Mulla olisi mahdollisuus tuoda auto muuttoautona USA:sta Suomeen. Yksi mahdollisuus olisi Saab, ei koska olisin erityisesti saabisti, vaan koska hinnat ovat tulleet reilusti alas. 9-5-mallin saa tinkaistua 30.000 dollarin pintaan ja 9-3-malleja myydaan jo alle 20.000 taalan. Alennukset ajamattomista 2011 malleista ovat 35 prosentin luokkaa.
Mita kannattaisi huomioda? Takuu on ongelma, silla vaikka taalla myyjaliike huolehtisi takuusta, ei se pade enaa Suomessa. Ja onko varustelussa jotain eroja? Yleensahan muuttoautoja kohdellaan katsastuksessa yksittaistapauksina melko iisisti eli kaikkia harpakkeita ei tarvitse hankkia, mita tarvitsisi jos auton toisi maahan (ei siis muuttoautona).
Tama palsta voi olla aika puolueellinen, mutta jos jotain tietoakin jollain olisi, niin mielellani kuulisin.
Saabin tuonti muuttoautona USA:sta
NYCauto
1
67
Vastaukset
- Kumi Sappanen
Ei kannata. Saabien hinnat ovat pudonneet myös Suomessa. Saabit sopii parhaiten tee-se-itse miehille, jotka osaavat tehdä itse kaikki huollot ja mahdolliset korjaukset. He pitävät myös autoja pitkään, noin 10v vähintään.
Koska et ymmärrä Saabien päälle niin osta Toyota Corolla, se sopii sulle parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760