Onko Keeway luotettava merkki ja kestääkö se pitkään??
Itselleni lupailtiin 2 vuoden takuuta ja että peugeutteja on tuotu enemmän huoltoon kuin Keewaytä
Kertokaa hyvät ihmiset!
ja - tähän
Ja miksen osta derbiä? No 1.En halua 2.Keeway TX50 Enduro näyttää ubér siistille
Keeway TX50 Enduro!
10
3906
Vastaukset
- yök keeway!
siittä vaan! ite en todellakaan ostas koska omasta mielestäni se on helvetin ruma koska 1. putki tulee penkinalta 2. rumat katteet ja muutenkin kuulemma huono ajettava. et pistä rahas johonkin kunnon mopoon vaikka yamaha dt tai peugeot xps.
- jamaha poika
mustakin tuo kiivi on ruma varsinkin tuo 17L tankki. itellä hyviä kokemuksia yamaha dt:stä
- Ostamassa Mopoa
Yamaha DT on niin luumu ja peugeot paska
Ja olen jo jotain 185cm joten tuo koko ei ole huono tai ajettavuus - jokurandomkakka
No onko se tuo Kiiwi sitten niin hyvä??
Ainakin luvattiin 2v takuu- Hdkaka
No, se on mopo. Se kulkee tiellä ainakin ja jarrut ja vilkut toimii. sen saa jopa käyntiinkin joko sähköllä tai kicnstartilla.
No, itse omistan keeway tx 50, ja minulle riittää se, että sillä pääsee eteenpäin. - jokukeeway
Hdkaka kirjoitti:
No, se on mopo. Se kulkee tiellä ainakin ja jarrut ja vilkut toimii. sen saa jopa käyntiinkin joko sähköllä tai kicnstartilla.
No, itse omistan keeway tx 50, ja minulle riittää se, että sillä pääsee eteenpäin.onko sulla ikinä käyny niin että menettää tehoja ylämäessä?
- ok
Itse omistan myös. Miinusta tulee rumista katteista.Mopo oli laiska,mutta itselläni auttoi, kun otin muovitulpan pois ilmanottoaukosta, vaihdoin isomman suuttimen ja viilasin alkukäyrän kuria. Mielestäni se on mopo muiden joukossa, mutta maanantai-malleja tule turhan palon, joten koitappa testata sitä!
10l tankki
hyvä ajoasento (verrattuna mm. kaverin pösöön)
helppo virittää
osien saatavuus
takuu 2v /8000km
jarrut
-katteet
-laiska
-maanantai-mallien yleisyys
Jos ostat uutena, niin muista sisäänajaa huolellisesti! Turvallisia kilometrejä, minkä mopon sitte ostat/ostitkin! - jepsaaah
Joo-o itsehän sain keewayn tx 50 supermoton...itse en pitäny lainkaan siitä miltä se ensinnäkään näytti ja katteet oli aika kamalat..mutta sillä on kyl huomattavasti helpompi ajaa kuin muilla mopoil..ja joo on se aika semi helppo virii ..täl hetkel kulkee reilut 60 km/h ja se riittää ihan mulle
- lifyhgiöfhcpq
Keeway TX50 on paras mopo mitä sillä rahalla saa uutena! Ulkonäöstä pidän itse mutta se on ihan jokaisen oma mielipide! Suosittelen mopoa:
-helppo ajaa
-helppo virittää
-ja onse kaunis :3- juujep
Ja eikös näissä oo minarelli am6 kopio kone? Jos on, niin osiakin löytyy, koska melkei kaikki aidon osat pitäs käydä tohon kopioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1103647Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192722Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1212291Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62203Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81944- 361596
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581056Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36960Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 73934Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48878