tää valittelu ei auta..oot ihastunut toiseen, tiedän sen joo, mutta ethän voi mua noin vaan unohtaa, ethän? Mun ois pitänyt tapella susta, tein väärin kun luovutin - se oli virhe :(
Voiko virheen vielä korjata?
Etkö haluais jutella, halailla vielä mun kanssa, flirttailla yms. jos ryhtyisin käyttäytymään toisin vai onko mun peli menetetty ja toinen vienyt sun ajatuksen?
Miten voisit hurmata sut takasin...
11
379
Vastaukset
- en tiedä
- - - ?
- :((
Mä oon hävinny tän pelin.
- edelleen..
Kaikki mahdollista kun tarpeeksi tahtoo ja on valmis yrittämään :)
- kyllästymiseen
Olen predator aikansa,mutta sekin loppuu jossakin vaiheessa
- loppu kaikki
Sama täällä.En jaksa viedä mitään asioita loppuun,varsinkaan ihmissuhteissa.Olen surkea ihmisten kanssa.
- مادرتو گاییدم
مادرتو گاییدم
- vai siansaksaa
Oliks tuo kiinaa?
- Secret Garden
Ei se toinen tykänny musta... Ja sitäpaitsi sä oot aina ykkönen kuitenkin, ei se asia muuksi muutu, olisit vaan yhteyksissä, niin katottais mitä tästä tulee: ystävyyttä vai enemmän?
- !!
SULLA ei ole jäljellä mitään muuta elämää kuin hörhöillä näillä suoli24:n palstoilla.
- niin oli:)
Minusta nyt ei edes tarvitse taistella.. Ja tämä olikin jolleen mulle.
- Äksöniä peliin
Jos on torjunut, ja nyt on katumamieli paras tapa saada hänet on lopettaa leikki ja olla rehellinen omista ajatuksistaan tai pyytää treffeille. Jos se hänen puoleltaan oli rakastumista, tunteet on tuskin kuolleet. Pintaihastukset taas lähtee hepommin.
Kuulostaa siltä että kannaltasi tilanne on joko tai. Joko olet rohkea tai sitten luultavasti menetät hänet. Liian kauanei kannata jäädä miettimään, hän päättää puolestasi. Vaikka hän rakastaisi, ei ilman toivoa tiipu ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924