tietää itsekään mitä sä haluat/kenet sä haluat?
sä et taida loppujen lopuksi
18
751
Vastaukset
- haluan sut
ja päätös on sinetöity.
- haluisitkin.
mutta ethän sä voi tietää et kuka mä olen, vai voitko muka? ;)
- arvataxeni
Suurin osa tietää, mutta tuollaisia miettivät ne, joihin valinta ei kohdistu.
- myönnän
En aluksi tiennytkään, mutta sinut tavattuani kaikki muuttui.
- eikä paluuta ole
Totta, ei hajuakaan ! Mutta ehkä hän kävelee vstaan joku päivä, niin sitten se on menoa..
- Tieto on onko taito
Haluan tätä nykyä niin mahrottomia asioita, että joo-o; en taira saara niistä yhtäkään.
- kasautuma
Montako projektia pidät avoimena?
- Nolla kertaa nolla
kasautuma kirjoitti:
Tiedät kyllä että vastaus on nolla. Nimittäin sinuakaan ei voi laskea 'avoimeksi'
- Haavekuvia
kasautuma kirjoitti:
Selvennys: asiat eivät ole ihmisiä. Eivätkä ihmiset ole "projekteja" - ainakaan mulle.
- Kokoajan sinä
siis olet ollut epäluuloinen. No en minä sitten enää ihmettele, miksi täällä yhä ollaan. Kai tässä nyt ihminen alkaa miettiä, että mitä järkeä minun tänne huudella yhtään mitään... Vai enkö sitten ole vaikuttanut tarpeeksi itsevarmalta? Sanon siis kuin mies, että minä haluan näplätä sinua, puristella, hyväillä, ottaa omakseni, olla sinun numeral uno JNE
- liian kyyninen?
se kenet todella haluaa tuntuu joka käänteessä - silloin kyllä tietää!
Ikävän kipua sydämessä, mutta kaikkeahan ei voi saada... :( - å äu0y8
Tiedän kyllä, mitä haluan, mutta en sitä, keneltä!
- 1.v
ei ole...tiedän.haluan olla onnellinen elämäni loppuun asti.mutta kenen kanssa?sitä ei voi tietää,kuka tielleni lennähtää tai eksyy.oletko se juuri sinä?
- jatkan
vielä,jos saisin itse valita kenen kanssa tallustelen loppuelämän sohjot...niin mutta nyt ei eletä kivikaudella"nainen tukasta vetäen luolaan"vaan naisilla on oma tahto,ja tämän tahdon täytyy kohdistua minuun jotta tuntisin voivani luottaa tunteiden olevan aitoja,sillä jos epäilen,en pysty näkemään yhteistä tulevaisuuttakaan.
- bloooossshhhh
no enpä tietysti
- kaipaan niin
tiedän toki, mutta ei ole hän osunut vielä kohdalleni..
- setee
En tiedä, molempi parempi.
- Ei kai nyt tarvii
koko ajan ollakaan haluamassa yhtään mitään,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708