Yksinäinen vaikka löytyy muutama kaveri

ap

Pahoittelen mahdollisista kirjoitusvirheistä yms koska olen pikkusen juonut illalla.

Terve,
olen siis yksinäinen 16 vuotias poika. En ole 100% yksinäinen niin kuin monet täällä joten ei tarvi alkaa siitä aukomaan päätä. Tämä palsta on tarkotettu keskustelemaan yksinäisyydestä.
Eli koulussa olen joittenkin luokkakaverien kanssa. En voisi olla heidän kanssaan vapaa-ajalla sillä he eivät ole ''tyyppiäni''. Pääasia että on joku/joitakin joiden kanssa edes viettää aikaa koulussa.
Sitten mikä masentaa minua on se kun lähes kaikki luokkalaiset haukkuu, esim. läskiksi (vaikka läskiä paljon minulla ei olekaan). Kyllä se menee heti toisesta korvasta ulos mutta silti se ottaa päähän.
Luokkalaisten lisäksi on minulla muutama kaveri vanhoista kouluista. Minun paras kaverini on varmaan tyttö jonka tapasin netissä. Emme ole edes vapaa-ajalla paljon olleet yhdessä. Hänelle olen ehkä kaveri tai enimmäkseen hyvä ystävä.
Tänään olin kouluni järjestämissä juhlissa. Tämä oli siis ensimmäinen kerta tänä vuonna kun olin vapaa-ajalla jossain muualla kuin kotona yksin. No tämä voi kuullostaa jo säälittävältä valitukselta mutta minua alko suorastaan vituttamaan jo siellä juhlissa vaikka pikkusen päissään olin että kaikki kaverini minua lukuunottamatta oli saanu sieltä naisen. Nyt olen siis varma että olen aivan helvetin ruma ja vastenmielisen näkönen. Tämä ei ole huonoa onnea sillä näin on käynyt useamminkin.
Sitten yksinäisyys masentaa minua. Jos olisin enemmän yksin niin varmaan hirttäisin itseni. Ketään tuskin haittaa vaikka kuolisin pois.

5

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wanhan gansan ugeli

Terve,

Ei alaikäisen lapsen pitäisi juoda viinaksia. Pysy hyvä mies erossa viinaksista. Ja se vinkin antaisin sinulle, että keskity nyt vaan koulunkäyntiin, kyllä niitä naisia ehtii jahdata sitten intti-iässä!

• ap

Nyt siis sanot että itse et juonut alaikäisenä?
        Ei ole kiinnostusta koulunkäyntiin. Varmaan jätän amiksen kesken...
        Ja nuo naiset oli nyt esimerkkejä. Aina on käynyt niin että itse jään yksin kun muut saa naikkosen. Sitä paitsi on hyvin paljon mahdollista että tapan itseni seuraavan 5 vuoden sisällä.

• 9
        ap kirjoitti:

Nyt siis sanot että itse et juonut alaikäisenä?
        Ei ole kiinnostusta koulunkäyntiin. Varmaan jätän amiksen kesken...
        Ja nuo naiset oli nyt esimerkkejä. Aina on käynyt niin että itse jään yksin kun muut saa naikkosen. Sitä paitsi on hyvin paljon mahdollista että tapan itseni seuraavan 5 vuoden sisällä.

Niinpä, mutta elä ne 5 vuotta kuitenkin täysillä vaikka ihan piruuttaan.

• ap
        9 kirjoitti:

Niinpä, mutta elä ne 5 vuotta kuitenkin täysillä vaikka ihan piruuttaan.

Koitetaan...

• Älähän nyt

hötkyile. Ei kai nyt kuustoistakesäinen ole mikään naisten kaataja,eikä samanikäiset tytöt ole mitään vamppeja. Ota huomioon poika ettet ole vielä kunnolla lapsuuttasi taakse jättänyt ja riman oot nostanut jo niin korkealle, että pitäisi jo naikkosia saada.

Älä nimittele ikäisiäsi tyttöjä naikkosiksi. Sinulla ei ole mitään kokemusta naisista, eikä tuon ikäisellä tarvitsekaan olla. Kuule, keskity poika niihin kouluhommiin, ne on sinun ikäisille se tärkein tehtävä. Hanki kunnon ammatti niin saat työpaikan ja vasta sitten ala katselemaan naisten perään. Se menee kuule tässä järjestyksessä nää jutut.

Jätä ne kaljojen läträykset sivuun. Kuka fiksu tyttö nyt kännääjien perään katsoo, ei kukaan. Opettele sietämään yksinäisyyttä, nimittäin jokaisen on sitä opittava. Tulet huomaamaan, että yksinäisyyden sietäminen kasvattaa sinua henkisesti, sitä on murrosikä jota nyt elät. Huomaa, että se on pian ohi ja sinä selvisit siitä. Juttele elämäsi ongelmista jollekin hyvälle kaverille tai ammattiauttajalle. Tänä päivänä ei kenenkään tarvitse jäädä ongelmien kanssa yksin. Apua löytyy jokaiselle jos vain haluaa vähänkin sitä etsiä. Voimia sinulle nuori, elämäsi on nousukiidossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe