supistuksista

huolissaan oleva

Miten aikaisin teillä on alkanut kaksosraskaudessa
harjoitussupistukset? Itsellä vasta rv 10 ja nyt muutamana päivänä, erityisesti iltaisin olen alkanut tuntemaan niitä harjoitussupistuksia, joissa maha kovettuu hetkellisesti. Voiko niitä tulla jo näin aikaisin?! Voiko olla normaalia? Puhun asiasta ensi viikolla neuvolassa, mutta ajattelin kysyä myös täältä.
Takana yksi raskaus, jolloin tällaiset supistukset alkoivat vasta rv20.

2

197

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+17

Nyt tarkkana, ehdottomasti kannattaa seurata kohdunsuun tilannetta kun on kaksosraskaudesta kyse. Itsellä rv ltä14 asti enemmän tai vähemmän noita tuntemuksia joita luulin vain harkkasuppareiksi mutta sitten oltiinkin rv 22 pulassa kun kohdunsuu olikin jo auki 2 cm ja meinasivat syntyä. Ja loppuraskaus menikin vuodelevossa kunnes syntyivät ennenaikaisina rv 27. Loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin, terveet tytöt on tällä hetkellä 1v 6 kk. Mutta ole itse aktiivinen, kaikissa neuvoloissa eivät osaa ottaa vakavasti noita kaksosraskauden oireita!

• t-----

Minulla alkoi viikolla 17! Ja jatkui koko raskauden loppuun, synnytys käynnistettiin viikolla 38. Supistelee paljon enemmän kun yksilöraskaudessa, että kannattaa ottaa paljon rauhallisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      868
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      645
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      497
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      460
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe