http://www.autobild.fi/artikkeli/15873/citroen-ds5-on-nousukiidossa-tahtiin/?dop=autobild
Eipä hullumpaa.
Citroen DS5 Autobildissä
4
164
Vastaukset
- Kokeiltu
On se hieno auto, aivan jotain muuta kuin nykyautotkin.
Koeajoin tuon 163-dieselin automaatilla, sekin käy, mutta itse kyllä suosin bensaa enemmän.
Hopean värinen koeauto punaisella nahkasisustuksella ei jättänyt paljon toivomisen varaa. Hinnatkaan eivät aivan mahdottomat, vaikka varustus sitten niitä merkittävästi nostaakin.
Eihän tuollaista järjellä osteta - mutta tunteella! Taitaa mennä tilaukseen. - C5
Tuo dieselhybridi kiinnostaa varsinkin. Hinta kiipeää jo 40:n pintaan ja vähän ylikin, mutta kyllä liikkuu, ja pienellä kulutuksella. Neliveto vielä kaupan päälle.
- De-hinnat
Kyllä kiipeää reippasti yli 4-kympin hinnat Suomessakin. Saksassa Hybridin hinnat ovat aika tarkkaan 5 tonnia korkeammat kuin vastaavan varustetason Hdi 165 hinnat.
Tässä Saksan Hybridihinnat sisältäen 19% paikallisen alv:
HDi 165 Hybrid4
EGS6 120 kW 27 kW
Chic 37.540,–
SoChic 40.240,–
SportChic 44.240,–
- 16+10
DS5 Hybridi myös kiikarissa korvaamaan nykyistä C5 Exclusive Hdi163:sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828