Saisikohan tuon joskus jopa toimimaan?? Monena päivänä olen yrittänyt eikä toimi.
Laaja haku?
2
<50
Vastaukset
Hei,
Kiitos palautteestasi. Voitko tarkentaa, että millä tavalla laaja haku ei toimi? Kuvaile esimerkiksi mitä teet ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Ongelmanratkaisussa on avuksi, jos kerrot myös käyttämäsi selaimen ja selainversion.
Terveisin,
Elina
Suomi24- henkilö X
Laaja haku ei toimi siten, että sen mukaan minä olen esimerkiksi kirjoittanut nolla viestiä aborttipalstalle. Tämä ei pidä paikkaansa. Eli siis kun yritän hakea nimimerkillä henkilö X kirjoitettuja viestejä aborttipalstalta, haku ei löydä yhtään ainutta sellaista. Kokeilin juuri äsken ihan kokeeksi hakua hakusanalla, joka todistettavasti esiintyy kirjoittamassani viestissä, mutta haun mukaan kyseisen sanan sisältäviä viestejä en aborttipalstalle muka ole kirjoittanut.
Tässä tulos kun valitsen hausta aborttipalstan ja kirjouitan nimimerkin henkilö X:
"Haku: "henkilö X"
Osumat 1-25. Yhteensä 0 osumaa"
Tässä tulos kun kirjoitin "Hae viestejä, jotka sisältävät täsmälleen
nämä sanat" -kenttään sanan vuosittainen, valitsin palstaksi aborttipalstan ja kirjoitin nimimerkkikenttään henkilö X:
"Haku: "vuosittainen" "henkilö X"
Osumat 1-25. Yhteensä 0 osumaa"
Tässä puolestaan linkki aborttipalstalla olevaan viestiini, jossa todistettavasti esiintyy sana "vuosittainen":
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10366563#comment-53015517-view
Käyttämäni selain on Mozilla Firefox.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891616
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181065Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3321016- 94959
- 59727
- 46646
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam30641Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113626En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla41588- 37579