Mannerheimiin saa helposti yhteyden, joko kuvaa katsomalla tai vain toivomalla, rukouksen tai koogan tavoin, mitä Valko-harmaa ratsastaja meille haluaisi...
VÄITÄN (kuten Väyrynenkin ehkä tekisi) että Mannerheim oli ÄÄRIOIKEISTOA
Sauli ei ole äärioikeistoa, vaan pikkemminkin oikeiston keskellä tai vasemmalla laidalla, ennustakaa tämä paremmin, jos osaatte...
Miten uskotte tai tiedätte tai epäilette vaaleissa käyvän?
Ei etukäteen tietämisestä kauhean paljon hyötyä kenellekään ole ollut, mutta ennustaminen on siitä hauskaa että laki ei hyväksy että kaikki ennusteet etukäteen ikuisesti menisivät tarkalleen oikein, Raamatun ennustukset ovat eri asia, koska Raamattuun ovat samolla tavoin okkulttistisesti olleet yhteydessä kaikki maailman kristotyt kaikkina aikoina, ja jopa muutama muslimi ja Japanin Shintolainen on lukenut Raamatun kokonaan...
Ennustaminen oman pään mukaan omilla välineillä ja omista nopista muiden asioissa on typerää, mutta se ei olisi typerää, jos toivoisi henklöiden itsensä vetävän tarot-korteistaan ennustajelleen tulkittavaksi tai tavallisista.... Miten joku voi taroteissa olla varma, että henkilö itse olisi vetänyt siitä kohdasta mistä ennustaja itse veteli? Tämän vuoksi ennuste, jossa ennustuskohdeihminen itse ei saa valita mitään HALUAMAANSA korttia tai edes valita kohtaa mistä valitsee on hullu ennuste, eikä kaikkia asioita ennustamisessa tule jättää vain PIMEÄN sattuman tietämäksi....
Oletteko muka varmoja, että on nyt pressan vaaleissa kyse tavallisilla korteilla edes kurkoista ja daameista ehdokkaille, itse en olisi niin varma, että vain niillä kortilla voittaisi....
Miten Mannerhemin poliittinen suuntautuminen menee?
21
1
<50
Vastaukset
- Lupaa mahdollista
Jos joku on vain mahdollista se on lupa tehdä, tähän vapauteen jäin koukkuun....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889