pikku g ei tee biisejään itse!!!

pikugeen vihaaja

vittu mikä mammanpoika toi pikku g!!

todellinen hip hoppari ei raiskais hiphoppii sillätaval, pikkugn biisit on typeriä lastenlauluja joissa ei oo yhtään sanomaa!!!
pikku g ei tiedä paskaakaan hiphop kulttuurista.
sen "biisit" kirjottaa elastien ja ne muut paskanjauhajat ja pikku g puhuu ne 2 minuutis tehdyn paskan jumputuksen päälle.
hahahah.
sit pikku g myös meikkaa.
sil on naamas kaikkee meikkivoidetta ja puuteriii.
vitun pelle jätkä.

24

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NÄIN ON!

      Näin on ,näin on!

    • realisti

      Oletpas katkera toisen menestykselle. Onko se sitten Pikku Geen vika, ettei hän itse tee omia biisejään? Näillä perustein Elastinen ja Ezkimo ovat ne, jotka sitä hiphoppia raiskaavat tekemällä biisejä jollekin toiselle.

      Ei sillä Elastisellakaan tai kellään muillakaan räppäreillä tunnu paljon järkevää sanottavaa olevan. Ja sitä paitsi pitääkö hiphopissa aina olla jokin erityisen kantaaottava sanoma? Miten voit väittää Pikku G:n tiedon tason hiphop-kulttuurista olevan täysin olematon? Kaveri kun on itse täysillä koko ajan mukana Suomen hiphop-skenessä ja jo pelkästään esimerkillään luo olosuhteet uudenlaisen hiphop-kulttuurin syntymiselle. Itse tuskin tiedät aiheesta enempää kuin keskiverto 8-vuotias. Siltä ainakin vaikutat.

      Ja sitten vielä tästä meikkausasiasta. Ellet tiennyt on puuterin yms. peitevärin käyttö verrattain yleistä viihdeteollisuudessa. Onko Arvi Lind tai muut uutisankkurit/tv:ssä työskentelevät mielestäsi myös pellejä kun heidät meikataan ennen lähetyksen alkua? Kenenkään iho ei ole niin täydellinen, että sillä voisi mennä promokuvauksiin (jossa otetaan A2-kokoinen kuva naamasta) ilman hävettävää lopputulosta.

      Koita nyt vähän kasvaa ennen kuin tulet tänne itkemään. Ok?

      • Mikko

        Sitähän ihmiset juuri pelkäävätkin, että Pikku G luo uuden hiphop-kulttuurin. Mutta saamme kiittää onneamme, ettei Pikku G:tä tai mitään muutakaan Suomi"räppiä" (toivottavasti) toimiteta importtina, sillä se olisi jo noloa Suomelle ja sen hiphop-kulttuurille.


    • perhonen

      Minkäs sille voi, että hiphop on "puhumista". Pikku G sanoittaa myös itse omia biisejään, tietysti joissain on mukana myös esim. YOR123 tai Skandaali. Otetaanpas esimerkiks G:n biisi "Ystävät" Sanat: Pikku G. Sit biisi "Erilaisii samanlaisii" Sanat: Pikku G ja YOR123. Luulen et suakin "pikugeen vihaaja" meikattais jos olisit joku julkkis. Veikkaanpa että melkeen kaikki julkkikset olivatpa miehiä tai naisia meikataan jossain vaiheessa. Eikä sun tartte tulla haukkuu G:tä tänne, kun et tiedä näköjään asiasta mitää!

      • You sucks

        Pikku-g(Pikkugay) on vitun rööriroope saatana!
        V***U se on sellane röörinputsaaja että pahaa tekee
        Pikku gein biisit kirjoittaa jotkut vitun sandaalit ja jorit ykköset kakkoset ja kolmoset.
        Sen biisit(bi-shit =)) on sellatteita lastenlurituksii!!
        Mäkin oon parempi räppäri!
        Sen "biisin" me ollaan nuorison vois vaihtaa johonki vaikka Me ollaan Dyykkareit.
        Niin ja pikku gei on sellane saatanan pätkä jonka biisit on jotain mamman sylibiisei.


        P.S. Mun äiti räppää paremmin!!
        P.S.S. Mun mummolla ei oo hampaita ja sen räppi on parempaa ku vittu pikku gein ja sen mummon biisit yhteensä!!
        P.S.S.S. Mun broidikin on parempi räppäri kun se on vittu kansallisrunoilija!!


      • kateellinen??
        You sucks kirjoitti:

        Pikku-g(Pikkugay) on vitun rööriroope saatana!
        V***U se on sellane röörinputsaaja että pahaa tekee
        Pikku gein biisit kirjoittaa jotkut vitun sandaalit ja jorit ykköset kakkoset ja kolmoset.
        Sen biisit(bi-shit =)) on sellatteita lastenlurituksii!!
        Mäkin oon parempi räppäri!
        Sen "biisin" me ollaan nuorison vois vaihtaa johonki vaikka Me ollaan Dyykkareit.
        Niin ja pikku gei on sellane saatanan pätkä jonka biisit on jotain mamman sylibiisei.


        P.S. Mun äiti räppää paremmin!!
        P.S.S. Mun mummolla ei oo hampaita ja sen räppi on parempaa ku vittu pikku gein ja sen mummon biisit yhteensä!!
        P.S.S.S. Mun broidikin on parempi räppäri kun se on vittu kansallisrunoilija!!

        no teetkö itse muka musiikkia??? enpä usko...ainakaan noiden puheiden jälkeen...sitten uskon ku nouset ykkös räppärix ja kaikki tuntee sut...ja kuinka pitkä ite oot...pikku G on varmasti sua pidempi hiton tuppikulli...ja sillä (pikku geella) on sentäs munaa nousta pinnalle tollasella tavalla..toisin kuin eräillä...;)


    • hanZu

      et elastinen ei tee sen biisejä taidat ite olla elastinen fani... niin puolustelet sill'
      yor123 ja pikku g tekee suurimman osan YHDESSÄ
      mutta useimmissa G on tehny ite sanoituksensa...

      • **angel babe**

        Minä kunnioitan pikku Geetä...sen laulun sanoissa on nuorisoa opettavia sanoja ja hyvä että edes joku tekee ne kappaleet...xD
        ja et kuka diggaa elastist on aika pahasti päästä pipi....xD


    • Pikku G ¤FANI¤

      Jokaisella on omat mielipiteensä, mutta noin kakrkeasti niit ei tarvitse ilmoittaa. Mielestäni vain hän, joka on nähnyt ja kuullut Pikku G:tä livenä ja tuntee HipHopin kulttuurin, osaa ilmaista OIKEIN Pikku G:tä ja tämän fantastista musiikkiaan.

      Koska HipHop on aivan erilaista kuin esimerkiksi Pop, sen voi tulkita myös eri tavalla. Jonkun mielestä Rap on vain sanojen lausuntaa, jonkun mielestä taas Rap kuuluu nykyelämään ja sen pyörteisiin. Ja koska Pikku G todella on suosittu, monet varmasti ovat hänelle kateellisia; ja aivan turhaan.

      Pikku G on mainio ihminen, hän tekee suomalaisesta HipHopista suurempaa ja osaa olla kiitollinen uskollisille faneilleen. Ja koska sinä, joka väitit, ettei Pikku G tee biisejään itse, et osaa arvostaa niin HipHoppia kuin Pikku G:täkään, et nähtävästi ymmärrä asiasta sen enempää... Opettele siis asioita.

      • Helvetin iso G

        Paljonko sinulle maksetaan tuosta paskanjauhannasta?


      • Tappaja

        Olet muuten aivan oikeessa siinä et G:lle ollaan turhaan kateellisia. Se on täys paska koko tyyppi joten ketä järkevä ihminen kadehtis semmosta.


      • Ramiro

        Pikku G pilasi Suomi hip-hopin maineen...


      • perhonen
        Ramiro kirjoitti:

        Pikku G pilasi Suomi hip-hopin maineen...

        ...sä pilasit tän keskustelu paikan maineen...


      • Pikku G ¤FANI¤
        perhonen kirjoitti:

        ...sä pilasit tän keskustelu paikan maineen...

        Jos joku pilasi tämän keskustelun maineen, niin sinä. Keskustelujen tarkoitus on osoittaa omia mielipiteitään muille. Ja koska minä pidän Pikku G:stä ja tämän musiikist, arvostelen tätä positiivisesti. Enkä suinkaan muita ärsyttääkseni, vaan ihan itseni ja Pikku G:n vuoksi; haluan pitää nuoren räppärin maineen puhtaana. Piste.


      • sanon minä**
        Ramiro kirjoitti:

        Pikku G pilasi Suomi hip-hopin maineen...

        PIKKU GEEN VIHAAJAT...KATSOKAA PEILIIN...TUO ON TÄYSIN LAPSELLISTA!!! JOS EI KIINNOSTA NI..SIT EI KIINNOSTA...KETÄÄ EI KIINNOSTA KIINNOSTAAKO TEITÄ ASIA VAI EI!!


      • Pikku G ¤FANI¤
        sanon minä** kirjoitti:

        PIKKU GEEN VIHAAJAT...KATSOKAA PEILIIN...TUO ON TÄYSIN LAPSELLISTA!!! JOS EI KIINNOSTA NI..SIT EI KIINNOSTA...KETÄÄ EI KIINNOSTA KIINNOSTAAKO TEITÄ ASIA VAI EI!!

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi "sanon minä**" -nimimerkin käyttäjä. Pikku G on yksi Suomen rap -artisteista, joka saa niin positiivistä kuin negatiivistäkin palautetta; ja se on täysin normaalia. Mutta joskus pelkät keskustelut menevät liian pitkälle; jonkun kirjoittamaa tekstiä arvostellaan negatiivisesti, koska siinä käsitellään jotakin tiettyä asiaa niin, että se ärsyttää häntä, joka siitä palautetta antaa.
        Mutta se on totta, että jokaisella on omat mielipiteet... Mut rajansa kaikella!!


      • ...
        Pikku G ¤FANI¤ kirjoitti:

        Jos joku pilasi tämän keskustelun maineen, niin sinä. Keskustelujen tarkoitus on osoittaa omia mielipiteitään muille. Ja koska minä pidän Pikku G:stä ja tämän musiikist, arvostelen tätä positiivisesti. Enkä suinkaan muita ärsyttääkseni, vaan ihan itseni ja Pikku G:n vuoksi; haluan pitää nuoren räppärin maineen puhtaana. Piste.

        Hieno vastaus! Oon samaa mieltä, että jos jotain sanoo, ni se sanotaan nimenomaan omana mielipiteenä, ei muita miellyttääkseen eikä muille vi***illakseen, ja kenenkään on turha alkaa haukkua,vaikka ite oiskin toista mieltä.
        Ja jos ny mielipide sanotaan, ni en kuuntele kovinkaan paljoa räppiä, mutta Pikku-G on vielä huonompi ku ne muut.


      • Mikko
        perhonen kirjoitti:

        ...sä pilasit tän keskustelu paikan maineen...

        ...Sinä pilasit hyvän äidinkielen maineen...


      • Mikko
        sanon minä** kirjoitti:

        PIKKU GEEN VIHAAJAT...KATSOKAA PEILIIN...TUO ON TÄYSIN LAPSELLISTA!!! JOS EI KIINNOSTA NI..SIT EI KIINNOSTA...KETÄÄ EI KIINNOSTA KIINNOSTAAKO TEITÄ ASIA VAI EI!!

        En usko, että ketään myöskään kiinnostaa se, kuinka paljon sinä Pikku G:tä rakastat. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Olkoon se negatiivista tai positiivista. Jollei kukaan saisi sanoa, että "Pikku G on syvältä" niin ei kukaan myöskään saisi sanoa "Voi, että kun on ihana". Sitä kutsutaan sananvapaudeksi.


    • Räppäri rasisti

      HYVÄ! OLEN JUURI SAMAA MIELTÄ PIKKUG ON HOMO!

    • Quarle

      joo, no, ite taidat olla aika pelle jätkä....hei lol, ei ela sen minihomon biiseihin koskis vittuukaa! se saksalainen perkeleen vaihto-oppilas ne sen biisit tekee...

      eikö tää ny oo aika pellee haukkuu tyyppi joka on vaa menestyny? mulle ainaki on yks vitun sama onko koko geetä olemassa, homo mikä homo sekin mut so what?

      • maija hii maija huu

        rinnat on pojilla housuissa

        kullit meinaan


    • :D !!!

      musta pikku g on hyvä.... ja tää oli mun mielipide...

    • jou

      jees...oon monille tätä samaa sanonu...itte en pidä pg:stä pätkääkään...vaikken pidä ni en hauku sitä joka palstal pystyy..mut nostan pg:lle hattuu et tekee sitä mist pitää..kerran oon kuullu sen biisin radios ja ei muhu iskeny..mitä siit..ei kaikkii voi miellyttää joten stfu ja tehkää itte räppii ja verrataan sit pg:hen...täl en allekirjottanu et pg ois hyvä...mut joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe