Hullun hommaa kylillä. Tänään tulin 2 vuoden jälkeen ensi kerran kylillä käymään kun suola siis otti ja loppui.Tuolta jäniskylältä sieltä takametsistä olen ja oikein arvasit.Ei meillä mitään ninternattiua ole, serkku Tapion luona täällä vaalikylillä tutustuin tähän uuteen ihmeeseen ja nyt kirjoittelen, tai en ite kirjoittele kun en osaa,mutta serkku kirjoittaa ja minä ihmettelen.. Aionkin olla täällä sunnuntaihin asti jotta voin samalla suolanhakureissulla käydä äänestämässä sitä Pekka väyrystä. Tuota minä vaan ihmettelen että miksi saakutissa tossa torin laidalla on semmoinen paikka missä pitää hullun lailla pyöriä ympyrää? Minäkin heitin siinä 9 ympyrää pappatunturilla ennenkuin naapurin teuvo tuli sanomaan että se on semmoinen liikenneympyrä mistä pittääpi tulla pois siinä vaiheessa kun päättää mihin menee. Ihmeitten ihme . Muutenkin on kylä muuttunut ihmeellisen näköiseksi.Koulukin on siirtynyt sinne keskustaan kun siella koulun katolla lukee nykyisin abc. Taitaa olla viisainta että sunnuntain jälkeen laitan nokan kohti jäniskyläåä ja en tule kylille uudestaan ennen kuin suola taas loppuu, Ps. otin sitä 5 kiloa jotta ehkä tulen käymään uudestaan 3 vuoden kuluttua.
Ihmeitten ihme jäniskylän miehelle
pehmeä jänis
1
285
Vastaukset
- kyttäläläinen
Kunhan lumet sulavat, niin täällä Ollikkalassakin pannaan virsut jälkeen ja joku tallustelee Asemankylälle osteskelemaan suolaa ja sokeria. Päivässä tuon matkan tekee, kun lähtee kukon laulaessa aamulla ensi kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944