Naiset metsällä. GALLUPPI!

Jöröjukka12

Meidän seurassa on yksi jota en ole koskaan nähnyt. Hänkin on 50v.

Mites muut?
Onko seurassa naisia?
Ovatko ampuneet?
Osaavatko toimia myös ampumisen jälkeen?
Minkä ikäisiä?

Ja saavat naisetkin vastata!

16

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiinjuuuu

      Ovatko ampuneet ja osaavatko toimia? Mikä alistava kirjoitus tämäkin on? Siinä ne naisetkin ampuu ja toimii metsällä kuin miehetkin. Mikä heistä huonomman tekisi? Juu kyllä tunnen heitä ja ovat taitavampia ja tunnollisempia kuin useammat miehet!

      • jöröjukka12

        ÖÖ.. Ihan galluppia oli tarkoitus, kun ne naiset kuitenkin harvassa ovat metsällä.. Eipä ollut tarkoitus ketään alistaa. Kiinnostaa vaan.


    • mies

      Pari naista löytyy meidän seurasta.Toinen osallistu hirvijahtiinkin.Äitiys lomalla oli viime syksyn.Niin siinä käy jos sinkkuna tulee porukkaan.Ottajia riittää metsästävälle riista kokille.Ei tarvi palella yksin passissa.

    • Nainen ja ase

      Meidän seurassa on kaksi naista, minä niistä toinen. Joskus tuntuu, kun mua kutsutaan likaksi, että ovatko ne unohtaneet mun nimeni... Ehkä ensi syksynä esittelen itseni uudelleen sille kaverille, joka mua ensimmäisenä kutsuu likaksi.

      Vastauksesi kysymyksiisi: 2 naista seurassa, nuorempi ja vanhempi, ovat ampuneet ja suolistaneet. (Tosin itse mieluummin katselen vierestä, kun äijät likaavat kätensä. Kynsien alta on pirullista saada verta pois.) Ikään en ajatellut sanoa, sehän on rumaa kysyä naisen ikää ja/tai painoa. ;)

      Haluaisin kysäistä kysymyksen asettelustasi, että miksi pitää erikseen kysyä, että osaavatko toimia ampumisen jälkeen? Onhan meidän seurassa myös äijiä, jotka eivät osaa suolistaa elukkaa. Onko muissakin seuroissa?

      • minäsuurimetsästäjä

        ON ! Minä miesmetsästäjä olen ja suolistan monesti muidenkin ampumat hirvet. Ei niien toheloijen touhua kehtova kahtova. Mielummin ten ite.


      • Jöröjukka12

        Se siinä juuri kiinnostaakin, kun meidänkin seurassa on näitä "ukkoja" jotka eivät koske hirveen ampuvat vaan ja syövät lihan pakasteesta. Kalliit vehkeet hommataan ja koiria vaihdetaan yhtenään.

        saahan sitä vertailla, minusta tuntuu että se nainen taitaa joskus olla paljon tunnollisempi ja osaavampi metsällä kuin mies.

        Mutta aika moni on tainnut ottaa tämän ketjun ihan väärin, ei ole tarkoitus moittia naisia, kysellä vaan millaisia ovat josko meidänkin porukkaan naisia saataisiin.


    • Nainen ja ase

      On meissä naisissakin erilaisia yksilöitä. Se on ihan yksilöstä kiinni, kuten myös miehissä. Seuraavan kerran, kun mietitte seuraan uutta kaveria, niin laittakaan tiukka seula. Meillä ainakin pitää olla koejäsenenä vuoden, (mutta sitä aiemmin on hyvä olla mukana jahdeissa).

      • Oma osuus tästä

        Röyhkein tapaus meidän hirviporukassa kaadolla on sellanen:ukko ampu vasan tienvarteen pisti sen ja lähti kodalle makkaran paistoon. Oli kuulema oman osuuden tehnyt.


      • joeestar
        Oma osuus tästä kirjoitti:

        Röyhkein tapaus meidän hirviporukassa kaadolla on sellanen:ukko ampu vasan tienvarteen pisti sen ja lähti kodalle makkaran paistoon. Oli kuulema oman osuuden tehnyt.

        Minä lisin sanonna että vittu olkoon kampura sitten siinä jos asenne on tuo niin olisin passittanu keppi porukkaan. Kyllä meillä on se kuka ampuu niin suolistaa myös ja jos ei oiken osaa niin mielelään opastetaan. Nää jotkut tuntuvat jättävän nämä kun koira paskansa.


    • Latailija

      itseasiassa parempi kun asianosaavat suolistaa hirven eikä äkkinäiset viiltele vileitä pilalle. Jotkin sen homman oppii ja toiset ei.

    • Suomi-rodun edustaja

      Itseni mukaan lukien omassa porukassa on toinen naispuolinen henkilö. Hän toimii passimiehenä, mä olen koirieni kanssa. Parissa muussa porukassa käyn vierailevana koirana ja kummassakaan ei ole naisia. Hirvijahdeissa siis.

      Tunnen henk.koht. yht. 6 naispuolista koiranohjaajaa, jotka käyvät metsällä koiriensa kanssa. Ovat vielä saman koirarodun harrastajia kuin itsekin. Ikähaarukka meillä 25-40v. Jokainen meistä kantaa tietenkin asetta ja puukkoa mukana ja kaikki ollaan myös hirvenhaukkukokeiden palkintotuomareita.

      • Ei saa arvostella

        Tuo palkintotuomarointi hyvä asia jos joku jaksaa ja joutaa käydä. Itse katsoin sen liian raskas soutuiseksi veneeksi koko touhun. Muutaman vuoden olin mukana ja jäin pois. Huomasin ettei koira hauku papereilla ja koetuloksilla hirviä. Kokeissa kävi sillon tällöin koiria jotka joutaisi lannoittamaan kallista isänmaatamme. Koko päivä pilalla surkean koiran takia ja tuomarit turhaan saapuneet paikalle. Esikarsintaa tulisi suorittaa.


    • maalaislikka89

      Itse olen 23v nainen ja meidän seurassa on lisäksi toinen nainen ikää taitaa olla 50v... Molemmat ollaan hirviporukassa ja molemmat on saanut kaatoja... Taitojen ja fysiikan salliessa osallistun hommiin siinä ku äijätki mut pienikokosena ei kauheesti oo voimaa tiettyihin asioihin... Tekemistä riittää silti aina ja neuvojia riittää

      • mies vm-70

        Olen metsästänyt 8 vuotiaasta pojan naskalista.10vuotiaana tentin metsästyskortin.15 vuotiaasta tähän päivään hirvijahdista olen ollu pois tasan yhden syksyn.42vuotta nyt siis ja n.50-60 hirveä on kaatunu.Totta on edellisessä viestissä että lihasvoimaakin tarvitaan suolistaissa.Joskus hirvi tippuu mehtäojaan niin että tarvitaan jopa koneapua.(näinkin minulle kerran kävi ett ä kourakuormaaja ja traktori tarvittiin)Työjärjestyksen kun itselleen hioo kaadolla niin suolet höyryää aamupakkasessa jo ennen kuin muut ehtii kaadolle.


      • Black Magic Woman
        mies vm-70 kirjoitti:

        Olen metsästänyt 8 vuotiaasta pojan naskalista.10vuotiaana tentin metsästyskortin.15 vuotiaasta tähän päivään hirvijahdista olen ollu pois tasan yhden syksyn.42vuotta nyt siis ja n.50-60 hirveä on kaatunu.Totta on edellisessä viestissä että lihasvoimaakin tarvitaan suolistaissa.Joskus hirvi tippuu mehtäojaan niin että tarvitaan jopa koneapua.(näinkin minulle kerran kävi ett ä kourakuormaaja ja traktori tarvittiin)Työjärjestyksen kun itselleen hioo kaadolla niin suolet höyryää aamupakkasessa jo ennen kuin muut ehtii kaadolle.

        Kysyisin että onko Suomenmaassa puhtaasti naisten hirviporukkaa? Jos on niin tulee varmasti siistit lihat kotiin.


    • Däkädäkä

      Tykkääkö nämä hirvinaiset käyttää kotona strapon dildoja äijilleen? Siinä saa äijän pukamat kyytiä kun hirviämmä hiipii kotiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe