Kertokaa mikä siinä on niin vitun siistiä..?:)

Mikä siinä on, että ihmiset oikee leijuu sillä ku on vetäny jotain pirii hihaa tai muuta vastaavaa? jonku kukan vetämisen ehkä viel ymmärränki mut nykypäivänä monet siirtyny paljon vahvempiin. kertokaa mikä teijät ketä ootte vetäny jotain huumeeksi luokiteltua kamaa et minkä takia..??????? Toisaalta en ihmettele ku miettii tätä nyky Suomea... mut ois ihan kiva kuulla.

9

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajatso palaa

      Se on vaan niin vitun ihanaa tykittää amfea suoneen. Ja runkata samalla ;)

    • denzz

      Pienenä oli jotenkin ihan normaalia ainakin poikien keskuudessa kehua (leijua) lähes kaikella mitä teki, varsinkin, jos kyseessä vähänkin vaarallinen asia. Tämä ilmeni varsinkin pihan isompien poikien kehuessa nuoremmille. Mielestäni tämä sama "kulttuuri" sitten siirtyy sopivasti huumeisiin ja ikävä kyllä monelle tulee siinä alkuvaiheessa ikäänkuin uudelleen ala-asteen tupakkaleijunta päälle vaikka ikää olisikin jo enemmän. Surullista, että tämä tapa sitten elää aivan samalla tavalla porukoissa kuin joskus aikanaan kotipihalla. Porukkaan uutena tulevat oppivat vanhemmilta kerskumaan ja saattaa jollakin jäädä vaihe loppuiäksi päälle.

      n. 2 centtiäni

    • dsfwerfsdfwe

      Ei meidän piireissä kukaan leiju. Ei kukaan tuttu.
      Huumeilla lesoominen on ihan iästä ja omasta typeryydestä kiinni.

    • Pami äijä

      Mä vedän näit reseptillä saatavia bentsoja kun nää rauhottaa kivasti.

    • ex- narkkari

      Käytin subua, paitoja( temgesig),piriä suonensisäisesti!
      Notkua kun vedin niin siitä tuli sellainen rauhallinen eufoorinen olo, ei mikään ahdistanut ja pystyin tekemään kaikki työt ilman mitään vitutusta, aina vain hymyssä suin:) aivan järkyttävän hienoa! Voittaa kaiken!
      piritöötit kun vetasee niin mälli siinä lentää melkein kun se pärähtää:D oi niitä aikoja nyyh!! Nyt elämä on tylsää ja vitun ikävää, kun ei käytä!!
      mutta sitten kaikki romahti ja kama heitti toimimasta!!

      • Hhgfj

        Nii joku siin vaa kiehtoo :) itsellä aina vaan vituttaa kaikki tää paska arki ja mieltä painaa monet asiat nii ku vetää nupin sekasin sillon kaikki on ihan siedettävää!! Ja tosiaan pystyy työtkin tekemään ihan hyvin silti. Eli elämä on kivempaa pikku kuutsilla:D


    • riuttala76

      No itse tykkään maksullisesta seksistä ja kaikenlaisista hyvää oloa tuottavista aineista. En itse kyl tiedä miten niin piri ja kokaiini on kovia aineita ja kukka mietoa. Mä en koskaan oo niin poissa ollut tästä maailmasta kuin kuukausien kukan bongittelun jälkeen. Tosin aikoinaan psykoosiin mulle määrättiin Zyprexa lääkettä ja se se vasta mun mielestä viimeisen päälle paska lääke on. Eniten kuitenkin tykkään ihan säännöllisesti oikealla annostuksella käyttää kahta eri masennuslääkettä Mirtazapiinia ja Venlafaxinia. Halvin, tervein, sivuvaikutukseton ja hintaan nähden paras vaihtoehto.

    • riuttala76

      Tai no kyllähän mä oikeastaan tajuun miksi Kokaiinia ja Amfetamiinia pidetään kannabista pahempina. Fyysisesti pitkäaikainen käyttö lienee vaarallisempaa. Vaan
      psyykkinen puoli vaan mietityttää, kun yksikin kaveri kovasti pitää Amfetamiinista, mut sanoo ettei pidä kannabiksesta, kun hänelle tulee siitä niin helposti jonkin asteinen psykoosi.

    • 3+15

      Itse en ole käyttänyt muuta kuin sieniä, enkä siitäkään ole puhunut yhdellekkään ulkopuoliselle. Harmi sinänsä, sillä monesti tekisi mieli kertoa ihmisille, kuinka paljon alkoholia parempi päihde on kyseessä. Omasta mielestäni kokemus, joka kaikkien tulisi kokea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe