WETLOOK

wetpari

Kävin tyttöystävän kaa uimassa farkut jalas ja se oli tosi kivaa. Parasta kesässä olisko muita samoin tuntevia . KERTOKAA KOKEMUKSIANNE.

8

4078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wet Jeans

Moi Wetpari. On kuule ihan samoja kokemuksia juhannukselta. Tulimme juuri vuokramökiltä ja uimme jatkuvasti tosin vaatteet päällä.
      Olemme tyttökaverini kanssa harrastaneet fettarijuttuja jo useita vuosia. Viimeisimmät leikkimme ovat vaatteet päällä uinti ja kumiasut.
      Tyttökaverini ui farkuissa ja minä nahkafarkuissa, pvc- ja kumifarkuissa sekä normaaleissa farkuissa.
      Olemme toivoneet että joskus tapaisimme jonkun kivan parin jotka harrastasivat samoja juttuja.

• pari

Kiva kuulla ,mistä päin ootte me 30:n pari etelälapista. Toi nahkahousuissa uiminen kuulostaa kokeilemisen arvoiselta miten nahka "reakoi" kastumiseen. Ois kiva tavata!!!

• Wet Jeans
        pari kirjoitti:

Kiva kuulla ,mistä päin ootte me 30:n pari etelälapista. Toi nahkahousuissa uiminen kuulostaa kokeilemisen arvoiselta miten nahka "reakoi" kastumiseen. Ois kiva tavata!!!

Nahka ei kastu niin nopeasti kuin farkkukangas mutta kun aikansa ui nahkahousut jalassa niin ne kastuvat läpi. Nahka on märkänä pehmeää ja ihonmyötäistä. Tietenkin riippuu siitä, millaista nahkaa housut ovat. Itse käytän lammasnappaa joka on jo sinänsä pehmeää.
        Housut kestävät kuivua pari päivää ja ne kovettuvat kuivuessaan. Mutta se ei haittaa koska seuraavalla uintimatkalla ne taas ovat märkänä yhtä ihanat ja pehmeät.
        En käytä tietenkään ihan uusia housuja uintihousuina vaan hiukan käytettyja.
        Olemme samoja ikiä ja Kymeenlaaksosta

• wetpari
        Wet Jeans kirjoitti:

Nahka ei kastu niin nopeasti kuin farkkukangas mutta kun aikansa ui nahkahousut jalassa niin ne kastuvat läpi. Nahka on märkänä pehmeää ja ihonmyötäistä. Tietenkin riippuu siitä, millaista nahkaa housut ovat. Itse käytän lammasnappaa joka on jo sinänsä pehmeää.
        Housut kestävät kuivua pari päivää ja ne kovettuvat kuivuessaan. Mutta se ei haittaa koska seuraavalla uintimatkalla ne taas ovat märkänä yhtä ihanat ja pehmeät.

Voitaisko tavata tän suomen seksichatissa tänään klo13 kinkybar nimim wetlook

• wetlook M
        wetpari kirjoitti:

samoja leikkejä harrastelen/mme muijani kanssa..kotona ja ulkosalla..jos kiinnostaa niin kaikki mailatkaa:
        [email protected]

• Wet Jeans
        wetpari kirjoitti:

Sorry. En ollut netin ääressä joten en voinut tulla chattiin. Kerrotko tarkemman osoitteen ko chattiin niin voimme kokeilla uudestaan.
        Tuli taas tänään pulahdettua veteen täydessä varustuksessa.

• märkähousu
        Wet Jeans kirjoitti:

olen samanlajin harrastaja. Uin nahkafarkuissa useasti kesässä mökilläni. Voiko olla ihanampaa tapaa runkata kuin märät nahkafarkut. Olen uinut niinkuin vähän vahingossa esim hakenut vettä laiturilta tai soudellut ilman tappia veneellä.

• -W-

mun mielestä mikään ei oo seksikkäämpää kun märkinä kiiltelevät ihonmyötäset farkut! jos vaan sattuu sataan kunnolla, mä lähden aina ulos kävelylle kireis farkuissa, se vaan on niin pirun hyvä tunne kun ne liimautuu iholle, ei pysty vastustaan kiusausta. sit mä tykkään myös mudasta ja varsinkin tällaset isot lätäköt jossain syrjäsemmillä teillä saa kyl aina mut lankeen polvilleni =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe