Tuntuisi erityisesti vähävaraiset yksinhuoltajat olevan lempikohteita, koskee silti ihan kaikkia.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=678765
Lastensuojelu, perheiden painajainen.
3
196
Vastaukset
- Taistelijatar
Ihan ensimmäiseksi pitäisi karsia luonnehäiriöiset vanhemmat. Usein nämä ovat niitä "etiä", jotka häiriköivät ja vaikeuttavat lähien normaalia elämää. MInulla on siitä ihan omakohtaista kokemusta. Äärettömän vaikeaa vain saada näitä omasta mielestään "Jumalasta seuraavan" jalustalle omasta toimestaan asettaneista mitään todisteita. Ja lapset kärsivät. tässä on huutava aukko tämän hyvinvointivaltion systeemeissä.
Enkä ole edes vähävarainen, päinvastoin, erottuani lasteni isästä, talous on paljon paremmassa kuosissa kuin exän kanssa eläessä.
Tässä valtiossa ja tämän maan oikeussysteemi ei vain oikeasti tiedä eikä tajua, millaisia petoja luonnehäiriöiset ihmiset ovat. - Kyrsiinytynyt!
Hei taistelijatar! Tässä narsistin kynsissä itsekin taistelen lapsista ja pikkuhiljaa alkaa todisteita kerääntyä. Juu, eivät viranomaiset tahdo edes kuulla toisesta "pahaa", kun se on mmustamaalausta ja katkeruutta. Vitut sanon minä! Se on FAKTAA! Olen hankkinut nauhurin ja salakuuntelulaitteen, tosin tuota jälkimmäistä ei voi käyttää, kuin omassa kotona. lapsi vetäytyy aina etän soittaessa oven taakse tai vessaan puhumaan. Tässä minulla on oikeus käyttää laitetta omassa kotona, kertomatta sitä kenellekään.
Nauhurilla olen äänittänyt tiettyjä tärkeitä keskusteluja viranomaisten kesken ja se on laillista, kun itse olet toisena osapuolena ja nauhoitus ei tapahdu kenenkään kotirauhan piirissä. Missään nimessä en ole sanonut kenellekään nauhoituksista, juuri sen takia, että eivät osaa varoa sanomisiaan.
Nyt voin sanoa, että valoa on tunnelin päässä. Nämä ovat äärimmäisiä ratkaisuja hätätilanteessa ja siinä, että sinua ei uskota eikä haluta kuunnella. Fakta on aina faktaa ja sen tulen todistamaan. Tsemppiä sinulle.- Onnea savottaan
Minäkin tallennan keskustelut kyseisen viranomaisen kanssa, olen asian myös heille ilmoittanut.
Siitä huolimatta on työntekijä saanut ihmeellisiä itkupotkuraivareita, ei siis selvästikään hallitse itseään, vaikka tietää että nauhalle menee:D
Olen muutaman kerran joutunut rauhoittelemaan ja muistuttamaan että nauhalle menee, pari minuuttia sitä rauhaa on kestänyt ja sitten alkaa kiljuminen uudelleen.
Kannellutkin olen, silti sama työntekijä jatkaa perheen kimpussa kehitellen srategioitaan. Hänelle työskentely on shakkipeliä, nappuloina elävät ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181