Latex asut

Late2000

Miten saan vaimoni käyttämään latex asuja?

20

3792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~~~

Sama ongelma itsellä. Sitä psyykkistä lukkoa ei vaan pysty avaamaan, vastaukseksi tulee "minä en halua pukeutua sellaiseksi että näytän huoralta".

• kokovartalohoito

Mielenkiintoinen asia. Voin puhua vain omista kokemuksistani, mutta jokainen lateksiin pukutunut nainen on ollut fetisisti itsekin. Silloin se on heille luonnollista. Nykyinen seuralaiseni ei taas tiennyt olevansa fetisisti, ennenkuin pääsi asiaa kokeilemaan. Oli vain tuntenut olevansa "erilainen", mutta ei tiennyt millä tavalla. Jos ei ole fetisisti, voihan asiaa tietysti harrastaa muutenkin. Mutta se psyykkinen lukko on tiukassa. En itsekään tiedä miten se avataan. Yhdessä tapauksessa asiaa auttoi kun näki maailmalla asioita. Seksikaupoissa ja kadulla. Ja sitten mielenkiinto heräsi kokeilemaan. Tosin ei se sittenkään "aidolta" tuntunut.
        Ehkä jollain muulla on "avain" jo taottuna siihen lukkoon. Monet ovat sanoneet, että avuksi on myös kun ei tunne olevansa yksin joukossa. On muitakin yhtä "pervoja" ja he eivät suinkaan ole ammattilaisia.

• Ongelmallinen

Meillä kanssa riita asiasta!

• kumiasuinen mies

nainen pitää puhua ympäri niin että se luulee itse keksineensä ideasi

• k ankka

Loistava ajatus! Naisiin pätee sama kuin kissoihin: Jos haluat niitten tekevän jotain erityistä, kiellä se.
        Toki mitä vanhempi suhde on, sitä vaikeampi on saada kumppani mukaan johonkin, mikä itseä kiihottaa. Toimii kyllä molemmin puolin.

• kokovartalohoito

Tuo on kyllä ihan totta. Ehkä joskus hankala toteuttaa.

• Ei se helppoa ole pakottaa toista johonkin jos toinen ei halua, kokemuksesta tiedän. Halu kokeilla ja se että siitä toinen vielä nauttii on the point.

• dd992ht

aloitat pienistä asuista kuten hanskat ja aukolliset alushousut, pyydät tutustumaan niihin ajan kanssa. jos ei tuosta lähde niin ei oikein mistään. talkkia riittävästi hanskojen pukemiseen ja harjoitteluahan se vaatii. vaatteiden on oltava miellyyttävät päällä eli oikean kokoiset, ei liian tiukat.

• kokovartalohoito

Pitää paikkansa. Annoin naiselle lahjaksi mustat kumiset pikkuhousut. Kysyi, että haluat siis minun käyttävän näitä. Sanoin, että kokeile, on ainakin jotain uutta. Laittoi sitten ylleen ja kosketteli itseään kumin läpi. Sitten hieroi itsensä hetkessä hulluun orgasmiin. Ja melkein heti perään toinen. Itse vain katsoin hölmistyneenä ja en heti osannut reagoida mitenkään. Siitä se sitten alkoi. Piti saada kokovartalopukua, huppuja, käsineitä jne. Hän totesi vain, että en ole koskaan asiasta tiennyt, mutta nyt tuntuu hyvältä. Alusta alkaen hän on käsitellyt asusteita aivan kuin olisi joskus ennenkin ollut asian kanssa tekemisissä. Ei vierstanut huppuja, kaasunaamareita eikä muitakaan hard core asusteita.
        Edelleenkin tuntuu aika ihmeelliseltä. Tämä ei ole keksitty tarina vaan se tapahtui 6 vuotta sitten.
        Yritän tässä sanoa, että ko. henkilö ei tiennyt tykkäävänsä ennenkuin kokeili.
        Joskus se pelaa niinkin.

• dd992ht
        kokovartalohoito kirjoitti:

Pitää paikkansa. Annoin naiselle lahjaksi mustat kumiset pikkuhousut. Kysyi, että haluat siis minun käyttävän näitä. Sanoin, että kokeile, on ainakin jotain uutta. Laittoi sitten ylleen ja kosketteli itseään kumin läpi. Sitten hieroi itsensä hetkessä hulluun orgasmiin. Ja melkein heti perään toinen. Itse vain katsoin hölmistyneenä ja en heti osannut reagoida mitenkään. Siitä se sitten alkoi. Piti saada kokovartalopukua, huppuja, käsineitä jne. Hän totesi vain, että en ole koskaan asiasta tiennyt, mutta nyt tuntuu hyvältä. Alusta alkaen hän on käsitellyt asusteita aivan kuin olisi joskus ennenkin ollut asian kanssa tekemisissä. Ei vierstanut huppuja, kaasunaamareita eikä muitakaan hard core asusteita.
        Edelleenkin tuntuu aika ihmeelliseltä. Tämä ei ole keksitty tarina vaan se tapahtui 6 vuotta sitten.
        Yritän tässä sanoa, että ko. henkilö ei tiennyt tykkäävänsä ennenkuin kokeili.
        Joskus se pelaa niinkin.

Kuulostaa tutulta kaavalta, vaikka ei olla heavy-osastolle siirrytty, vaatteita on paljon ja niistä nautitaan. Vaimo sanoo ettei osaa kuvitella enää seksiä ilman lateksia.

Meitä onnekkaita on varmasti liian vähän, ja voi vain toivoa että muutkin onnistuisivat saada toisen edes kokeilemaan vaikka omissa oloissaan pieniä asioita, tai jos jonkun mielestä "se näyttää huoralta" niin laittakaa valot pois niin ei näytä enää, vain tuntuu hyvältä.

• Musta tuntuu
        dd992ht kirjoitti:

Kuulostaa tutulta kaavalta, vaikka ei olla heavy-osastolle siirrytty, vaatteita on paljon ja niistä nautitaan. Vaimo sanoo ettei osaa kuvitella enää seksiä ilman lateksia.

Meitä onnekkaita on varmasti liian vähän, ja voi vain toivoa että muutkin onnistuisivat saada toisen edes kokeilemaan vaikka omissa oloissaan pieniä asioita, tai jos jonkun mielestä "se näyttää huoralta" niin laittakaa valot pois niin ei näytä enää, vain tuntuu hyvältä.

^ Eihän kysymys ole siitä, että "näyttää huoralta" vaan että "tuntuu siltä että näyttää huoralta". Siinä on se ero, ja siihen ei valojen sammuttaminen auta. Toisekseen, yksi kumiasujen valtteja on niiden kiihottava ulkonäkö, joten valojen pois laittaminen on siinä mielessä tyhmä juttu.

• kokovartalohoito
        Musta tuntuu kirjoitti:

^ Eihän kysymys ole siitä, että "näyttää huoralta" vaan että "tuntuu siltä että näyttää huoralta". Siinä on se ero, ja siihen ei valojen sammuttaminen auta. Toisekseen, yksi kumiasujen valtteja on niiden kiihottava ulkonäkö, joten valojen pois laittaminen on siinä mielessä tyhmä juttu.

Hyvin sanottu! "Tuntuu siltä..." on oikein sanottu. Meillä se on se kuvitelma olotila, jossa kaikki on sallittua. "Leikitään" aikuisten tavalla.
        Olen samaa mieltä asujen ulkonäöstä. Se jo sellaisenaankin kiihottaa fetisistiä. Eilen tuli juuri uusi lähetys ja perjantaina päästään kokeilemaan. Tuskin jaksan odottaa kun pääsen kotiin töistä. On esim. uusi puoliksi läpinäkyvä esiliina, oiken iso, johon voi lasketella pissit ja muut lastit. Minulle esiliinat ovat voimakas fetissi lapsuuden kokemuksien jälkeen. Samoin tiukat kumikäsineet, mieluummin ainakin kyynärpäähän asti. Vaimo pukeutuu hoitajaksi kasvosuojuksineen ja suojalaseineen. Pelkkä ajatuskin jo kiihottaa. Ja valoja ei sammuteta, mutta himmennetään sopivasti ja ehkä käytetään punasävyisiä lamppuja. Meidän "hoitohuoneessa" on tällä hetkellä sininen sävy, joka punaisessa valossa näyttää mustalta ja kiiltelee kiihottavasti.

• M 38v.

kateeks käy.Vaimoni ei suostu moiseen.

• ticklingfetish.....

Laittakaa linkkiä kuvaan/videoon että minkälaisesta puketumisesta puhutte?

• 123>456

• kokovartalohoito

Laita vaikka hakusanaksi rubberwhores tai rubber clinic niin pääset alkuun. Natalian tunnen henkilökohtaisesti ja samoin numeron 21. Oli meillä synttäripileissä viikon. Rubber Eva tuolta klinikalta on myös aivan omaa luokkaansa. Tietenkin jos tämä meno kiinnostaa.

• Puolivartalohoito

Laita vaikka hakusanaksi rubberwhores tai rubber clinic niin pääset alkuun. Natalian tunnen henkilökohtaisesti ja samoin numeron 21. Oli meillä synttäripileissä viikon. Rubber Eva tuolta klinikalta on myös aivan omaa luokkaansa. Tietenkin jos tämä meno kiinnostaa.

Nyt meni vähän överiksi. Taitaa mielikuvitus laukata vähän liikaa...

• kokovartalohoito
        Puolivartalohoito kirjoitti:

Nyt meni vähän överiksi. Taitaa mielikuvitus laukata vähän liikaa...

Mielikuvituksen pitääkin laukata! Muuten käy aika pitkäksi. Ja jää omat fantasiat kokematta. En kirjoittele näitä kenenkään uskottavaksi. Olen kokenut mitä olen kokenut ja tunnen kumi-ihmisiä useitakin. Liity Natalian klubiin ja osallistu niihin vuotuisiin pippaloihin. Tavataan siellä! Suosittelen vilpittömästi ja takaan, että ei ole pitkäveteistä. Sieltä voi löytää itselleen sopivaa seuraa. Vaimoni löysi itselleen tyttökaverin, että pääsi toteuttamaan sitä toista puolta. Hauskaa kumi-iltaa! Itsellä on kumi-illalliset tänään!

• JeppulissSs

Mielikuvituksen pitääkin laukata! Muuten käy aika pitkäksi. Ja jää omat fantasiat kokematta. En kirjoittele näitä kenenkään uskottavaksi. Olen kokenut mitä olen kokenut ja tunnen kumi-ihmisiä useitakin. Liity Natalian klubiin ja osallistu niihin vuotuisiin pippaloihin. Tavataan siellä! Suosittelen vilpittömästi ja takaan, että ei ole pitkäveteistä. Sieltä voi löytää itselleen sopivaa seuraa. Vaimoni löysi itselleen tyttökaverin, että pääsi toteuttamaan sitä toista puolta. Hauskaa kumi-iltaa! Itsellä on kumi-illalliset tänään!

Meillä käytetään asuja usein!

• kumiukkelix
        JeppulissSs kirjoitti:

Meillä käytetään asuja usein!

nahkafoorumi.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60