Kun verrataan sitä, kuka parhaiten menestyi jossain yksittäisessä tentissä, jokaisen arvioijan kohdalla on musta piste omien suosikkien ja inhokkien kohdalla. Toisin sanoen oma suosikki pärjäsi hyvin (vaikkei pärjännytkään) ja taas inhokki ei pärjännytkään (vaikka pärjäsi)
Kuka pärjäsi tenteissä?
1
<50
Vastaukset
- Siitäs sait...
Kokonaisuutena parhaiten pärjäsi Väyrynen. Ottaen huomion senkin, miten hänen päälleen toimittajat syljeskeli. En ole mikään väykkyfani ollut ikinä, mutta tosiasiathan nyt piti kertoakkin. Hän vain on nyt näistä ehdokkaista parhain pressaksi. Sitähän kukaan ei vielä tiedä miten muut asioita katsovat.
Sari Essjhaija pärjäsi todellakin hyvin joka tentissä. Fiksu nainen, toisin kuin minä minä biuodee.
Arhinmäki petrasi loppua kohden, kun uskalsi tulla esiin Lipposen alta.
Lipponen paljastui odetettuakin ketkummaksi rahapiirien kätyriksi, ja natottajaksi.
Tosin minä näen tuon Lipposen natotuksen myöskin jonkinlaisena toisena pelinä, mikä taas ei ole ollenkaan hyvä vaihtoehto, ja toivon ettei niin olisi.
Niinistö melko vähälahjainen rahalinjanlinjan asiapoika, jolla ei tosiaankan mikään järjenvalo liikaa loista. Jotensakin heikkohermoisen pälyilijän oloinen.
Voipa käydä niinkin, ettei ole edes toisella kierroksella.
Haavisto on paikallaan "Afrikan hommiin" ja setalähettiläääksi, joten toivottavasti saa viran jostain sellaisesta kohteesta, joissa nuo ajamansa asiat ovat käsinkosketeltavissa.
Kyllä hänet sinne tulee perheineen halvemaksi elättää kuin Suomessa.
Hän pääsisi todellakin siten lähemmäksi nittä oloja, joita on parantamassakin.
Työmatkakulunsakin jäisi pois miltei kokonaan.
Menisi sinnne näytämään suvaitsevaisuuden esimerkkiä, Suomessa nuo asiat on jo ihan ok.. Täällä hänenkaltaisitaan ei tule pulaa edes euskunnassa.
Toki on sellaisiakin, jotka ovat vieläkin sopimattomampia pressaksi, mutta ei näissä vaaleissa. No Bioudee ehkä on samalla tasolla tiedollisesti.
Soini on Soini, ja kelpaisi kyllä minun puolestani pressaksikin, mutta mites kävis sitten persujen. Huonosti kävis.
Minä antaisin Soinin ensin kasvattaa poikueensa lentokuntoon.
Soinia voikin odottaa nyt jytkyn sijaan sellainen tussahdus, kun renkaan alapuolelta lähtee ilmat pois. Toki hän pärjää seuraviin vaaleihin asti, joten seurataan tilannetta.
Lipponen olkoon jatkossa puppunen. Eli demarit ei pettäneet taaskaan, vaan kansalle valehteluhan sieltä paljastui jälleen. Ja vaalien jälkeen lisää paljastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827