Piiritti koulun pihalla
Paavo Lipponen piiritti Päiviä aikanaan sinnikkäästi. Ja sinnikkyys palkittiin.
Järkälemäinen mies, tuleva pääministeri Paavo Lipponen seisoo Eiran aikuislukion pimeällä pihalla ja ikkunan läpi ihailee kaunista hoikkaa naista. Historianopettaja Päivi Hertzberg opettaa, mutta on tietoinen miehen läsnäolosta ja jännittää. Hän painiskelee tunnekuohujensa kanssa.
Paavo Lipponen on vielä aviossa, Päivi on häntä 26 nuorempi. Päivillä on takana yksi avioliitto ja pieni tytär. Päivi tietää, että ihmisten silmissä suhde on skandaali. Hän vaihtaa jopa puhelinnumeronsa salaiseksi, mutta se ei Paavoa pitele.
Paavo jatkaa soitteluaan Päiville, hän lähettää kirjeitä ja runoja ja matkustaa hänen perässään Pariisiin.
- Hän puski minun elämääni, Päivi Lipponen
- Hän puski minun elämääni,
Päivi Lipponen -
5
<50
Vastaukset
- Kana-aulis
Naurattaa niin pirusti
- Omaakin huutoa olisi
Vanhasen kihlasta huudettiin demaripiireissä ihan hirmuisesti.
- Kova poika kosimaan
Paavo oli härjällään.
Vaihtoi alushousuja päivittäin useita.
Ja taas kosittiin - media ollut vaiti
Paavo Lipponen seisoo Eiran aikuislukion pimeällä pihalla ja ikkunan läpi ihailee kaunista hoikkaa naista.
Paavo Lipponen on vielä aviossa, Päivi on häntä 26 nuorempi. - puski elämään
Olis siinäkin presidentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022