fiksun tuntuinen mies.

VANHA DEMARI!

olen demari äänestäjä ollut aina ja tulen jatkossakin äänestämään demareit!!! mutta näissä pressavaaleissa äänestän haavistoa kuten moni muukin demari tulee tekemään koska paavon aika on ohi! on tehnyt hyvin työnsä aikoinaan mutta nyt pitäisi saada fiksuin ja asiapitoisin ehdokas läpi eli HAAVISTO!!! ps. sauli niinistön vastauksista ei ota vanha erkkikään selvää!!! puhuu ympäripyöreitä!! väyrynen ja soini on luku sinänsä kummatkin ovat pellejä ihan omassa kastissaan!!! arhimäki on ollut myös hyvä!! olen monessa samaa mieltä!! siis tsemppiä pekka haavistolle!! kohti toista kierostta ja sitten voittoon!!

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putkipoika

Minä olen ollut pitkän ikäni homo, mutta silti minua hävettää tuo haaviston jatkuva itsensä homona mainostaminen, eihän kukaan ihminen tarvitse mainostaa mikä on sukupuoliselta suuntautumiseltaan ja voin homona sanoa, että varsinainen hihhuli tuo haavisto on, ei voisi kuvitellakkaan joksikin presitentiksi, häpäisee meidät normaalihomot.

• fiksu mies

EN ole kyllä tuota huomannut. JOS äänestäisin täysin riippumatta puolueesta (niinkuin pressa vaalissa pitäisi) äänestäisin Haavistoa, ehdottomasti fiksuimmat mielipiteet ja tietämystä asioista, eikä arvostele toisia.
        Kyllä sielä muut on hame korvissa ollut

• Peoni

Minua inhottaa tämä homouden pakkoihannointi. Jos et ole homo niin sinulla on homofobia. Jos et hyväksy homoja niin olet suvaitsematon ja pitää olla hiljaa. Suositut TV-sarjat nautiskelee homoudella. Meidän kaikkien pitäisi hurrata homojen seksimarsseille. Aivan naurettavaa

• Pekka ja toy boy

Niin onkin, aivan sairasta tämä pakkohomoilu. Tunnen pari homoa ja aivan kunnon ihmisiä ovat.
        Mutta tämän hörhö-Haaviston jatkuva kaahotus homoilusta menee kyllä yli ymmärryksen. Mies on niin itseään ja erinomaisuuttaan täynnä, että heikompaa hirvittää. Mikä, kumma ajaa ylioppilaspohjalla tuollaiseen touhuun ?
        Mehän tarvitaan maan johtoon kunnollinen, kouluja käynyt, kokenut ja taitavaksi tunnettu tekijä.
        Ja mitä ilmeisimmin vielä olemme kuitenkin heteroyhteiskunta, joten niin olkoon presidenttiparikin: mies ja nainen.
        En saata kuvitella sitä Pekan rattijuoppoa gay boyta missään vaativassa edustustehtävässä YÖK !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4021
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3825
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3619
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      82
      3437
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3189
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2678
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2655
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2542
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2209
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2199
    Aihe