Mä jännitän naisia. En osaa puhuu niille mitään ja en varsinkaan uskalla lähestyy niitä. Treffeille en ikinä pääse kun sanaa suustani tuskin saan. Nuorena olin kovinkin rohkee naisten kaa ja seurustelin mut viimeisen 10 vuoden aikana en olenaisten kaa ollut pahemmin tekemisissä. Varmaan johtuu siitä kun olen sanut niin monet pakit ja haukut vaikka olen oikeesti ihan mukava mies. en ole koskaan mitään pahaa naisille tehnyt. Naiset ei vaa ole tykänneet minusta ja nyt mä välttelen niitä sen takia.
naiset jännittää
mie alta 40
3
418
Vastaukset
Joku harrastus olisi hyvä tapa tutustua ihmisiin enne kuin tarttee mitään ehdottaa.
- ihan varmaan
No seksin harrastaminen poistaa jännityksen.
- Pelkuri
Itse oon kohta 23-vuotias mies enkä ole päässyt poikuudesta eroon kun en uskalla lähestyä naisia. En sitten tiedä auttaako se seksin harrastaminen jos pelkää sitäkin liikaa. Mulla siis vakava sosiaalisten tilanteiden pelko ja naisten lähestyminen on mulle melkein kaikkein vaikeinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760