman ihanan kumppanin löysin töistä. Ja sitä ennen ne kokeilukumppanit olivat ihan "naapurin tyttöjä".
- 3454353443
Neitsyys ei ole useimmille mikään "kunnia-asia" vaan pikemminkin taakka.
Loppujen lopuksi sillä ei ole yhtään mitään väliä kenelle neitsyytensä menetti. Harvemmat kun ensi kertaansa kovin pitkään miettivät. Suurempi merkitys on sillä jos itsetunto kohoaa tilanteen myötä ja saa unohdettua koko "taakan".
22 tosin ei ole "kovinkaan vanha".
- ei huoripukeille
No en ainakaan tuon tekstisi perusteella haluaisi olla se ensimmäinen naisesi, kun siitä saa juuri sen käsityksen, että olisin vain vaihtoehto prostituoidulle. Taidat olla juuri niitä miehiä, jotka ajattelevat, että heillä on aina oltava oikeus naiseen - jos ei ilmaiseksi, niin sitten maksusta.
Suosittelen sinua menemään lääkärin pakeille ja vaikka johonkin tukiryhmään, jossa on muita kaltaisiasi syrjäytyneitä nuoria, joilla sosiaaliset perustaidot ovat täysin hukassa. Tämä olisi pitkällä tähtäimellä varmasti huomattavasti hedelmällisempää, kuin tuo "poikkuuden menettämismissio", josta puhut kuin se ratkaisisi kaikki sosiaaliset ongelmasi.- Mies-36
No nyt sieltä tuli ymmärtävän naisen kommentti. "ei huoripukeille". Se perusasia siis pitää olla se, että ihmisen kohtaa ystävänä ja luotettuna kumppanina, jonka kanssa yhdyntä on aivan muuta kuin tekninen toimitus. Siis tutustu siihen ystävääsi, joka sen rakastelun lahjan sinulle antaa!
- 324324322323
Tälläiset kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.
90%:a naisista vastustaa pelkästään ideologisista syistä huoria (siis yleensä naisia jotka tekevät kyseistä ammattia).
- Ratkaisu_ongelmaan_
Älä mene prostituoidun kanssa elämäsi ensimmäistä kertaa sänkyyn. Se ensimmäinen kerta on uskomattoman hieno kokemus, muisto, joka säilyy koko elämäsi. Pilaat sen, jos menetät neitsyytesi jonkun ilotytön kanssa.
Ps: Sosiaalisen tilanteen pelkoihin löytyy apua lääkäriltä. Itselläni on sama ongelma, mutta käännyin lääkärin puoleen ja sain ongelmaan lääkkeet. Niinpä menetin poikuuteni 17-vuotiaana eikä meno senkään jälkeen ole ollut vailla liukkaita kelejä, kiitos asiantuntevan lääkärin.- 345345343345
Prostioitu ei ole mikään huono vaihtoehto. Tärkeintä on että pystyy asennoitumaan tilanteeseen oikein. Eikä koe sitä itsetuntoa rassaavana että suorittaa tilanteen näin.
Ensimmäinen kerta ei ole kovinkaan järisyttävä juttu mutta sen nouseminen taakaksi on suurempi ongelma. - Zetä
"uskomattoman hieno kokemus, muisto, joka säilyy koko elämäsi. Pilaat sen, jos menetät neitsyytesi jonkun ilotytön kanssa."
Todella hienosti sanottu. Ehkäpä yhtyminen ei olekaan se ensiarvoinen asia?
En silti suositteleisi lääkkeitä. - n.lklö-ljnm
Eri mieltä. Ensimmäinen kokemukseni kaksvitosena erittäin miellyttävän prostituoidun kanssa. Tuo nainen auttoi minua enemmän kuin mihin yksikään lääkäri olisi kyennyt. Hyvä muisto siitäkin jäi.
Ja sen jälkeen, ensimmäinen kerta oman naisen kanssa oli uskomaton kokemus, joka on myös hyvin muistissa vielä 30 vuoden jälkeen. Mutta se kokemus olisi voinut jäädä saamatta ilman tuon maksullisen naisen apua.
- se vanhempi nainen
Kattele sellainen vähän vanhempi naishenkilö, joka osaa opettaa sinut seksin saloihin. Joku sellainen 35-50 vuotias. Et taatusti tule pettymään. Laita deittipalstalle ilmoitus että nuorempi mies haluaa tutustua vanhempaan naishenkilöön. Ei kannata puhua neitsyydestäsi mitään. Mitäpä se kenellekään kuuluu. Lue jotain hömppää, missä kerrotaan mistä naiset tykkää ja ota teoriasta oppia. Naiset tykkää suutelusta, hivelystä. Lähes kaikesta mistä itsekin pitäisit. Ei saa käydä heti suoraan asiaan, vaan yhteiset tekemiset ovat sitä esileikkiä, sitten voi siirtyä pikkuhiljaa vähän suorempaan puuhaan. Jos menet maksullisiin, ei se ole niin mukavaa. Maksullinen nainen on aina maksullinen nainen ja jossain vaiheessa kun tapaat elämäsi naisen, on maksullisissa naisissa käyminen miinusta miehelle. "Jos ei se ole saanut muita kun maksullisia"
- 3453454343
Suosittelen varomaan vanhempia naisia.
- Vanhempi nainen on "ihan eri tasolla" kuin sinä henkisesti.
- Vanhempi nainen ei ymmärrä "kokemattomuuttasi" vaan kokee sinut "säälittävänä" (näet tämän säälittävyyden todennäköisesti naisen katseesta ja sen jälkeen oma itsetuntosi romahtaa nolliin).
- Vanhempi nainen ei osaa opettaa mitään sellaista jota et oppisi nuoremmilta naisilta.
- Visuaalisesti vanhemmat naiset eivät ole niin hyvännäköisiä.
Mitä sitten tulee tuohon että "onko maksullisella naisella käyminen miinusta miehelle?".
- Ei ole.
Asiasta ei kannata heti kertoa koska ennakkoluulot voivat vaikuttaa siten että se on jotenkin "negatiivinen juttu" mutta muuten sillä ei lopulta ole oikeastaan mitään väliä. 3453454343 kirjoitti:
Suosittelen varomaan vanhempia naisia.
- Vanhempi nainen on "ihan eri tasolla" kuin sinä henkisesti.
- Vanhempi nainen ei ymmärrä "kokemattomuuttasi" vaan kokee sinut "säälittävänä" (näet tämän säälittävyyden todennäköisesti naisen katseesta ja sen jälkeen oma itsetuntosi romahtaa nolliin).
- Vanhempi nainen ei osaa opettaa mitään sellaista jota et oppisi nuoremmilta naisilta.
- Visuaalisesti vanhemmat naiset eivät ole niin hyvännäköisiä.
Mitä sitten tulee tuohon että "onko maksullisella naisella käyminen miinusta miehelle?".
- Ei ole.
Asiasta ei kannata heti kertoa koska ennakkoluulot voivat vaikuttaa siten että se on jotenkin "negatiivinen juttu" mutta muuten sillä ei lopulta ole oikeastaan mitään väliä.Okei olen osittain samaa mieltä, mutta tämä mun vanhempi nainen opetti mulle "temppujensa" jälkeen miten tässä maailmassa pärjätään, ja olen hänelle kiitollinen,ja toivon että saisin hänet joskus tavata että saisin kuitattua "velkani" takaisin.
- 34543543543
tupky99 kirjoitti:
Okei olen osittain samaa mieltä, mutta tämä mun vanhempi nainen opetti mulle "temppujensa" jälkeen miten tässä maailmassa pärjätään, ja olen hänelle kiitollinen,ja toivon että saisin hänet joskus tavata että saisin kuitattua "velkani" takaisin.
Puhuin tilanteesta jossa mies on n. 20-30 ja nainen on 50-60.
Tilanne jossa mies on 15-20 ja nainen 25-30 ei ole aivan niin "vakava".
- hahhahhaa.
Sinä et saa edes maksullista naista ja siksi sepustelet yksinäsi täällä.
Olin itse 14 vuotias kun poikuus meni, nainen oli 22 vuotias, kerroin sängyssä etten oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Nainen sanoi että relaa mä teen kaikki. Joten kerro naiselle suoraan se tietää mitä tehdään, kyllä sä naisen löydät ei tarvi hakee maksulliselta puolelta, ole rehellinen heti kättelyssä niin kyllä se siitä lähtee.
- Selvä feikkaus
Tämä koko viestihän on ihan täysi feikki ei tätä kukaan usko todeksi. Ekana on alkuperäinen kirjoittaja aina paikalla kunnes ei sitäkään ja joku muka kiinnostunut tyyppi sille vastas kun olis halunnut olla sen eka ja nyt ei ole sitäkään.
- 11+11
Selvä feikkaus kirjoitti:
Tämä koko viestihän on ihan täysi feikki ei tätä kukaan usko todeksi. Ekana on alkuperäinen kirjoittaja aina paikalla kunnes ei sitäkään ja joku muka kiinnostunut tyyppi sille vastas kun olis halunnut olla sen eka ja nyt ei ole sitäkään.
joku kirjailija etsii täältä taas materiaalia - muutaman vuoden kuluttua tulee romaani "Poikuus osa I " ja siitä sitten koko sarja.
- Ihan 100% VARMASTI
11+11 kirjoitti:
joku kirjailija etsii täältä taas materiaalia - muutaman vuoden kuluttua tulee romaani "Poikuus osa I " ja siitä sitten koko sarja.
Ja hyvä kirja on tulossakin ja varmasti on äkkiä loppuunmyyty....
- Kokematon3
En ole minäkään vielä naista saanut vaikka oon jo melkein 30, että kyllä sä vielä kerkeät.
- haloo hei
suomi24! Onpa todella varma turvajärjestely tuo "näpäytä tästä jos olet alle 18v".
Muutenkin nämä aiheet on %&/() (ruma sana).
Hyvät ihmiset lukekaa vaikka länsimaisen filosofian historia tai kutokaa sukkaa.
Irti itsekeskeisyydestä ja omien tekemällä tehtyjen "ongelmien" vatvomisesta!!!!!! - 13+1=14
oota vaan rauhassa sitä oikeata, vanhoilta puumilta saat vaan taudin ja se ei ole kiva eka kerran muisto.
- Zetä
Samoin meni minunkin nuoruus. Tein virheen juuri tuon toosan etusijalle asettamisessa. Kun "se oikea" löytyy, niin loppu kyllä sujuu sitten.
Deittipalstojen naiset vaatimuslistoineen näyttää asuvan eri planeetalla.
Jos ei tauti tai eläimet tartu, niin paha maku siitä satojen ukkojen työstämästä maksetusta "vainajasta" jää vaan mieleen.
Siis, moni vaihtaisi osia kanssasi. Varmaan helpointa on kun ostat vaan huoran ja sitä kokeilet.Huorat tekee sitä rahasta ja ei tarvitse selitellä saati luvata soitella.Tee kaupat rohkeasti ja siitä se panomiehen ura alkaa.Toivottavasti tulee kaatoja jatkossa vapailta markkinoilta.
- daadaadaaa
että tämmönen "pillun haku" ilmoitus, kerro miten toimii ni laitan ite samanlaisen
- happy end
Itse laitoin rehellisen ilmoituksen aikoinaan että haluan poikuudesta eroon. Vaikka mainitsin myös että olen ylipainoinen niin silti yksi kaunotar vastasi ja tuli happy end :)
Olin silloin jo 26 enkä ollut koskaan edes seurustellut. Sen jälkeen sain itseluottamusta ja löysin heti naisystävän netti-ilmoituksen kautta, kylläkin vasta neljännen kanssa mentiin naimisiin ja nyt olen perheellinen, oltu yhdessä lähemmäs 10 vuotta.
Mielestäni rehellisyys kannattaa ilmoituksessakin. - hylätty v.
Kyllä sitä sitten poltellaan kynttilöitä, enkelien kyljessä jne. MUTTA KUKA TODELLA AUTTAA KUN ON VIELÄ ELÄVIEN KIRJOISSA? Itse olen ainakin kokenut läheisten hylkäämisen ja kylmyyden - tuosta, noin vain. Ammattilaisen kanssa pohdittu vuosia miten näin voi käydä, miten ihmisestä tehdään, lähipiirissä julmasti tarpeeton kun sairastuu ja kipeimmin tarvitsi apua ja tukea, juuri lähimmiltä ihmisiltään. No onneksi on pari ystävää - jotka, eivät vain tavan vuoksi, polttavat kynttilää sydämmestään - kun sen aika on.
- Olisipa aina näin!
Toivonpa, että löydät samanlaisen kokemattoman tytön, jonka kanssa sitten aikanaan olette "samalla viivalla". Olisiko upeampaa kuin aloittaa ns. "puhtaalta pöydältä" - niin se aikoinaan vissiin oli tarkoitettukin.
- Jackal_5on
"Olen todella ujo 22-vuotias mies ja poikuus on edelleen tallella."
Minä olen aika sosiaalisesti varautunut (kai sitä joku voisi ujoudeksikin nimittää) 22-vuotias mies ja olen myös vielä neitsyt. Onko siinä "kokemattomuudessa" jokin ongelma?
"Kiinnostais tietää että löytääkö netin deittipalstalta naisen joka vois viedä poikuuden jos sinne laittaa ilmoituksen vai onko todellakin asia niin että yleensä ei saa mitään vastauksia?"
Ei niin mitään hajua. En ole koskaan yhdelläkään deittipalstalla käynyt.
"Ajattelin että jos ensin kokeilis jollain ilmotuksella ennenku maksullisiin menee."
Miksi sinä oikeastaan haluat siitä poikuudestasi noin epätoivoisesti päästä eroon? Miksi moinen hoppu? Onko siihen syynä ympäristön paine, vai mikä?
Ja mitä sinä sillä seksillä oikein haluasit saavuttaa? Ei se sinun miehisyyteesi ainakaan mitenkään ratkaisevasti vaikuta.
Itse olen neitsyt siksi ettei minua vastaan ole tullut sellaista ihmistä, jolle olisin sen poikuuteni halunnut antaa, minua kun ei pelkkä seksi kiinnosta.- panokas
"Itse olen neitsyt siksi ettei minua vastaan ole tullut sellaista ihmistä, jolle olisin sen poikuuteni halunnut antaa, minua kun ei pelkkä seksi kiinnosta.".
Kun kerran kokeilisit, miltä tuntuu olla iho vasten ihoa. Tuntea naisen tuoksu ja maku. Lämpö ja kiihko, kun luojan antama sukupuolivietti heittää järjen romukoppaan ja tunnet toisen ihmisen läheisyyden ja sen nautinnon mitä pelkkä runkkaus ei koskaan tavoita. Halusi saada ja antaa nautintoa, jakaa hetki ja hyväillä naisen niskaa ja suudella kaulaa. Ei seksi ole pelkkä tarpeiden tyydytys, kuten ajattelet, vaan rakastavaisten halu tuottaa nautintoa ja toki itsekin saada.
En ymmärrä, sanot, että pelkkä seksi ei kiinnosta. Ok, etsit rakkautta.
Mutta jos 22 v ei ole rakastunut, niin silloin on omahyväinen ja itsekäs, joka
etsii saavuttamonta ihannekuvaa.
Vielä ; pelkkä seksi ei kiinosta. Hei haloo. Jumala loi miehille tai kaikkille uroseläimille kyltymättömän halun jatkaa sukuaan. Jos sulla jotkin kromosomit eksyneet paikoiltaan tai ahdasmielisen lapsuudenkotisi traumat vastustavat normaalia luonnonjärjestystä, niin hakeudu hoitoon.
Tai älä sittenkään. Minusta olisi hienoa, että kaikki miehet olisivat homoja tai kuten sinä... Paitsi allekirjoittanut. - Jackal_5on
panokas kirjoitti:
"Itse olen neitsyt siksi ettei minua vastaan ole tullut sellaista ihmistä, jolle olisin sen poikuuteni halunnut antaa, minua kun ei pelkkä seksi kiinnosta.".
Kun kerran kokeilisit, miltä tuntuu olla iho vasten ihoa. Tuntea naisen tuoksu ja maku. Lämpö ja kiihko, kun luojan antama sukupuolivietti heittää järjen romukoppaan ja tunnet toisen ihmisen läheisyyden ja sen nautinnon mitä pelkkä runkkaus ei koskaan tavoita. Halusi saada ja antaa nautintoa, jakaa hetki ja hyväillä naisen niskaa ja suudella kaulaa. Ei seksi ole pelkkä tarpeiden tyydytys, kuten ajattelet, vaan rakastavaisten halu tuottaa nautintoa ja toki itsekin saada.
En ymmärrä, sanot, että pelkkä seksi ei kiinnosta. Ok, etsit rakkautta.
Mutta jos 22 v ei ole rakastunut, niin silloin on omahyväinen ja itsekäs, joka
etsii saavuttamonta ihannekuvaa.
Vielä ; pelkkä seksi ei kiinosta. Hei haloo. Jumala loi miehille tai kaikkille uroseläimille kyltymättömän halun jatkaa sukuaan. Jos sulla jotkin kromosomit eksyneet paikoiltaan tai ahdasmielisen lapsuudenkotisi traumat vastustavat normaalia luonnonjärjestystä, niin hakeudu hoitoon.
Tai älä sittenkään. Minusta olisi hienoa, että kaikki miehet olisivat homoja tai kuten sinä... Paitsi allekirjoittanut."Ei seksi ole pelkkä tarpeiden tyydytys, kuten ajattelet, vaan rakastavaisten halu tuottaa nautintoa ja toki itsekin saada."
Väitinkö muka jossain noin, että se olisi pelkkää tarpeiden tyydytystä? Nimemomaan tarkoitin, että itselleni haluan seksin olevan sellainen asia jonka jakaisin vain ihmisen kanssa jota aidosti rakastan, eikä mitään yksittäisen panon perässä juoksemista.
Eli rautalangasta väännettynä, minä en halua mitään yhdentekeviä seksisuhteita vaan vakavan parisuhteen.
"Mutta jos 22 v ei ole rakastunut, niin silloin on omahyväinen ja itsekäs, joka
etsii saavuttamonta ihannekuvaa."
Eihän rakastumisellekaan ole mitään yläikärajaa, johon mennessä sen olisi PITÄNYT tapahtua.
En sitäpaitsi mielestäni sanonut missään kohtaa, etten itse olisi koskaan ollut rakastunut.
"Vielä ; pelkkä seksi ei kiinosta. Hei haloo. Jumala loi miehille tai kaikkille uroseläimille kyltymättömän halun jatkaa sukuaan. Jos sulla jotkin kromosomit eksyneet paikoiltaan tai ahdasmielisen lapsuudenkotisi traumat vastustavat normaalia luonnonjärjestystä, niin hakeudu hoitoon."
Tunnut olettavan minusta aika paljon aika vähällä informaatiolla.
Miten sinä sitäpaitsi oikein onnistuit tulkitsemaan viestini niin että olisin aseksuaali? Minä sanoin ettei PELKKÄ seksi kiinnosta minua, en ettei minulla olisi lainkaan seksuaalisia haluja tai tunteita.
Lapsuudenkodissani ei niin ikään ole mitään ongelmaa, kasvuympäristöni ei ollut ahdasmielinen tai vanhoillinen, minulla ei ole mitään seksiin liittyviä traumoja, enkä ole myöskään pätkääkään sitä tyyppiä jonka mielestä pitäisi mennä naimisiin ennen seksiä.
Ja jumalaan en muuten usko, vaan ajattelen että meidän seksuaalinen lisääntymishalumme on luonnonvalinnan tuloksena suvullisesti lisääntyville eläimille ajan saatossa kehittynyt ominaisuus.
- 87 kaatoa, mopo
Jos 22 v. on kokematon, niin jotain pahasti vialla...
Voi olla, että jotain naista viehättää poikuuden vieminen, mutta heilläkin yleensä ikäraja menee 18 kohdalla.
Pelkkä, olen neitsytpoika-status menettää kiinostusta iän varttuessa.
Kukaan nainen ei ole kiinostunut 40 v neitsytpojasta.
Sulla nyt vielä hieman sänssejä, mutta myös syytä katsoa peiliin.
Tai kriiteerejä.
Toki jos asuu pienellä paikkakunnalla, niin saaminen voi olla ongelma.
Mutta itse en mene sänkyyn ruman naisen kanssa, vaikka monen sellaisen
vierestä olen herännyt :)- Jackal_5on
"Jos 22 v. on kokematon, niin jotain pahasti vialla..."
Kaikki meistä eivät harrasta seksiä siksi että olisi muka joku pakko johonkin tiettyyn ikään mennessä tehdä se. Henkilökohtaisesti säälin niitä, joilla on muka joku kiire päästä sänkyyn pelkästään tuollaisen sosiaalisen pakotteen ajamina.
"Voi olla, että jotain naista viehättää poikuuden vieminen, mutta heilläkin yleensä ikäraja menee 18 kohdalla."
Ai että sinun standardeillasi häthätää täysikäinen saisi olla jos tahtoisi olla vielä neitsyt..? Iljettävää...
"Pelkkä, olen neitsytpoika-status menettää kiinostusta iän varttuessa."
Miksi neitsyyttä edes pitäisi mainostaa jonain halvatun "statuksena"?
"Kukaan nainen ei ole kiinostunut 40 v neitsytpojasta."
Paitsi sellainen joka oikeasti rakastaa tätä.
"Sulla nyt vielä hieman sänssejä, mutta myös syytä katsoa peiliin."
Viestisi sisällön perusteella ei tekisi pahaa sinullekkaan.
"Mutta itse en mene sänkyyn ruman naisen kanssa, vaikka monen sellaisen
vierestä olen herännyt :)"
Ja sekö on sinusta jotenkin rehentelemisen arvoinen asia, ettet oikeasti aina edes tiedä ketä nait..? - Ne_pienimmät_koirat_
Onko tuo nimimerkkisi "87 kaatoa" viittaavinaan seksikumppaniesi lukumäärään?
Jos näin, niin se sitten ilmeisesti on sinun silmissäsi joku meriitti; minusta se kyllä kuulostaa aika samalta kuin sanoisit, että olet ryssinyt ainakin 86 ihmissuhteessa...
- Kysymys.
Aloittajalle. Jos oletetaan että joku vastaa ilmoitukseesi,niin miten todistat olevasi miespuolinen"neitsyt"? Entä tulevaisuudessa,kuinka todistat,ettet ole neitsyt? Jospa kävisit ulkoilemassa raikkaassa pakkassäässä ja miettisit sen jälkeen uudestaan,miten niitä naisia saadaan? T: Aikuinen mies.
- AIKUINEN POIKA!
Sen kuule tietää itse ja se on itselle taakka, sitä ei tarvii todistella kellekkään. Osin itsekin ajattelen kyllä noin, mutta kun itsellä se poikuus yhä tallella, niin pakko sanoa ettei tuo ajatus toimi. Psykologiaa, kannattaisi hiukan opetella että ennen ekaa kertaa stressaa. Se on sit eri asia jos 6 promillen humalassa survaisee sen menemään eikä muista siitä mitään... Itse taas sellaista en haluaisi ja tuskinpa silloin edes seisoo...
- ei ne naiset sua syö
Ihan vaan oman kokemukseni puolesta tekisi mieli neuvoa, että mene sen maksullisen luo. Mutta muista suojaus, varmuuden vuoksi. Äläkä ota mitään rohkaisuryyppyjä.
Itsellä aikoinaan sama ongelma, en vaan ujoudeltani päässyt naisiin tutustumaan, ja olin jo lähempänä 30v. Mitä enempi ikää tuli, sitä suurempaa osaa ujouden lisäksi alkoi näytellä se kokemattomuus. Pelkäsin, että vaikka löytäisinkin naisen, joka olisi minusta kiinnostunut, nolaisin itseni kokemattomuuteni takia.
Lopulta otin yhteyttä maksulliseen naiseen. Sitäkin tapaamista etukäteen pelkäsin. Kerroin hänelle avoimesti tilanteeni. Nainen oli mukava, ymmärtäväinen ja fiksu, jutellessamme pelkoni hävisi ja homma hoitui hienosti. Nainen jopa sanoi, ettei uskoisi sen olleen ensimmäinen kertani naisen kanssa.
Olen edelleen, 25 vuotta myöhemmin, kiitollinen tuolle naiselle. Itseluottamukseni nousi kohisten, eikä mennyt kuin pari kuukautta, kun jo tapasin nykyisen vaimoni.neuvoisin - echolist
maailmalla neitsyys ja poikuus on myyntitavaraa :), joten mikset tekisi siitä asiaa (jos siis omaat hyvän itsetunnon, vaikkakin kirjoitit olevasi ujo). tällainen ajatus heräsi, koska annat ymmärtää tekstisi perusteella että se sinulle taakka eikä mikään normaali asia. minusta parempi vaihtoehto ehdottomasti on tässä tilanteessasi käyttää maksullista naista, ja jolle jopa voiist kertoa "taakastasi" (voisit saada jopa alennusta), silloin sinun ei tarvitse ottaa suorituspaineita - ainakaan toisesta lähes yhtä kokemattomasta :)
mutta tämä onkin minun mielipiteeni - yksi muiden joukossa. - €€€€..
pistä 200€ tiskiin ja soita olgalle niin kohta pussit rutussa, älä jää tuleen makaamaan sillä saattaa tulla muuten tukos johtimiin hop..hpo..
- rahaa säästämään
Etit maksullisista naisista sellasen 40-50 vuotiaan (eivät ehkä kauneimpia mutta ymmärtäväisempiä) ja kerrot tilanteen. Monihan ei vanhemmista maksullisistakaan halua nuoria asiakkaikseen. Puhelimessa juttelemalla selviää, kuinka palveluhaluinen nainen on. Ensimmäinen kerta menee yleensä poskelleen, mutta opettele nauramaan itsellesi, ei se niin vakavaa ole. Itsellä taisi purkaus alkaa alle minuutin :D, mutta ymmärtäväinen ammattilainen antoi uuden yrityksen heti perään, joka olikin jo paljon rennompi suoritus. Tämän takia kannattaa valita nainen joka veloittaa ajasta, ja koko aika on käytössä. Ekaan kertaan kannattaa varata tunti aikaa. Ja kannattaa muistaa, että se on naisen työ. Et välttämättä saa haleja ja hyväilyjä. Suorituksen jälkeen nainen lähtee sängystä ja sulle saattaa jäädä tyhjä fiilis. Kannattaa siis asennoitua maksullisiin mennessä siten, että olet mennyt vain panemaan, sillä muuta et saa! Kokeile ihmeessä, et siinä mitään häviä, no ehkä satasen tai kaksi. : )
- On joku muukin keino
Onkohan toi kaiken tuon vaivanarvoista kun se "ekakerta" ei kumminkaan tunnu
miltään petyt vaan ja kun se käy niin äkkiä..
Siinähän se sählätessä aika menee.. - kldsfj8970
Voih voih , baarista löytyy seuraa .. Yhden illan jutuilla me muutkin on neitsyytemme annettu
- rahaa kuluu
"Ja kannattaa muistaa, että se on naisen työ. Et välttämättä saa haleja ja hyväilyjä. Suorituksen jälkeen nainen lähtee sängystä ja sulle saattaa jäädä tyhjä fiilis. Kannattaa siis asennoitua maksullisiin mennessä siten, että olet mennyt vain panemaan, sillä muuta et saa! Kokeile ihmeessä, et siinä mitään häviä, no ehkä satasen tai kaksi. : ) "
Noin se menee yleensä ainakin ulkomaalaisten kanssa, tosin poikkeuksiakin kyllä välillä löytyy.
Suomalaiset yleensä mukavampia, kun ulkomaalaisilla painaa vaakakupissa enemmän se, että muutamassa päivässä pitää tienata paljon rahaa, joka myös tarkoittaa suurta asiakasmäärää - Nyt jo kokemusta
Mikäs kiire sillä "poikuuden menetyksellä" on. Minäkin olin ujo ja menetin sen 30-vuotiaana, melko pian mentyäni avioliittoon. Vaimoni oli 25 ja hänkin säilytti neitsyytensä avioon. Säilytä poikuutesi toki hääyöhön, ehtii hyvin vielä sittenkin. Suotta hankit fyysisiä ja henkisiä pöpöjä tilapäissuhteista tai maksullisista naisista. Vielä on asiallisia neitoja olemassa kun vaan etsii oikeista piireistä.
- teetottavienäin
Mee hyvä immeinen ammattiauttajan luo, ne osaa homman ja saat parhaimman aloituksen asiaas. Ilmoita heti et oot eka kertaa, niin tietävät. Tää on totuus.
Mut käytä kortsua...ja kyl ne avustaa...
ÄLÄ vain mee osaamattoman suomineidon pakeille! - avioliitossa
Rakas nuori, neitsyydessä ja poikuudessa ei ole mitään hävettävää!!!
Säästäkää itsenne tulevalle puolisolle!
Se kannattaa varmasti!- Markkinataloutta...
MINÄ EN OLE USKOVAINEN. Ilman omaa puolisoa tulee halvempi keittiöremontti. Ja neitsyydessä tai poikuudessa on jumalauta erityisesti hävettävää SILLOIN kun kaveripiirissä kaikki muut on menettäneet sen 12-15 ikävuoden välissä. Toiset huoraa avoimesti jalkakäytävillä pultsareiden kanssa jotta saa muumilimppaan muutaman kolikon... Yhteiskunta antaa ilmaiset kortsut, mutta sit jos kumi pettää niin kyllä se yhteiskunta maksaa myös sen raskauden keskeytyksen.
- päinvastoin
Onhan sinulla paras vaihtoehto vielä jäljellä.
Pysyt tilassa missä olet ja varmasti joskus löytyy nainen jolle olet se kaikinpuolin ykkönen.
Ei se poikuuden menettäminen säilyttäminen paha asia ole lainkaan! - ihmettelee asiaa
kuinkahan moni tänne kommentoivista on itse neitsyita?
Ei neitsyydessä ole mitään vikaa, minun isänikin on neitsyt- gegege
Ei neitsyydessä ole mitään vikaa, minun isänikin on neitsyt
miten se sut sitten on siittänyt???? - Neitsyt itse oon yhä
gegege kirjoitti:
Ei neitsyydessä ole mitään vikaa, minun isänikin on neitsyt
miten se sut sitten on siittänyt????Varsin erinomainen kysymys, ihmettelin samaa.
- 30
Miehet keskenään ylvästelee ehkä kaadoillaan mutta näin naisnäkökulmasta katsottuna vähemmän jaettu vehje on kivempi. Sitä huvittaa paremmin pitää hyvänä. 22 v. itsestään huolehtiva poitsu löytää minä päivänä tahansa jonkun sänkyynsä, turha sitä on tuskailla.
- mitä haluat kokea?
Hei sinä mukavan oloinen nuori mies! Kyllä sinä naisen löydät, jos vain tahdot etsiä. Älä turhaan ole huolissasi. ;) Mutta haluatko naisen vain yhdeksi illaksi vai oletko kiinnostunut suhteesta, missä seuraa on enemmmän kuin yhdeksi illaksi? Haluatko naisen, joka vain rahan vuoksi esittää nauttivansa seurastasi vai naisen, joka on aidosti sinusta kiinnostunut ja pitää sinusta? Olisiko kiva löytää seuraksi nainen, jolla olisi myös eka kerta vielä kokematta? Onko sinulla kiire eroon poikuudestasi? Miksi? Siksikö, että kaikilta muilta sinun ikäisiltäsi on muka viety poikuus? Siksikö, että vasta sitten olet mies, kun poikuus on viety? Kaikilla meillä on ollut tai on joskus se eka kerta, joten jokainen kokenutkin on ollut joskus kokematon. Ja kaikki oppii ihan varmasti ja harjoittelu on usein ihan hauskaa. =)
Jos tahdot olla vähemmän ujo, niin voit mm. tutustumalla ihmisiin kasvattaa itsestäsi vähemmän ujon. Sinä olet varmasti mukava nuori mies, joten luota vain itseesi! Ja treffailu on oikein hyvä tapa tutustua naisiin. =) Deittipalstalla on varmasti naisia, jotka odottavat kaltaisesi nuoren miehen yhteydenottoa. Voit valita mihin ilmoitukseen vastaat sen mukaan, että etsitkö sitten yhden illan seuraa tai tyttöystävää. Monet ikäisesi naiset eivät halua mahdollisimman kokenutta miestä ja on varmasti monia ikäisiäsi naisia, joilla on yhtä paljon kokemusta kuin sinulla. Lähde nyt vain treffailemaan ikäistesi naisten kanssa! Ja nauti elämästä!
Onnea treffailuun! ;) - S-Kyösti
Älä yritä,mene jollekin kalliile luxushuoralle ja sano että opettaa kaikki niksit ja sen jälkeen kenttä on sun ja voit asioista tietävänä pokaa pimuja nolostumatta.
Jos nyt menet niin saat vaan sääliä ja naurua ja se syö miestä. - odota oikeaa
Kannattais odottaa sitä oikeaa ja hänen kanssaan menettää..
Mikä ihmeen vimma on päästä poikuudesta eroon huoraamalla?
Sitte kun kerran kokenu pitää saada lisää..Helpommalla pääsee kun ei ole kokenut.
Huoraamisen takia nuorilla on paljon mielenterveysongelmia. - Luovuttaja
Ehdottomasti ilmoita olevasi impi. Lähes kaikki naiset innostuu kun pääsee opettamaan kokematonta.
- panostarakkauteen
Kokematon2 kuule. Aina on naisia jotka arvostavat puhtautta. Itse en pidä naisissa käyvää miestä vetävänä. Pahat pojat rules joo... mutta järkevä omilla aivoillaan ajatteleva nainen ei hyppää tyypin kainaloon, jolle tietää olevansa pelkkä hetken hurma. Itse pyyhkisin juuri tällaisen kokemuksen muististani ja historiastani. Se tuottaa häpeää.
Vaikutat mieheltä jolle oikea, aito parisuhde voisi olla hyvä ratkaisu. Oman rakkaan edessä ei tarvitse hävetä eikä pelätä. Kun luottamus on syntynyt ei haittaa vaikka kaikki ei menisi täydellisesti. Silloin jopa pienet ongelmat sänkypuuhissa tuntuvat ihanilta ja lähentäviltä, koska siinä vieressä on oma rakas. Nyky yhteiskunta korostaa kasvavasti seksuaalisuutta mutta jos sivuuttaa ulkoa tulevat viestit ja keskittyy omaan hyvinvointiin pidemmällä tähtäimellä säästyt lisä ahdistuksilta.
Omassa suhdehistoriassani ei ole ollut ensimmäistäkään priimaluokan supermiestä. Jokainen meistä on virheellinen ja se meistä tekee ainutlaatuisia. Sinun ongelmasi ei ratkea tyhmillä teoilla. Usko tämä. Hae lähellesi ihminen joilla on suuri sydän ja sinun kokoisesi syli. Rakkaus ja hyväksyminen ovat eheytymisen rasepti.
Seurustelen miehen kanssa joka kertoi pohtineensa saako koskaan naista itselleen, neitsyt hänkin. En voisi rakastaa enää ketään toista. Minun sylistäni on muotoutunut mieheni kokoinen ja suhteemme loistaa. Meissä molemmissa on omia ongelmakohtiamme mutta se vahvistaa meitä ja tekee meistä niin hyvät yhdessä.
Etkö kaipaa rakkautta itsellesi? Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet, ei neitsyys sinua huononna. Päin vastaoin. Saat olla ylpeä itsestäsi ja jos teet oikeat ratkaisut voit olla ylpeä itsestäsi vielä 50 vuoden päästäkin. - piilotellaan
Itse olen odottanut sitä oikeaa ja säästänyt poikuuttani elämäni naisen varalle. Keväällä tulee mittariin 48v, alkaa pikkuhiljaa hymy hyytymään SAATANA!
- Oletko gay?
Homo pojalta viedään neitsyys peppusexissä kun joku nai pyllyyn, silloin voi sulkijalihakset vähän vaurioitua ja neitsyys samalla. poikuus menee heterolla vain naisen kanssa.
- Maksullisiin vain
Kyllä minäkin maksullisiin menisin tapauksessasi. Senkus menet "vastaanotolle" ja ammattilainen hoitaa loput. Ei tartte tehdä yhtään mitään, jos et itse halua. Tällä vältyt baariin lähtemiseltä ja nirppanokkien vonkaamiselta (tulee loppujen lopuksi halvemmaksi). Eikä näihin treffipalstoihin kannata aikaa haaskata, se vasta työlästä onkin.
Naisilta on ihan turha kysyä neuvoa tässä asiassa. Ole mies, käy huorissa!:) Mikäli päädyt maksullisiin, niin ota vaikka joku neljä olutta pohjille, niin et laukea heti ekassa kättelyssä:) Oksettaa tuo naisten lässyn lässyn romantiikkaa, kerkeät varmasti vittuuntumiseen asti viettää se "vaaleanpunaista" parisuhde-elämää.
Nyt on pakkastakin ulkona sen verran, että vois oikeastaan itsekki lähtä käväseen maksullisissa ja tässähän on vielä sekin hyvä puoli, että varsinaisia kaunottaria on tarjolla:) - Hakattu.
Tietenkin löytyy, parhaiten asia hoituu sillä, eetä laitat ilmoituksen etkä mieti asiaa kaksnelosessa.
Minulla on ollut iässäsi samoja ongelmia ja on vieläkin vaikka olen yli kolmekymppinen.
Sukulaiseni äitini mukaanlukien halusi leikata minulta munat niin sanotusti.
He alkoivat noin 13-vuoden iässä tehdä minulle transsihypnooseja
Miten ne tehdään ihmisen aina edes tietämättä on hyvin yksinkertaista mutta en selosta sitä tässä!
Näiden aikaansaannoksena minusta tuli ujo tuppisuu, heidän mukaansa tämä tehtiin juuri siksi etten saisi kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Samoin he soittelivat yläasteelle siirytessäni koulutovierieni vanhemmille, että kehoittaisivat lapsiaan sorsimaan minua.
Tämä oli välttämätöntä hiedän mielestään jotta minusta tulisi hiljainen ja eristynyt. Tämä siksi, että keskittyisin koulunkäyntiin ja välttyisin seksikokemuksilta. He olivat havainneet jo seksuaalisuuteni heränneen!
He jatkoivat tätä myös aikuistuttuani, koska asuin maaseudulla heidän oli helppo päästä kotitalooni nukkuessan ja hypnotisoida minua unessa.
Tällä tavoin minusta saatiin sellainen, että nähdessäni ihmisiä menin sanattomaksi ja näin tapahtui varsinkin naisten seurassa. Ja tapahtuu edelleen.
Aloittaja saattaa kärsiä samasta ongelmasta ainakin, jos on maaseudulta kotoisin tai, jos hänen sukulaisensa ovat uskovaisia.
Hänen kannattaisi ilmoituksensä lisäksi käydä hypnoterapeutilla avaamassa mielensä lukkoja, jotka aiheittavat ujoutta. Ujoushan on merkittävä sosiaalinen haitta kaikessa sosiaalisessa kanssakäymisessä..
Minusta vielä lisää siinä mielessä, että sukulaiseni jatkoivat seksuaalisuuteni leikkaamista läpi aikuisiän.
Loppuvaiheessa he alkoivat kiristää minua. He kertoivat minulle unihypnotisoinnista ja sanoivat isututtaneensa minuun pedofilian siemeniä, jos siis esimerkikis katsoisin naisen peppua he väittivät, että alkaisin alitajuisesti ajattelemaan lapsiseksiä.
Koska mielenkiintoni AIKUISIIN NAISIIN säilyi he päättelivät minun alkaneen muka kehittyä pedofiiliksi. Tästä syystä he alkoivat painostaa minua itsemurhaan.
Kaikkea pimeää seksuaalisuuden kahlitsemisen nimessä uskovaiset saattavat tehdä.- Hakattu
Jatkoa vielä, sukulaiseni, jotka alkoivat painostaa minua itsemurhaan koska väittivät kaikenlaisten parafilioden puhkeavan minussa ennen seuraavaa kesää alkoivat myös soitella taloyhtiöni asukkaille minun olevan pedofiili ja koprofiili.
He alkovat painostaa myös minua palaamaan lapsuuden kotiini jotta voisivat suggestoida minua tahtomaan itsemurhaa. He kantavat right man syndroomaa eli uskovat aina olevansa oikeassa näyttivät todisteet mitä tahansa! - hakattu.
Hakattu kirjoitti:
Jatkoa vielä, sukulaiseni, jotka alkoivat painostaa minua itsemurhaan koska väittivät kaikenlaisten parafilioden puhkeavan minussa ennen seuraavaa kesää alkoivat myös soitella taloyhtiöni asukkaille minun olevan pedofiili ja koprofiili.
He alkovat painostaa myös minua palaamaan lapsuuden kotiini jotta voisivat suggestoida minua tahtomaan itsemurhaa. He kantavat right man syndroomaa eli uskovat aina olevansa oikeassa näyttivät todisteet mitä tahansa!Uskonnon perusteella saa siis raiskata ihmisen mieltä miten tahansa, edellämainitusta mielenraiskauksesta johtuen olen menettänyt työpaikkoja koska en ole saanut tarpeeksi hyvää ulosantia työhaastattelussa.
Muita tilaisuuksia joissa ulosannista olisi ollut hyötyä on myös mennyt sivu suun!
En siis ole menettänyt pelkästään seksielämää vaan paljon muutakin sukulaisteni takia. En ole koskaan seurustellut tätä tätini piti pedofilian merkkinä!
Kerrottuani miten mieltäni oli manipuloitu unihypnoosin avulla hän kehtasi kertoa teoriansa seurustelemattomuuden ja pedoflian yhteydestä!
Kun kiistin asian hän vielä kehtasi ihmetellen kysyä miksi sitten en ollut seurustellut minkään naisen kanssa.
Räjähdin ja totuudenmukaisesti kerroin saaneeni kaikki seksikokemukseni maksullisten kanssa.
Sukulaiseni eivät ymmärrä, että mikäli heidän teoriansa siitä, että minussa olisi herännyt mikään parafilia olisi totta se olisi heidän oma aikaansaannoksensa.
He ovat myös pilanneet minulta psyykenhallinta tempuillaan suuren osan elämääni.
He eivät ymmärrä edes sitä miksi vihaan heitä!
He ovat todella pimeitä ihmisiä.
Aloittajaa suosittelen hakeutumaan hypnoterapeutille, joka osaa käydä ujouden syihin käsiksi ja suosittelen hänelle lämpimästi ilmoituksen laittoa.
ps: Viesti piti pätkiä useaan osaan koska kirjaston koneet katkovat käyttövuoroja.
- Punakenkäinen tyttö
On romantiikkaan viehtyneitä naisia ja niitä löytyy paljon miehistäkin. On naisia ja miehiä joita romantiikka ei kiinnosta ja seksi yksistään riittää. Kukin tyylillään, kaikkea löytyy.
- n:o 6
Ole mies, etene suoraan, jos nainen alkaa vastustella niin ilmaise sille että kokeilenpa sitten tuota tuossa vieressä - NIITÄ KYLLÄ RIITTÄÄ!
Kunhan et vain enää ala uskoa mitään naisten parisuhteisiin tai seuran löytämiseen liittyviä höpinöitä.
Suomessa naiset ovat surullista kyllä muutenkin sosiaalisesti lähinnä marmorikuuliin verrattavia vätyksiä, jotka juoksentelevat pelokkaina karkuun kuin peurat pienestäkin harhasta. Ulkomailla naiset saattavat jopa aloittaa kanssasi keskustelun!
Myös bodaamista kannattaa harkita - se tuntuu hyvältä... liikkeisiin ja niiden tuomaan tulokseen voi liittää monenlaista motivaatiota...
P.S. Muista hymyillä ja palkita itseäsi jatkuvasti verbaalisesti. Olet mies ja maailmankaikkeuden mielestä merkittävä olento. - höpöä
Valitettavasti tää on ihan skeidaa, jos näitä uskot, et saa ikinä. Ainakaan ilmaiseksi.
- pidemmän päälle
nainen maksaa aina, ainakin välillisesti.
ilmaisia lounaita ei ole olemassa - hearts..
Älä huoli. Olet vielä aika nuori. Seurustelin itse aikoinaan parisen vuotta miehen kanssa joka oli neitsyt vielä 26-vuotiaana eikä ollut seurustellutkaan. Hän oli myös todella ujo. Tapasimme netin kautta. Itse en ollut silloin enää neitsyt ja oli aiempia suhteita takana. Eka kerta meni ihan hyvin, ei tullut parissa minuutissa tai muuten mitään kömmähdyksiä tapahtunut. Parin vuoden aikana seksi kehittyi paremmaksi kuin kenenkään kanssa aiemmin ja voin sanoa vieläkin, että hän oli paras rakastajani. :) Tunteiden tasolla myös täsmäsi.
Joten, sinuna laittaisin ilmoituksen nettiin vaikka treffipalstalle tai menet chattiin juttelemaan, ei sinun tarvitse mainita , että poikuus on vielä tallella. Tutustu tyttöihin ja käy treffeillä, kyllä seksi tulee ajan kanssa sitten mukaan. Mitään kiirettä ei ole. Toki kannattaa kertoa neitsyydestään kunhan suhdetta on vähän aikaa kulunut.
Kaikkea hyvää sinulle - alaston suomi
alastomassa suomessa ilmoittelee maksullisiakin, joten seuranhakupaikkana tuo ei välttämättä ole se paras nettisaitti
- ei kannata...
Miehenä seksiseuran löytäminen netistä ylipäätään on erinomaisen haasteellista. Sellaisetkin naiset joita et edes missään tapauksessa haluaisi saavat satoja, pidemmällä ajanjaksolla varmaan tuhansiakin vastauksia ilmoituksiinsa itseään paljon tasokkaammilta miehiltä. Nettideiteissä, etenkin kun on pelkästä seksistä kysymys peli on hyvin raakaa. Miehenä netistä ei voi ilman uskomatonta onnenpotkua löytää seksiseuraa, kaikista vähiten sellaista minkä voisi kokea haluttavaksi.
Varmasti on olemassa (netissäkin) sellaisia naisia, jotka innostuvat kokemattomuudesta. Tosin niitä joille kokemattomuus on ylittämätön turn-off, on paljon enemmän.
Suosittelisin tämän asian suhteen välttämään netin palveluita viimeiseen asti jos vaan on mitään muita kanavia tavata naisia. On niin vähän voitettavaa ettei sen takia kannata ottaa riskiä että katkeroituu naisiin lopullisesti. Netin treffipalveluissa naisten ja miesten keskimääräiset erot haluttavuudessa tulevat hyvin ikäbällä tavalla esiin.Nii. Mut toisaalta. Jos se poikuuden menettäminen on lykkääntynyt jo 22-ikävuoteen, niin luuletko, ettei ole yrittänyt muualla jo?
Amsterdamissa on siistejä porttoloita, asian voi hoitaa siellä 50€/45min ja varmasti onnistuu. Ei se miestä pahenna. Parantaa. Osaa sitten ilmaisen piirakan edessä toimia. Ethän sä mene töihinkään ilman koulutusta.- Kokemusta löytyy jo.
Orwelll kirjoitti:
Nii. Mut toisaalta. Jos se poikuuden menettäminen on lykkääntynyt jo 22-ikävuoteen, niin luuletko, ettei ole yrittänyt muualla jo?
Amsterdamissa on siistejä porttoloita, asian voi hoitaa siellä 50€/45min ja varmasti onnistuu. Ei se miestä pahenna. Parantaa. Osaa sitten ilmaisen piirakan edessä toimia. Ethän sä mene töihinkään ilman koulutusta.Mä menin. Siis töihin ilman koulutusta. Asunto-myyjäksi. Ja nyt vasta LKV:tä luen, elikkä siis kiinteistönvälittäjän paperit nyt luen. Ja silti neitsyt...
Tästä ammattikunnasta on paljon vääriä käsityksiä kansalaisten mielessä, huomattu...
KOKEMUS TODELLA VÄHÄISTÄ. - ei kannata...
Orwelll kirjoitti:
Nii. Mut toisaalta. Jos se poikuuden menettäminen on lykkääntynyt jo 22-ikävuoteen, niin luuletko, ettei ole yrittänyt muualla jo?
Amsterdamissa on siistejä porttoloita, asian voi hoitaa siellä 50€/45min ja varmasti onnistuu. Ei se miestä pahenna. Parantaa. Osaa sitten ilmaisen piirakan edessä toimia. Ethän sä mene töihinkään ilman koulutusta.Niin, huoriin meneminen on tietysti 100% ratkaisu yhdynnän itsensä toteutumiseen, joskin Suomessa suhteettomissa hinnoissa. Saamis-ongelman laajamittaisempi ratkaiseminen tuolla keinolla vaatisikin ulkomaille muuttamista. Voi tosin olla että silloin ei enää olisi tarvetta käydä huorissa, kun olisi itse se jännä ulkomaalainen.
- Kokematon2
Se on kylläkin ihan naisten vika jos mies joutuu menemään huoriin.
- naiseläjä
Naisetko ovat yhteisvastuullisia miesten tarpeiden tyydyttäjiä? Ikävä sanoa, mutta on miehiä, jotka eivät ole yhdenkään naisen tasoisia, vaikka rima olisi miten matalalalla. On miehiä, joilla ei ole henkisesti mitään annettavaa, eikä tällä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
- naiseläjälle
naiseläjä kirjoitti:
Naisetko ovat yhteisvastuullisia miesten tarpeiden tyydyttäjiä? Ikävä sanoa, mutta on miehiä, jotka eivät ole yhdenkään naisen tasoisia, vaikka rima olisi miten matalalalla. On miehiä, joilla ei ole henkisesti mitään annettavaa, eikä tällä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
Juuri näin, eli naiset eivät ole yhteisvastuullisia miesten tarpeiden tyydyttäjiä vaan miehet ovat yhteisvastuullisia naisten tarpeiden tyydyttäjiä. ihmissuhteethan eivät missään tapauksessa saa olla tasavertaisia vaan miesten on jatkuvasti kilpailtava naisen huomiosta ja noustava joka päivä uudelleen naisen asettaman riman yli jotta naisen ei tarvitse vaihtaa kumppania. Naisillehan ei vastaavaa rimaa tarvitse edes asettaa, koska kaikki naiset ovat jo lähtökohtaisesti miehiä ylempänä!
- cbVK
Naisiin sekaantuminen johtaa vain ongelmiin. Jatka vain entiseen tapaan ja nauti elämästä.
- Kokematon2
Niin ja sen verran haluan sanoa muutamiin asioihin että joltain deittipalstalta tai baarista löydetyltä naiseltako sitten ei voi sukupuolitauteja saada? No niiltähän niitä voi saada jopa todennäköisemmin kuin maksullisilta.
Sitten kun joku väitti että en voi olla ujo kun tänne tulen avautumaan poikuudestani niin se oli kyllä täysin väärä johtopäätös. Oikeasti olen paljon enemmän kuin vaan ujo. Mun kohdalla voi puhua suoranaisesta sosiaalisesta kammosta ja sen takia olen monasti ajatellut pitäiskö vaan unohtaa koko poikuuden menetys juttu.
Kolmas asia on se että kun joku ehdotti alkoholinkäyttö ja mennä baarista iskemään naista niin se ei vaan toimi kun en pysty kasvotusten lähesymään naisia edes kaatokännissä sen olen huomannut jo moneen kertaan. Siksi ajattelin että mun olis helpompi tehdä alote ensin jossain netissä ja mennä sitten tapaamaan naista kun on jo saanut kerrottua mistä on kysymys.
Tuli tuossa sanottua ehkä vähän pahasti että se on aina naisten vika jos mies joutuu menemään huoriin kun menetin vähän hermoni joihinkin kommentteihin. - Nainen rohkaisee
Olen nainen, ja minulla on ollut useampikin miesystävä, joilta olen vienyt poikuuden. En ole tahallani hakenut neitsytpoikia, mutta onpa vain osunut kohdalle. Nämä eivät olleet yhden illan juttuja, vaan vähintään kuukausien suhteita, joista pari pidempääkin. Neitsyyttä ei tarvitse hävetä, ainakin minulle se on ollut vain yksi ominaisuus muiden joukossa, jossa ehkä on ollut myös jotain kiihottavaakin.:)
Omastani hankkiuduin eroon jo 16-vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni kanssa, koska mielestäni naisen seksuaalisuutta mystifioitiin liikaa. Halusin vain asiasta eroon, pääasiassa tämän vuosi. Nykyinen kumppanini taas oli neitsyt kun hänet tapasin (oli 23-vuotias, minä kuusi vuotta vanhempi). Hän kertoi asiasta, kun olimme päätymässä sänkyyn. Eka yhteinen kokemus oli meille molemmille aivan hyvä. Jos toinen on kokenut, toisen neitsyydestä ei välttämättä ole ollenkaan haittaa.
Minusta on ok olla neitsyt, eikä siinä mielestäni ole ainakaan alle 30-vuotiaan kohdalla välttämättä mitään ihmeellistä. Voihan sitä kysyttäessä aina sanoa, ettei ole sopivaa naista osunut kohdalle (mikä siis varmaankin on myös aivan totta). Sensijaan itselleni huorissa käynyt mies olisi aina turn off, koska alkaisin silloin helposti pitää mistä jonkinlaisena naista-alistavana ja halveksivana riistäjämiehenä. Tässä siis minun henkilöhohtaisia mielipiteitäni. - ihmettelen vain sitä
että minkä takia seksistä tulee heti halveksittavaa, riistävää yms. jos siihen liittyy joillain tavalla raha. Myös siinäkin tapauksessa, että molemmat keskenään sen sopivat.
Miksi joku yhdenyö tuttavuus on sallittua, vaikka aamulla ei edes muisteta nimeä, mutta heti rahan astuessa mukaan asia kääntyy päälaelleen?
Tämä on minun oma mielipiteeni, itse olen käynyt huorissa sinkkuna. Enemmän pidän halveksittavana sitä, että iskee jonkun vain ja ainoastaan seksin takia, ja tilanne ei olekaan molemmille selvä, maksullisessa seksissä säännöt ovat jo etukäteen selvät molemmille - 3 x ex
Säilytä kunnon miehen maine äläkä mene maksullisiin.
Maksulliset eivät kuulu tähän tarkoitukseen.
Itse olen ollut kolmessa pitkässä suhteessa ja joka kerta on seurusteltu kuukausia ennen sänkyyn menoa. Se ei ole relevanttia alkuvaiheen suhteessa.
Rauhallisesti ja rennosti vaan! - usko vain
Riippuu mitä haet,jos haet vain seksisuhdetta niin eiköhän sellainenkin aika helposti nykypäivänä löydy netistä.Mutta kerrottakoon sen verta,että nykyinen avopuolisoni oli 24 vuotias ja neitsyt tavattaessamme.Hän on myös hieman ujo,eikä sen kummemmin aikaisemmin ollut seuraa etsinytkään.Sanoisin ettei sinulla ole mitään hätää vielä tuon asian kanssa,suomessa taitaa olla monia kolmekymppisiäkin jotka ovat neitsyitä. Netistä löytää jos minkälaista seuraa,mutta ihan hyvääkin seuraa jos jaksaa vähän nähdä vaivaa ja etsiä sitä oikeaa.
- zonez8i
Ite voin sanoo, että kun olin 21 niin menetin neitsyyteni ja erosin noin vuoden päästä siitä naisesta. Mulle tuo poikuuden menettäminen oli vapauttava fiilis. Nyt sitten osaa ja on saanut erilaisia kontakteja ja kokemusta. Arkuus kadonnut ja osaa toimia, ei enää jännitä ja tietää vahvuutensa. Voin kanssa yhtyä varmaan moneen muuhunkin, että ei se eka kerta mitää herkkua hemmetti ollut. Mutta nyt kaikki hyvin ja elämä kukoistaa! :)
- Ii
Kuule, voisitko kertoa vähän enemmän ulkonäöstäsi? Ymmärrän että itseään voi olla tosi vaikea arvioida, mutta voitko sanoa vaikka ketä näyttelijää tms. muistutat eniten ulkonäöltäsi, että sais edes jotain kuvaa?
Ja kyllä, on naisia joita saattaisi jopa kiinnostaakin tällainen tapaus. - George Clooney:n
näköinen saa aina
- wut...
vittu noita etusivun "korjailtuja" tekstejä.... vähän väärän kuvan sai tästäkin viestistä. kukakohan urpo niitäkin tekee :D nyt saan varmaan ip-bannit tänne iik
- 65473890
Neitsyydessä ei ole mitään pahaa eikä hävettävää , eräs seurustelu kumppanini oli neitsyt 22 vuotiaana :) Hän ei kertonut sitä mutta ei se kuitenkaan haitannut meidän suhdetta :)
- naksups
No, itse olen 28-vuotias nainen, ja minua jopa seksuaalisessa mielessä kiehtoo päästä harrastaman seksiä miehen kanssa, joka on neitsyt (muutekin kuin vaan horoskoopissa) ;) Joten olehan rehellinen ilmoittelussasi, mikäli sille tielle lähdet.
- Silviisii...
Minulla on 20v kokemus maksullisesta naisesta.
Ja tuli maksamaan muuten paljon...
Koko homma alkoi siitä kun sanoin papin edessä: " Tahdon" =) - patruu
Onko ikärajaa ylöspäin vai kiinostaako ainoastaan itsees nuoremmat.
- mun mielestä
Kyllä siitä poikuudesta voi ihan hyvin päästä maksullisenkin kanssa, mun mielestä voi olla jopa parempikin vaihtoehto juuri "ekakertalaiselle"
- lyhytnäköistä
..ja saat lopuksi elämäksesi painajaisen, jota et voi kasvotusten kertoa kenellekkään, et ainakaan sille elämäsi naiselle.
- sano moi!
Älä ihmeessä mene maksullisiin. Kukaan nainen ai halua olla miehen kanssa, joka kayttää maksullisia. Kokematonkin on paljon parempi.
Sinun ei tarvitsee harrastaa seksiä tapaamiesi naisten kanssa ollenkaan ellet halua. Kaikki naiset eivät todellakaan vaadi mieheltä yhdyntää ensimmäisellä eikä viidennelläkään kerralla. Jos teet netti-ilmoituksen, niin naiset ymmärtävät todella hyvin, että tapaat montaa naista yhtä aikaa ja haluat edetä hienovaraisesti. Sinun ei kannata heti paljastaa, että oletkin vain ujo.
Tee ensimmäiset treffit jonnekin julkiselle paikalle esim. kahvilaan tai kirjastoon. Kysy, minne naisen on helppo tulla. Voit myös ilmoittaa etukäteen, että sinulla on menoa parin tunnin päästä, niin pääset vähemmällä kärsimyksellä. Tarjoudu ensimmäisellä tapaamisella maksamaan kahvi, ellei nainen vastusta. Voit myöhemmin keskustella aiheesta, kuka maksaa mitäkin. Jos nainen haluaa halata tapaamisen päätteeksi, niin halaat myös ja ehkä annat kevyen suukon, mutta älä ala pussailemaan julkisella paikalla.
Kun olette tavanneet monta kertaa, ja luotatte toisiinne, niin voit tunnustaa olevasi kokematon ja asiasta on tullut peikko. Hyvällä tuurilla nainenkin on kokematon. Sehän on ihan tavallista.
Kaikkein helpointa on, jos menet johonkin nuorisopaikkaan perjanti-iltana ja hivuttaudut mukavan näköisen naisen lähelle seisomaan. Kun nainen huomaa sinut, niin sanot " moi". Jos naista kiinnostaa, niin hän alkaa juttelemaan. Jos nainen kääntää päänsä pois, niin kokeilet samaa seuraavalle. Älä yritä päästä poikuudestasi, vaan yritä jutella. Naiset ovat ihmisiä, vaikka muuta luulisit. Muista olla selvin päin. - -
Oon samoilla linjoilla... älä menetä neitsyyttäs maksullisiin :(
- neitsyt123
Eipä välttämättä tarvitse kauheata kiirettä ja pakkoa sen poikuuden menettämisen kanssa pitää. Kokemattomat naiset voivat pitää samalla tasolla olevasta miehestä :)
- M, 28
Suosittelen maksullisia. Kokemuksesta voin sanoa, että jo parin vuoden päästä mikäli kerrot naiselle, että sinulla on vielä poikuus tallella, niin käsketään vetää farkut jalkaan ja suksia mäkeen.
Näin kävi itselle, kun luulin vihdoin 24 vuotiaana pääseväni poikuudestani. Jostain syystä nainen kysyi, monenko kanssa olen ollut ja vastasin totuudenmukaisesti, että sä olet ensimmäinen. Kyyti oli sen jälkeen kylmää: "Joo, sori en todellakaan ala opettaan, eli housut jalkaan ja suksi vittuun täältä."
Varsinkin koska itse olen työssäkäyvä mies, oli seuraava looginen vaihe kaivaa sexwork.netistä maksullisen numero ja mennä sinne visiitille, ammattilaiselta löytyi, tietysti maksua vastaan, kärsivällisyyttä ja näytti niksin jos toisenkin.- ei ikinä
Mikä onkaan ammattilaisen niksi?
Ammattilaisen tarkoitus on saada nopeasti rahat pois asiakkaalta. Parisuhteessa on tarkoitus nauttia mukavasta kiireettömästä yhdessäolosta. Jos luulet oppineesi jotain ammattilaiselta, niin petät itseäsi.
Tapaamasi nainen, joka käski sinun painua pois kokemattomuutesi vuoksi, oli todella törppö. Olisit tyytyväinen, että et ollut hänen kanssaan enempää tekemisissä. Ikävä kuitenkin, että olet jo käynyt ammattilaisella. Nyt sinut käsketään häipymään heti, kun paljastuu, että olet käynyt maksullisilla. Pidä se salaisuutena lopun elämäsi. - M, 28
ei ikinä kirjoitti:
Ammattilaisen tarkoitus on saada nopeasti rahat pois asiakkaalta. Parisuhteessa on tarkoitus nauttia mukavasta kiireettömästä yhdessäolosta. Jos luulet oppineesi jotain ammattilaiselta, niin petät itseäsi.
Tapaamasi nainen, joka käski sinun painua pois kokemattomuutesi vuoksi, oli todella törppö. Olisit tyytyväinen, että et ollut hänen kanssaan enempää tekemisissä. Ikävä kuitenkin, että olet jo käynyt ammattilaisella. Nyt sinut käsketään häipymään heti, kun paljastuu, että olet käynyt maksullisilla. Pidä se salaisuutena lopun elämäsi.Kyllä siinä sai melko paljon tietoa mistä yleisellä tasolla naiset pitävät. Ei se hupakkokaan mikään kone ole vaan ihan ihminen. Ja mitä tuohon rahat nopeasti pois tulee, niin näitäkin varmasti on, siksi valitsinkin sellaisen ammattilaisen, jolle maksettiin ajasta, eikä laukeamisten määrästä.
Mitä näitäkin palstoja lueskelin ennen kuin tähän palveluun turvauduin, niin eipä hän todellakaan ole yksin, vaan ylivoimaisesti suurin osa vastauksista joita silloin sain kun kerroin kokemattomuudesta oli juuri samanlaisia, eli ketään ei kiinnosta alkaa opettamaan vaan kokemusta pitää olla valmiina.
Ja oliko siitä apua, no oli. Pääsin eroon todella suuresta määrästä omia estojani. Nykyään uskallan jo lähestyä kiinnostavia naisia aivan normaalioloissakin, niin baareissa kuin kadullakin. - luulo ei ole...
ei ikinä kirjoitti:
Tapaamasi nainen, joka käski sinun painua pois kokemattomuutesi vuoksi, oli todella törppö. Olisit tyytyväinen, että et ollut hänen kanssaan enempää tekemisissä. Ikävä kuitenkin, että olet jo käynyt ammattilaisella. Nyt sinut käsketään häipymään heti, kun paljastuu, että olet käynyt maksullisilla. Pidä se salaisuutena lopun elämäsi."Ammattilaisen tarkoitus on saada nopeasti rahat pois asiakkaalta."
Ei välttämättä. Itse ensimmäisen kerran ammattilaisen kanssa, eikä enää minään pojankloppina. Ei mitään kiirettä hällä, kaikessa rauhassa ensin juteltiin. Hän sai hienolla suhtautumisellaan jännityksenikin häviämään.
No, varmaan ammattilaisissakin on monenlaisia, mutta tämä ensimmäinen, ainoa ja viimeinen kokemukseni ammattilaisen kanssa oli hieno. No, eihän se tietystikkään sama asia ole kuin oman rakkaan kanssa, kun puuttuu se henkinen puoli.
"Ikävä kuitenkin, että olet jo käynyt ammattilaisella. Nyt sinut käsketään häipymään heti, kun paljastuu, että olet käynyt maksullisilla. Pidä se salaisuutena lopun elämäsi."
Tämäkin on vain sinun ajatuksesi. Ihmiset on erilaisia. Itse tapasin pian tuon ammattilaisen jälkeen kaksi naista, joille kummallekkin avoimesti kerroin historiani. Ei kumpikaan pitänyt lainkaan pahana maksullisella käyntiäni. Toinen sanoi ensimmäisen kerran jälkeen nauraen, että olenpa ollut hyvässä opissa. Ei vaan sitten muuten oikein synkannut. Toisen kanssa oltu aviossa 25 vuotta.
Mies ei löydä netistä seksiseuraa, sivustoja toki on mm. seksitreffit.fi ja sexwork.net mutta nämä on täynnä maksullisia naisia, jos sen hyväksyy niin sittenhän seuraa on tarjolla..
- vanha setä
Ei kannata asiaa suurennella. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.
Muistan itse, kun nuorena miehenä lasti lensi melkein heti, kun olin työntänyt sisään. Nainen nauroi katketakseen, mutta ei se maailma siihen kaatunut...totta kai harmitti, mutta paskat sen väliä. Nainen kyllä sanoi, että turhaan esitit mitään, kun heti näki, että olet kokematon. Olimme sitten yhdessä useamman kerran.
Näissä hommissa voi ihan kaksinkin opetella, jos suhde muuten pelaa.
Jos ei pelaa, ei sitten kannata tätäkään asiaa surra. Pitää etsiä sellainen suhde, jossa on molemminpuolista empatiaa ja sympatiaa.
Eli rohkeasti vaan yrittämään, kukaan ei ole seppä syntyessän.
Jos tapaat naisen, joka sanoo, että suksi kuuseen, jos ei heti hommat onnistu, se nainen ei ollut alunperinkään sinua varten.. Sama tietysti myös tytöille: Jos kaveri lähtee, kun et anna, lähteköön.. Kyllä vakka kantensa valitsee tässäkin asiassa.. - sellasta on ihmiselo
Kyllä se siitä iän kartuttua..alkaa nuo hormonit yms..laskea niin tasoittuu elämä tuonkin osalta..
Toki nuorta miestä"puristaa"..olin ittekin samanlainen..
Mutta asiaan..valinta on jokaisen omassa päässä..itse olen maksullisissa poikennut nuorempana..
Nyt moralisoijat kiukkuuntuu toki..mutta mitäs sitten..
Mielestäni ihan hyvä idea kannaltasi, jos löytäisit sellaisen jota rakastaa ennen kuin menet maksullisiin..se sopii meille vanhemmille ukoille..kun ei ole paljon väliä millään enää..eikä paljon ulkonäköäkään..
Tee viisaasti.. Hei!
Nuorena neitinä oli tarve kova saada kokemuksia, kun 8-luokalla englanninkirjoissakin seurusteltiin niin minä märehdin, kun en edes ensi suukkoa ollut saanut ja jotkut kaverit jo seurusteli. Tunsin olevani viimeinen, häpeä pilkku. Kysymys myös oli siitä, että asun Suomessa. Täälläkin kaikki tapahtuu usein liian nuorena, silloin kun EI ole vielä HENKISESTI VALMIS. Nyt kun olen matkustellut ja jutellut avoimesti eri-ikäisten ja - maalaisten kanssa, olen huomannut, että lähes poikkeuksetta kauhistellaan kuinka nuorena minulla on seksikokemuksia. Heillä juuri tuo 22.vuoden ikä on NUORIN, joka on harrastanut seksiä.
Moni täällä on neuvonutkin asenteen vaihtamista positiivisempaan. Olen samalla kannalla: jos haluat kokeilla seksiä, ole avoin tilaisuuksille (niin netissä kun elämässä). Jos et ole valmis vielä, et ole ainoa. Suomessakin on mielestäni kahtia jakautunut seksin aloittaminen: toiset aloittaa nuorena (10-16v) ja toiset taas sitten reippaasti yli kaksikymppisenä/kolmikymppisenä. Ne, jotka aloittanut nuorena on monet pitänyt vuosiakin aikaa seuraavien kertojen välillä.
Hyvin harvalle on helppoa lähestyä itseään mielyttävää naista tai miestä, tyttöä tai poikaa. Se on AINA suuri kynnys ylitettäväksi. Jos ylität sen, voit onnistua :)
Naiselle/naisille ei toisen kokemattomuus/kokemus ole yhtään sen vaadittavampi/halutumpi ominaisuus kun miehellekään. Ihmisiähän vain me ollaan, älä tee luonnollisesta asiasta liikaa "tiedettä".
"Kokeneena" tyttönä/naisena olen useasti ollut sekä kokeneiden, että ensikertalaisten kanssa tekemisissä. Puhunut paljon. Monelle tuntuu suurin kynnys olevan se uskominen omasta hyvyydestä/onnistumisesta. Älä pakota itseäsi, älä toista, mutta uskalla kerran ja toisen, uskalla erehtyä ja uskalla onnistua.
Nuori mies ja nainen, jotka ensi kertaa toisiaan häpeillen syleili, löysi pian vuosien kestävän liiton ja nautinnon. Kun taas toinen mies/nainen häveten kokemattomuuttaan halusi vain, että joku poistaisi häpeä tahran. Se joka uskaltaa voi löytää sen, jota rakastaa niin fyysisesti kun henkisesti. Mieti kuka heistä on onnellinen? Kenen tapaan sinä haluat olla?
Kokematon voi olla lahja, urautuneisiin, pornokliseissiin takertuneelle kumppaneihin kyllästyneille. Myönnän, että mieluumin "koulutan" kokemattoman ja löydän yhdessä ilon ja nautinnon. Kun isken päätäni toista vasten kun kummatkin hakee vain täydellistä, akrobaattista suoritusta/ oman mielen mukaista(usein toisen vastaista kun keskustelua ei ole syntynyt) suoritusta.
Puhuminen/ kertominen mitä toivoo/mistä tykkää on tärkeää niin silloin kun jälkeenkin. Usko, että kaikkea ei tiedä kukaan. Ja usein hyvä kumppani on sellainen, joka kuuntelee ja kokeilee itse mikä miellyttää, eikä toteuta oppaista tai muista lähteistä tulleita ennakkokäsityksiä. Hyvä fiilis peittoaa kokemuksen tai sen puutteen milloin vaan.
Ystävällisin terveisin, avoimesti seksuaalisuudestaan onnellinen(, mutta aina nirso ;) nainen- Kokematon2
Mikä järki sitä on yleensäkkään mennä kertomaan mahdolliselle tulevalle kumppanille että on joskus käynyt maksullisissa jos ei muutenkaan ole saanut. Parempi vaan pitää suunsa kiinni niin selviää paljon vähemmällä.
- hippahoppa
nyt tää ketju on kyl herättäny kansan syvät rivit. mut oletko sä saanu näistä kommenteista mitään sellasta minkä ajattelisit auttavan tilannettasi?
aika paljon on puhuttu maksullisista ja mulle noi kommentit kyl on selkeyttäny miten miehet sen jutun kokee. mun täytyy sanoa että naisten kesken tai edes naisten ja miesten kesken en ikinä ole livenä keskustellu aiheesta. toi on selkeesti semmosta miesten keskeistä sisäpiiritietoa edelleen ja siihen on varmasti syytäkin. mä en ole mikään hirveä moralisti mut mä kans uskon että aivan käytännön syistä tosiaan kannattaa pitää asia omana tietonaan. - Kokematon2
Aika sekaisinhan tässä menee kun on tullut niin monenlaista vastausta mutta itsehän mun on lopulta päätökseni tehtävä niinkuin parhaaksi näen.
- Kokematon2
Tulin siihen tulokseen että aion kohdata pelkoni vaikka kuinka ahdistais ja yrittää ensin etsiä deittipalstalta sitä kumppania seksiin ja jos se ei millään onnistu niin sitten menen maksullisiin mutta pidän sen omana tietonani.
- hippahoppa
hyvä:-) mä tosiaan toivon et sulla käy niin hyvä tuuri että löydät joltain deittipalstalta sulle oikeenlaisen naisen.
ja mä sanon omasta kokemuksesta että mun on ollu hirveen vaikee kohdata luonnollisesti miehiä joskus nuoruudessani (hirvee uskonnollinen höykytys taustalla) mut kun mä itse tajusin että mä olin ihan ulalla siitä niin se oli alku. eka mä opettelin puhuun niitten kans aivan mitä vaan ja mä huomasin että kumma kyllä ne vastas mulle vaik mä oisin kysyny ihan mitä tahansa, vaikka kuin henkilökohtasia asioita.
sit jossain kohdassa mä tajusin että mä en edes osaa koskea ketään koska meillä kotona ei koskaan koskettu keneenkään mitenkään, mä en osannu edes sanoa käsipäivää. sit kun mä tajusin sen niin mä tein itselleni semmosen kampanjan että mä opettelin halaamaan kaikkia mun tuttuja tavatessa ja erotessa. tääkin jatkuu... mut ei ihan niin intensiivisenä kun sillon. mut noin mä opin puhumaan ja koskemaan ja nauttimaan kummastakin. - kannattaa kokeilla.
Joskus alle 20 vuotiaan oiln kans ujo ja päätin silloin et en kärsi enään, joten hommasin maksullisen naisen. se oli mulle vakituinen noin puoli vuotta jonka aikan harrastimme seksiä kerran tai pari viikossa. kalliiksi tuli mut menipähän ujous saman tien ja nyt vuosia myöhemmin uskallan lähestyy naista eikä uuden naisen tapaaminen jännitä enään.
Ite olen ujo 29 vuotias ja poikuus tallella. Kaikkea mahdollista varmaan kannattaa kokeilla mistä luulet että vois olla hyötyä. Tässä asiassa olen kylläkin huono antamaan sen parempia neuvoja. Omalla kohdalla löytyy syyt poikuuteen ja muuhun surkeasti menneeseen elämään lapsuuden / nuoruuden huonoista kokemuksista kotona.
- Omasta mielestäni...
Monella on justiin perheen ja kodin huonot kokemukset taustalla ettei löydä itselleen elämänkumppania tai seurustelu suhteita. Itselläkin kokemusta ja hankala menneisyys takana. Toisaalta itse olen nykyään sen verran kylmäluontoinen tyyppi etten välitä enää... Että menettääkö poikuuden vai ei. Olen kyllästynyt jo tähän jatkuvaan yksin eloon ja enkä taida olla enää innostunut ajatuksesta... Sitä tottuu tähän... Eikä sitten muuksi muutu. Niin siinä pahimmillaan käy. Silti... Täytyy yrittää.
- -
Omasta mielestäni... kirjoitti:
Monella on justiin perheen ja kodin huonot kokemukset taustalla ettei löydä itselleen elämänkumppania tai seurustelu suhteita. Itselläkin kokemusta ja hankala menneisyys takana. Toisaalta itse olen nykyään sen verran kylmäluontoinen tyyppi etten välitä enää... Että menettääkö poikuuden vai ei. Olen kyllästynyt jo tähän jatkuvaan yksin eloon ja enkä taida olla enää innostunut ajatuksesta... Sitä tottuu tähän... Eikä sitten muuksi muutu. Niin siinä pahimmillaan käy. Silti... Täytyy yrittää.
Älkää nyt urpot alkako syyttelemään ketään tai mitään tilanteestanne... Tai ainakaan se ei hyödytä mitään. Kohtalo on oikukas.
Itse kuitenkin joudutte hoitamaan homman. Ei kukaan tule teiltä poistamaan poikuutta eikä kukaan esittele teitä jollekin mukavalle tytölle.
Vaihtoehdot ovat vähissä, mutta eivät kohtuuttomia:
Hyväksytte tilanteen ja elätte normaalia elämäänne. Ei se nyt kamala vaihtoehto ole. Helpoin ja halvin vaihtoehto.
Tai sitten laitatte ilmoituksia nettiin, lehtiin, olette sinnikkäitä ja aktiivisia ja uskotte asiaanne.
Tai sitten menette maksullisiin naisiin. Niinhän miehet ovat läpi vuosisatojen tehneet, kun eivät muuten ole saaneet seksiä.
Ei sitä moni tajua tai osaa olla samassa tilanteessa jos on jotain huonoja kokemuksia elämän varrella tullut toisten henkilöitten takia jostka on paljon vaikuttaneet elämään. Hyötyy siitä sen verran jos muita samanlaisia löytyy niin voi vaihdella kokemuksia ja vinkkejä paremman elämän saamiseksi ja asioiden voittamiseksi. Jotkut ei ole välttämättä edes kertoneet kellekkään asiasta niin tekee gyvää purkaa asioita. Onhan niitä muutamia vaihtoehtoja, ihan vaan sitten mikä kellekkin sopii parhaiten elämässään.
http://manbl0g.blogspot.com/ Juu kokeile vaik iskurii ? siel on ainaki kovasti ihmisii tarjoomas itteensä. Oon ite melkee kokeillu
- Ei enää poika...
Tää nyt saattaa kuulostaa kornilta kun sinua pari vuotta nuorempi mies neuvoo, muttei siinä kokemattomuudessa (poikuudessa) ole mitään pahaa.
Itse 18-vuotta täytettyäni oli hirveät paineet päästä sänkyyn naisen kanssa, jos edes vain kerran elämässä, no ''avunauttajaksi'' löytyi vanha lapsuuden tuttu naapurista, minua varmaan kymmenen vuotta vanhempi menevän näköinen leidi, joka oli tyyliin vahtinu mun perään junnuna hiekkalaatikolla.
Juuri ennen lukion ylioppilaskirjoituksia aukesi mahdollisuus ensimmäiseen kertaan, kun hän kyseli ohimennen taloyhtiön pihalla opiskeluistani ja suunnitelmista, ja siinä hermostuneesti kerroin että minkäänlaista intiimimpää kosketusta minulla ei ole ollut tyttöihin sitten napanuoran leikkaamisen jälkeen.
En tiedä mitä hän oikein ajatteli, enkä rehellisesti itsekään tiedä mitä ajattelin, mutta hän tuli hakemaan minua ovelta apua sohvansa siirrossa (hän oli muuttamassa pois), siellä yläkerrassa hikisen ähellyksen ja huonekalujen siirron keskellä hän teki erittäin, selko suomenkielellä selväksi mitä hän halusi, ja miten olisin voinutkaan kieltäytyä.
Hirvittävää kumin kanssa tuskailua, heikko erektio eikä minkäänlaista tietoa orgasmista, sellainen ''tässäkö tämä sitten oli''.
Ei se ujous minnekään poikuuden mukana häviä, päinvastoin itse muutuin tuon päivän jälkeen entistäkin hiljaisemmaksi naisten kesken, intissä kukaan tupakavereista ei kysyessään mahdollisesta poikuudestani tuntuneet käsittävän mitä tarkoitin kun toivoin etten olisi menettänyt sitä... - Kokematon2
Nyt on pakko päivittää tilannetta tähän väliin että ei mun tilanne ole edistynyt ollenkaan vaikka seuraa olen yrittänyt löytää. Vastauksia vaan ei tule keneltäkään. En tiedä olisko siitä sittenkään tullut mitään vaikka olisin joltain saanutkin vastausta kun niin ujo ja ihmiskammoinen olen. En oikein jaksaisi edes yrittää kun tuntuu olevan niin vaikeeta. En kohta tiedä mitä mun pitäis tehdä kun maksullisiin naisiin menokin on vaikeeta. Ainut ero mun tilanteessa on että olen ainoastaan taas vuoden vanhempi :(
- hippahoppa
mistä koitit saada seuraa? ja et tosiaan saanu yhtään vastausta?
entäs nyt kun tulee kevät, ihmiset alkaa liikkua taas ulkosalla ja rupeaa katselemaan ympärilleen sillä silmällä. mulla ainakin on semmonen kokemus että keväällä ja alkukesästä on kaikkein helpointa saada joku uus suhde. tai sit yksi käytännön ehdotus. kokeile jotain perinteistä ruotsinristeilyä. niillähän tyypeillä ei oo mitään muuta intressiä kun bilettää ja katsella ympärilleen ja karkuun ei purkista pääse.
oisin tietty mielelläni kuullu että sun tilannepäivitys ois ollu hiukan toisenlainen:-)
- Kokematon2
No jaa enpä tiedä ei taida toimia mulla kun en uskalla humalassakaan lähestyä naisia eikä ne naiset mua tai varmaan yleensä muitakaan miehiä lähesty. En halua tarkemmin paljastaa mistä hain seuraa mut olis luullu et olis edes yhden vastauksen saanut. Löytyispä nainen joka haluais oikeesti auttaa mua mun tilanteessa mut eipä taida kukaan haluta. Kaikki taitaa ajatella että olen jo liian vanha kokemattomaksi ja ujous on joku kirosana naisille :(
- hippahoppa
no kurja kuulla ettet tosiaan saanu yhtään vastausta. kyl mä ymmärrän ettet halua paljastaa mistä hait seuraa kun on hyvät mahikset saada läjä roskapostia niiltä jotka on tätäkin keskustelua seurannu.
mut mun mielestä sä et oo mitenkään vanha kokemattomaksi vaan ihan normaalissa iässä tilantees kanssa. ujous ei oikeesti ole kirosana vaan jopa söpöä mut samalla se on tehokas este sille et pystyy pääseen alkuun.
ootko ajatellu nyt jotain muuta koittaa? heitit tossa edellisessä viestissä et maksullisiin meno tuntuu vaikeelta. - No hurry
Se ei haittaa sitten MITÄÄN jos ei kenenkään kanssa oo sitä vielä tehny. Sen henkilön kanssa jonka kanssa tuntuu oikeelta nii se sujuu paremmin kuin.. no.. maksullisia palveluja en sinuna ikinä ees harkitsisi!
Oon sua pari vuotta vanhempi, ja vaikka kuinka vaikeeta oiskin niin oon päättäny että koko kokemuksen haluan jakaa vaan ja ainoostaan sellasen kanssa jonka kanssa varmasti tiedän jutun tulevan jatkumaan ja kestämään. Ja kaikkein mieluiten se toinen olis sit kans ns. aloittelija. Liian kokenut tyyppikään ei innosta, sais molemmat aloittaa samalta tasolta. - Kokematon2
Ei ole paljoakaan uusia ideoita miten yrittäis kun sitä rohkeutta vaan tarvis saada mut ei sitäkään noin vaan mistään saa. Kai täs on vaan silti aina yritettävä kun vähänkin siltä tuntuu ja harkittava myös edelleen sitä maksullisiin menoa kun asia kerran niin paljon vaivaa mieltä. Enemmän se kuitenkin mua vaivaa jos en yritä millään tavalla. Saattaa kuulostaa typerältä suunnitelmalta mutta ehkä otan jossain vaiheessa alkoholia sen verran että uskallan mennä maksulliselle ja pääsen tästä henkisestä vaivasta eroon.
- 9+12
Tapasin 19 vuotiaan ex-poikaystäväni täällä suomi24 treffeillä, 2. treffeillä sain kuulla hänen olevan kokematon. Poikuus häneltä lähti sinä iltana. ;) Tarkoitan vain, että muitakin kaltaisiasi on ja tulee olemaan.
- no hurry
Jos kerran ite et oo kovin rohkea niin eiköhän sulle oo jossaki varattuna rohkeempiluonteinen, joka kuitenki ymmärtää myös asiasi. Nyt kuule uskoa peliin, sillä parhaiten selviää. Saatat katua maksullisiin menoa kumminki jälkeenpäin
- Kokematon2
No onko täällä kellään mitään hyviä ideoita miten muutenkaan voisin päästä poikuudesta eroon kuin menemällä maksullisiin kun en löydä naista millään? On tää sen verran raskasta henkisesti ajatella tätä asiaa jatkuvasti kun olis halunnut kokea sen jo monta vuotta sitten. Mulle sekin on henkisesti kuluttavaa etsiä deittipalstalta naista ja mahdotonta lähestyä baarissa saati sitten missään muuallakaan naisia.
- no hurry
Mikäs kiire sulla oikeen on? Ite oon sitävastoin ilonen etten oo monen kanssa ollu, toisin kuin esim varmasti moni ikäiseni thai-nainen esim. Jokasen täytyy käydä oma elämänkoulunsa ja kyllä se kohtalo peliin puuttuu kun sen aika on. Mäkään en todellakan ois ollu valmis esim sillon 16v. Faith is all you need. Ja alahan ajatella muitaki asioita, niitä on maailma täynnä :)
- Kokematon2
Nyt on vaan sellanen olo ensimmäistä kertaa elämässä että olen odotellut jo tarpeeks kauan ja nyt tarvis vihdoin tapahtua jotain. Haluan kokea miltä se seksi tuntuu enkä ole etsimässä parisuhdetta enkä myöskään usko kohtaloon. Luulen niin että jos uskoisin kohtaloon ja jäisin vaan odottelemaan niin mitään ei tulisi tapahtumaan. Mua myös vaivaa se kun toiset ihmiset puhuu seksikokemuksistaan ja sitä hehkutetaan kuinka upeaa seksi on. Koen jääväni niin paljosta paitsi ja tunnen sen takia itseni niin erilaiseksi huonossa mielessä. Häpeän myös sitä että olen täysin kokematon tämän ikäisenä.
- toinen kokematon
Itse olen 26v ja samassa tilanteessa kuin sinä, itse olen ajatellut mennä maksullisiin mutta kun on työtön niin eipä onnistu. Ja olen kanssa koittanut tuolla treffipuolella tutustua naisiin mutta eivätpä vastaa. Tosin realimaailmassa olen iskenyt silmäni yhteen tyttöön ja olen ajattellu mennä jutteleen hänelle. Tosin tuleeko siitäkään mitään...
- haloosososoos
et saa aitoa kontaktia maksullisesta. ei ole ollenkaan sama asia, kuin normaali kahden ihmisen välinen seksi. kokeileppa esim iskuria tms netin seksideittipalstaa.. ja mene jutteleen sille tytölle. rohkeutta peliin!!
- toinen kokematon
haloosososoos kirjoitti:
et saa aitoa kontaktia maksullisesta. ei ole ollenkaan sama asia, kuin normaali kahden ihmisen välinen seksi. kokeileppa esim iskuria tms netin seksideittipalstaa.. ja mene jutteleen sille tytölle. rohkeutta peliin!!
Pieni päivitys omaan tilanteeseeni, menin eilen sen tytön juttusille. Oli varattu :(
Tämä ja eilinen on mennyt sulatellessa pakkeja, olin jonkin verran jo ihastunut että tuntu aika pahalta.
Eihän siitä saakkaan aitoa läheisyyttä maksullisesta, mutta sen verran on vastakkaisen sukupuolen kosketuksen kaipuu että alkaa ahistaa.
- Kokematon2
Aina se antaa vähän lohtua että on monia muitakin samassa tilanteessa olevia mutta toisaalta taas ei. Tuntuu että tarvisin siihenkin joltain toiselta kovaa tsemppaamista että saisin mentyä edes sinne maksullisiin. Mullakin on monta kertaa ollu mielessä joku tietty tyttö/nainen ja että laittaisin sille vaikka tekstiviestiä mut eihän siitäkään mitään ole koskaan tullut :( . Alkaa kyllä tuskastuttamaan mun tilanne kun pitää olla näin pelkuri. Varmaan se nainen yllättyis siitä melkoisesti jos yllättäen tekisin alotteen mut toisaalta mitä menetettävääkään mulla olis. Jotenkin koen vaan että nolaisin itseni pahasti jos se nainen ei lämpeniskään mulle ja toisaalta pelkäisin silti vaikka lämpeniskin.
Tosi vaikea tilanne kyllä enkä tiedä mitä tekisin. Ei sekään hyödytä että yrittäisin baarissa mennä kovassa humalassa naisia iskemään kun en tiedä mitä mun pitäis jutella että nainen lämpenis muhun ja lähtis samaa matkaa baarista. Olen kertakaikkiaan liian epävarma ja menen naisten seurassa aina lukkoon eikä se koskaan johda mihinkään jos niin käy.- halooosss
kokeile iskuri nettipalstaa! maksullisessa et sa aitoa kontaktia.
- jeess
kyllä voi löytää. joku nainen tänne kirjoittikin että on vienyt jonkun miehen poikuuden, samoin olen minä. itsellä ei ainakaan ole mitään kokemattomia miehiä vastaan. oikeastaan pidän kokemattomista paljon paljon enemmän kuin esim maksullisissa käyvistä. maksullisissa et saa aitoa naiskontaktia. eipä se varmastikaan hirveän hyvältä tunnu, kun toinen koskee sinuun vain rahasta?
- Kokematon2
Iskurissakin olen yrittänyt jo pidemmän aikaa mutta tuloksetta. Haluaako joku tänne kommentoineista naisista viedä mun poikuuden?
- hippahoppa
piti palata katsoon miten sun asiat on edistyny. ilmeisesti ei kauheen paljoa? jos haluut että joku täältä bongaa sun ilmoituksen niin laitas vähän speksejä eli mistä paikkakunnalta sä oot ja millä otsikolla sun ilmoitus siellä iskurissa on. niillä sen ainaki pitäis saada esille.
mitäs sä sit teet jos joku ottaa yhteyttä? uskallatko sitten vastata?
- Kokematon2
No sanotaan suoraan ettei mun asiat ole edistyneet yhtään. Olen muutellutkin ilmoitustani vähän väliä. En tiedä mitä siitä sitten tulis jos joku vastaisi mulle mutta kyllä ainakin takaisin aion vastata. Tampereelta olen ja jos joku nainen on sieltäpäin ja olisi kiinnostunut auttamaan niin voisi laittaa vaikka sähköpostiosoitetta. Voin kai tietysti itsekin laittaa jos niinpäin haluatte. En kovin mielelläni ilmoitustani tähän linkittäisi mut voihan sitäkin harkita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963