Pitkästä aikaa... :)
1) Mainitse Revanin vaimon ja pojan nimet?
2) Minkä uhrauksen Palpatine teki ollakseen valmis Sith-oppilaaksi?
3) Ketkä neljä Darth Banen "Kahden sääntöä" noudattavaa Sithiä kääntyivät valoisalle puolelle?
4) Darth Plagueisin Sith-mestari?
5) Kuka Mandalore tunnettiin nimellä "Mandalore the Exile" ja miksi?
Visailu!
6
140
Vastaukset
- Keisari Phetulioh
3) Ainakin Darth Vader.
- Korriban_Overlord_88
Yksi neljästä oikein...
Kerron kaikki vastaukset sunnuntaina. :) - Skywalker98
Vastaisin mielelläni jos tietäisin:) Jos joku vain joskus tekisi visailuja 4-6 leffoista... Ne on aina leffoista 1-3 joita en niin ole nähnyt tai kirjoista joita en ole lukenut enkä lue:)
- Keisari Phetulioh
4) Darth Vectivus?
- Korriban_Overlord_88
Njet. ;)
- Korriban_Overlord_88
Ja vastaukset tulevat tässä, kuten lupasin:
1) Bastila Shan ja Vaner Shan
2) Murhasi vanhempansa ja sisaruksensa
3) Darth Gravid, Darth Vader, Flint ja Tahiri Veila (Myös Lumiyan Sithit noudattivat Kahden Sääntöä)
4) Darth Tenebrous
5) Boba Fett. Toisen Galaktisen Sisällissodan loppuvaiheessa Imperiumin Moffit kehittivät nanoviruksen joka tappaisi Boba Fettin geenejä omaavat ja levittivät sitä Mandalore-planeetalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238