Ihmeitten ihme jäniskylän miehelle

pehmeä jänis

Hullun hommaa kylillä. Tänään tulin 2 vuoden jälkeen ensi kerran kylillä käymään kun suola siis otti ja loppui.Tuolta jäniskylältä sieltä takametsistä olen ja oikein arvasit.Ei meillä mitään ninternattiua ole, serkku Tapion luona täällä vaalikylillä tutustuin tähän uuteen ihmeeseen ja nyt kirjoittelen, tai en ite kirjoittele kun en osaa,mutta serkku kirjoittaa ja minä ihmettelen.. Aionkin olla täällä sunnuntaihin asti jotta voin samalla suolanhakureissulla käydä äänestämässä sitä Pekka väyrystä. Tuota minä vaan ihmettelen että miksi saakutissa tossa torin laidalla on semmoinen paikka missä pitää hullun lailla pyöriä ympyrää? Minäkin heitin siinä 9 ympyrää pappatunturilla ennenkuin naapurin teuvo tuli sanomaan että se on semmoinen liikenneympyrä mistä pittääpi tulla pois siinä vaiheessa kun päättää mihin menee. Ihmeitten ihme . Muutenkin on kylä muuttunut ihmeellisen näköiseksi.Koulukin on siirtynyt sinne keskustaan kun siella koulun katolla lukee nykyisin abc. Taitaa olla viisainta että sunnuntain jälkeen laitan nokan kohti jäniskyläåä ja en tule kylille uudestaan ennen kuin suola taas loppuu, Ps. otin sitä 5 kiloa jotta ehkä tulen käymään uudestaan 3 vuoden kuluttua.

1

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyttäläläinen

Kunhan lumet sulavat, niin täällä Ollikkalassakin pannaan virsut jälkeen ja joku tallustelee Asemankylälle osteskelemaan suolaa ja sokeria. Päivässä tuon matkan tekee, kun lähtee kukon laulaessa aamulla ensi kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen