Kävin tyttöystävän kaa uimassa farkut jalas ja se oli tosi kivaa. Parasta kesässä olisko muita samoin tuntevia . KERTOKAA KOKEMUKSIANNE.
WETLOOK
8
4078
Vastaukset
- Wet Jeans
Moi Wetpari. On kuule ihan samoja kokemuksia juhannukselta. Tulimme juuri vuokramökiltä ja uimme jatkuvasti tosin vaatteet päällä.
Olemme tyttökaverini kanssa harrastaneet fettarijuttuja jo useita vuosia. Viimeisimmät leikkimme ovat vaatteet päällä uinti ja kumiasut.
Tyttökaverini ui farkuissa ja minä nahkafarkuissa, pvc- ja kumifarkuissa sekä normaaleissa farkuissa.
Olemme toivoneet että joskus tapaisimme jonkun kivan parin jotka harrastasivat samoja juttuja.- pari
Kiva kuulla ,mistä päin ootte me 30:n pari etelälapista. Toi nahkahousuissa uiminen kuulostaa kokeilemisen arvoiselta miten nahka "reakoi" kastumiseen. Ois kiva tavata!!!
- Wet Jeans
pari kirjoitti:
Kiva kuulla ,mistä päin ootte me 30:n pari etelälapista. Toi nahkahousuissa uiminen kuulostaa kokeilemisen arvoiselta miten nahka "reakoi" kastumiseen. Ois kiva tavata!!!
Nahka ei kastu niin nopeasti kuin farkkukangas mutta kun aikansa ui nahkahousut jalassa niin ne kastuvat läpi. Nahka on märkänä pehmeää ja ihonmyötäistä. Tietenkin riippuu siitä, millaista nahkaa housut ovat. Itse käytän lammasnappaa joka on jo sinänsä pehmeää.
Housut kestävät kuivua pari päivää ja ne kovettuvat kuivuessaan. Mutta se ei haittaa koska seuraavalla uintimatkalla ne taas ovat märkänä yhtä ihanat ja pehmeät.
En käytä tietenkään ihan uusia housuja uintihousuina vaan hiukan käytettyja.
Olemme samoja ikiä ja Kymeenlaaksosta - wetpari
Wet Jeans kirjoitti:
Nahka ei kastu niin nopeasti kuin farkkukangas mutta kun aikansa ui nahkahousut jalassa niin ne kastuvat läpi. Nahka on märkänä pehmeää ja ihonmyötäistä. Tietenkin riippuu siitä, millaista nahkaa housut ovat. Itse käytän lammasnappaa joka on jo sinänsä pehmeää.
Housut kestävät kuivua pari päivää ja ne kovettuvat kuivuessaan. Mutta se ei haittaa koska seuraavalla uintimatkalla ne taas ovat märkänä yhtä ihanat ja pehmeät.
Olemme samoja ikiä ja KymeenlaaksostaVoitaisko tavata tän suomen seksichatissa tänään klo13 kinkybar nimim wetlook
- wetlook M
wetpari kirjoitti:
Voitaisko tavata tän suomen seksichatissa tänään klo13 kinkybar nimim wetlook
samoja leikkejä harrastelen/mme muijani kanssa..kotona ja ulkosalla..jos kiinnostaa niin kaikki mailatkaa:
[email protected] - Wet Jeans
wetpari kirjoitti:
Voitaisko tavata tän suomen seksichatissa tänään klo13 kinkybar nimim wetlook
Sorry. En ollut netin ääressä joten en voinut tulla chattiin. Kerrotko tarkemman osoitteen ko chattiin niin voimme kokeilla uudestaan.
Tuli taas tänään pulahdettua veteen täydessä varustuksessa. - märkähousu
Wet Jeans kirjoitti:
Olemme samoja ikiä ja Kymeenlaaksostaolen samanlajin harrastaja. Uin nahkafarkuissa useasti kesässä mökilläni. Voiko olla ihanampaa tapaa runkata kuin märät nahkafarkut. Olen uinut niinkuin vähän vahingossa esim hakenut vettä laiturilta tai soudellut ilman tappia veneellä.
- -W-
mun mielestä mikään ei oo seksikkäämpää kun märkinä kiiltelevät ihonmyötäset farkut! jos vaan sattuu sataan kunnolla, mä lähden aina ulos kävelylle kireis farkuissa, se vaan on niin pirun hyvä tunne kun ne liimautuu iholle, ei pysty vastustaan kiusausta. sit mä tykkään myös mudasta ja varsinkin tällaset isot lätäköt jossain syrjäsemmillä teillä saa kyl aina mut lankeen polvilleni =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197