Heippa
Tuli mieleen kysyä tällaista, että onko odotettavissa, että masu pieneneen kun eka kolmannes tulee täyteen? Jos siis kerran alkuraskauden maha on turvotusta. Mä olen rv 8 ja masu on etenkin iltaisin aikalainen, jos olisin liikkeellä kireässä paidassa ja antaisin mahan löpöttää rentona, kuka tahansa kysyisi että oonko raskaana.
Mua ei siis mitenkään stressaa tää, kunhan vaan kyselen. Paremminkin odotan sitä, että 'oikea' masu pullahtaisi esiin. Mulla on työkaveri viikolla 14 ja sen maha on musta pienempi kuin mun on iltaisin. Tosin aamulla munkin maha on litteä. Painoa on tullut tähän menessä kilo tai vähän alle. Ruoka maistuu kyllä tosi hyvin, mutta tulee näköjään tarpeeseen kun en ole sen enempää lihonut.
Pieneneekö maha kun alkuraskauden turvotus hellittää?
2
3685
Vastaukset
- ei välttämättä
No se riippuu ihan tapauksesta. Joitakin turvottaa ihan koko raskauden ajan, joten ei se maha välttämättä pienene ennen sitä, kun "oikea" vauvamaha sieltä pullahtaa. Tosin raskaudenaikaista turvotustakin voi vähentää välttämällä kovasti turvottavia ruokia (esim. nopeat hiilihydraatit) ja juomalla runsaasti nestettä. Aina, kun turvotus alkoi tuntua suorastaan häiritsevältä, söin pari päivää kasvis-liha -painotteisesti ja turvotus helpotti heti.
- Tips
Minulla turvotti alkuraskaudesta paljon, osin ehkä hoitojen takiakin. Reilu vko sitten kun palasin ulkomailta 15 3, turvotus vain hävisi. "oikea" vauvamaha ei mielestäni vielä näy. Mutta itselläni kyllä on ainakin viikon verran ollut jopa pienempi maha ja odotan kyllä kovasti että pullahtaisi näkyviin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345