Minä ihmettelen miksi täälä palsta on niin rasistinen ja muslimivastaista.
Minä teen maanantaista sunnuntaihin töitä omassa ravintolassani kello 11- 22 jokapäivänä! tekeekö te niin paljon työ kun minä ? ja sitten te haukutte täälä palstallane kuinka käytän tukiraha ja olen paha ihminen. hävetä saatte rasistit katsokaa peiliinne! minä haluta elää normaali elämä ja kasvattaa lapseni turvallinen ympäristö. kerran hän tulee itkien kotiini koulusta koska häntä kiusataan koska on ulkomaalainen hävetkää! kun opettatte lapsinnekin rasisti se ei ole hyvä hävetkää !
olen muslimi
78
547
Vastaukset
- kunnon Kristitty
Miksi Muslimit eivät voi hyväksyä että Jeesus on neitsyestä Mariasta syntynyt Jumalan Poika ylösnoussut julman kidutustumion jälkeen. Maailman vapahtaja ja syntien anteeksi antaja.
Kristinuskon kulmakivi on antaa vihamiehille anteeksi ja rukoilla heidän puolesta. Näin vihmielisyys ja katkeruus jäävät sydämessä häviölle.- jooopajoo
Feikkialoittaja. Noiden touhuja kun katsoo, ei turvallisuus käy niillä edes mielessä. Plenty more where they came from, lainatakseni vanhaa sarjakuvaa...
- dgrtgfd
Siinä varsinainen järjen jättiläinen. Luetko raamattuu joka helvetin aamu ja ilta? Suomalaiset ihan itse aiheuttavat ongelmansa koska eivät tajua mitä hyvää ottaa irti pakolaisista. He eivät näe kun uhkia joka puolella.
Ja aloittajalle tiedoksi. Et pysty todistamaan täällä yhtään mitään. Et sitä kuka olet, mistä olet, et sukupuoltasikaan. Tämä palsta on erinomainen esimerkki suomen hallituksen vastuuttomuudesta! Tänne voi kirjoitella kuka hyvänsä, ja lukijan arvioitavaksi jää mikä on miehiään. - MieletönVaihtokauppa
Nimimerkki jooopajoo sattuu olemaan ateisti ja rationalisti. Mitä järkeä on asuttaa Suomea ja Eurooppaa kehitysmaalaisilla, jotka ovat jo osoittaneet millaisia yhteiskuntia "luovat"?
Eurooppalainen kulttuuri, joka antiikin aikojen jälkeen oli kristillistä kulttuuriperimää, joski nyttemmin pitkälti sekularisoitunut, on puolestaan osoittanut, että se kykenee luomaan maailmanlaajuisen korkeakulttuurin ja tieteen, joka määrittelee ainakin kehitysmaiden ulkopuolella koko nykyisen elämäntapamme.
Kannattaako se vaihtaa keharimaiden keskiälykkyydestä päätellen kymmeniätuhansia vuosia evoluutiossa perässä olevien muslimikulttuuriin? - TUKITURPASI
dgrtgfd kirjoitti:
Siinä varsinainen järjen jättiläinen. Luetko raamattuu joka helvetin aamu ja ilta? Suomalaiset ihan itse aiheuttavat ongelmansa koska eivät tajua mitä hyvää ottaa irti pakolaisista. He eivät näe kun uhkia joka puolella.
Ja aloittajalle tiedoksi. Et pysty todistamaan täällä yhtään mitään. Et sitä kuka olet, mistä olet, et sukupuoltasikaan. Tämä palsta on erinomainen esimerkki suomen hallituksen vastuuttomuudesta! Tänne voi kirjoitella kuka hyvänsä, ja lukijan arvioitavaksi jää mikä on miehiään.SIIHEN ASTI, kun oot tehny, ja OTTANU TOTUUDESTA SELVÄÄ !
SE ON SINULLE KOVA PAIKKA-tiedetään, MUTTA ME OLEMME SEN TEHNEET !
IHMEELLISTÄ MUTTA TOTTA-SEN JÄLKEEN TAJUAA ASIAT-ja tunnistaa valehtelijat HETI !
Niinhän JEESUS LUPASIKIN TAPAHTUVAN OMILLEEN-ja muslimit eivät voi sitä käsittää,- että muhametti lupasi valehdella, ja jEESUS LUPASI ANTAA TOTUUDEN HENGEN !!!
KUMPAAN LUOTATTE ENEMMÄN ? - Vitsikästä
dgrtgfd kirjoitti:
Ja aloittajalle tiedoksi. Et pysty todistamaan täällä yhtään mitään. Et sitä kuka olet, mistä olet, et sukupuoltasikaan. Tämä palsta on erinomainen esimerkki suomen hallituksen vastuuttomuudesta! Tänne voi kirjoitella kuka hyvänsä, ja lukijan arvioitavaksi jää mikä on miehiään."Tänne voi kirjoitella kuka hyvänsä, ja lukijan arvioitavaksi jää mikä on miehiään."
Mutta noinpa sinäkin vaan luet palstaa ja kirjoitat tänne, vaikka vastustat jo periaatteessa tällaisten olemassa oloa. Johdonmukaista, etten sanoisi vitsikästä! - mitähelvetin
Vitsikästä kirjoitti:
"Tänne voi kirjoitella kuka hyvänsä, ja lukijan arvioitavaksi jää mikä on miehiään."
Mutta noinpa sinäkin vaan luet palstaa ja kirjoitat tänne, vaikka vastustat jo periaatteessa tällaisten olemassa oloa. Johdonmukaista, etten sanoisi vitsikästä!Siis eikö järki enempää leikkaa? dgrtgfd liian viisas?
- hassujuttuhassu
TUKITURPASI kirjoitti:
SIIHEN ASTI, kun oot tehny, ja OTTANU TOTUUDESTA SELVÄÄ !
SE ON SINULLE KOVA PAIKKA-tiedetään, MUTTA ME OLEMME SEN TEHNEET !
IHMEELLISTÄ MUTTA TOTTA-SEN JÄLKEEN TAJUAA ASIAT-ja tunnistaa valehtelijat HETI !
Niinhän JEESUS LUPASIKIN TAPAHTUVAN OMILLEEN-ja muslimit eivät voi sitä käsittää,- että muhametti lupasi valehdella, ja jEESUS LUPASI ANTAA TOTUUDEN HENGEN !!!
KUMPAAN LUOTATTE ENEMMÄN ?Ongelma on usko.
Kristittyjen mielestä Muslimi on vääräuskoinen.
Muslimien mielestä Kristitty on vääräuskoinen.
Kristityn asema muslimienemmistössä ei ole yhtään parempi kuin muslimin asema kristittyenemmistössä.
Minä ateistina näen Teidän itsenne yhdessä luoneen tilanteenne.
Sen takia te kumpikin haluatte ensin tuhota minut ja sitten vasta toisenne.
Kysymys nimimerkille "alih":
Montako lukua on koraanissa ja millä nimellä niitä kutsutaan? Minkä niminen on niistä 17.?- alih
yöstätä minä laitatan tätä ylös että moni varmana näkee. lopetan kun olen saanut tyydytettävän lukiamäärästä
- alih
minä sanon nyt minä sitten varoitan ! kaikki rasistiset viestit minä ilmoitan ylpäpidolle ja suomen poliisi. nyt vain saa asiallista keskusteluta nyt minä ei sallin yhtäkään rasistista viestitystä !
- Miksi olet muslimi ?
alih kirjoitti:
minä sanon nyt minä sitten varoitan ! kaikki rasistiset viestit minä ilmoitan ylpäpidolle ja suomen poliisi. nyt vain saa asiallista keskusteluta nyt minä ei sallin yhtäkään rasistista viestitystä !
Maassa maan tavalla !
Onko se rasismia, ja epäasiallista keskustelua ?
Mikä on rasismia ? - Ainut oikea tapa
alih kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011215066968_ul.shtml
Nauti siitä...
Niin ja minä ilmoitan "ravintolasi" vero- ja terveystarkastajill. - TurhaYrittää
alih kirjoitti:
Et salli? Suomessa on sananvapaus. Ja sinä olet feikki.
- 11+17
Luulenpa, että aloitus on provo. Kuitenkin se pitää sisällään totuuden siemenen. Muslimivastaisuus on lisääntynyt merkittävästi useimmissa länsimaissa. Myös esim. Etelä-Koreassa on merkkejä muslimivastaisuuden lisääntymisestä.
Mistä tämä sitten johtuu? Suurin yksittäinen syy on varmasti siinä, että muslimit tekevät päivittäin terrori-iskuja ja hyökkäilevät ei-muslimeja vastaan. Toinen syy on se, että ei-islamilaisiin maihin muuttaneet muslimit eivät useinkaan edes haluaisi sopeutua, minkä lisäksi he tekevät huomattavan paljon rikoksia. - alihille nyt asiaa !
Olet yksittäistapauksia työn suhteen. Suomeen ei sovi islamin kaltainen ajatusmaailma, jossa miehellä saa olla 4 vaimoa ja lapselle syötetään koraanin oppeja jne. joka päivä.
Kuka juuri sinua on haukkunut ? Etkö osaa lainkaan ajatella ? Syytä alueeltasi tulleita pahantekijöitä, pitkäaikaisia sosiaaliasiakkaita, rikollisia ja veronkiertäjiä äläkä tähän maahan syntyneiden kriittisiä mielipiteitä !- tuhotulossa
"Suomeen ei sovi islamin kaltainen ajatusmaailma, jossa miehellä saa olla 4 vaimoa"
Mulle sopii oikein hyvin. Pohjoismaat tulee katumaan omaan ahdasmielisyyteensä ja kateuteensa. Eivät kykene mukautumaan uusiin olosuhteisiin ja ottamaan uudesta parhaita paloja irti. - mitäsaatanan
tuhotulossa kirjoitti:
"Suomeen ei sovi islamin kaltainen ajatusmaailma, jossa miehellä saa olla 4 vaimoa"
Mulle sopii oikein hyvin. Pohjoismaat tulee katumaan omaan ahdasmielisyyteensä ja kateuteensa. Eivät kykene mukautumaan uusiin olosuhteisiin ja ottamaan uudesta parhaita paloja irti.parhaita paloja voi olla moraalittomuuden invaasio-jonka ainoa hedelmä on syötäväksi kelpaamaton huoraaminen, ja perheiden sisäiset petokset ja sitä rataa koko JEESUKSEN lupaaman PYHÄN HENGEN johdattaman puhtauden jauskollisuuden kurin tuhoutuminen, ja sitä kautta koko ihmiskunnan totaalinen tuhoutuminen moraalittomuuden puutteessa !!!
SIINÄ EIAUTA AKKOJEN PALJOUS !!! - valivseli
mitäsaatanan kirjoitti:
parhaita paloja voi olla moraalittomuuden invaasio-jonka ainoa hedelmä on syötäväksi kelpaamaton huoraaminen, ja perheiden sisäiset petokset ja sitä rataa koko JEESUKSEN lupaaman PYHÄN HENGEN johdattaman puhtauden jauskollisuuden kurin tuhoutuminen, ja sitä kautta koko ihmiskunnan totaalinen tuhoutuminen moraalittomuuden puutteessa !!!
SIINÄ EIAUTA AKKOJEN PALJOUS !!!Jaa. No, mitäs teet?
- alih
minä kuulun tähän maahan yhtälaila kun tekin minä olen sannut suomen kansalaisus
- älä uikuta yhtään
Olet esimerkkinä röyhkeydestä. Röyhkeät kuvittelee omistavansa suomen kun sa kansalaisuuden. Ja juuri sinun uskontokuntasi väki on sitä röyhkeää sakkia todella usein. Sama on monien afrikkalaisten lökäpöksypellejen kanssa.
- TURHALUULO
ET SINÄTÄHÄN MAAHAN KUULU -SEN TIEDÄT SISUKSISSAsikin !
Sellainen kansalaisuuden leima passissa EI TODISTA YHTÄÄN MITÄÄN ! SE ON AIVAN TÄYTTÄ HUMPUUKIA,- jos oot muslimi,-niin ET KUULU SUOMEN KANSAAN HENKISESTI,- ja VAIN SE ON PÄTEVÄ ASIA !!! - xxwsty
Kokeile välillä vaikka jotakin länsieurooppalaista maata. Ranskassa suuri pula alimman suoritustason työntekijöistä. Saarnaisit heille . Ainakin hyvin moni ymmärtää sinua. Jos täällä on vaikea olla, kannattaa käydä muuallakin ja sitten palata takaisin.
- alih
ylöstätä
- Kiitos aploodeista !
Painu takaisin, jos ei kelpaa.
- Tosimies.
Höpö höpö ,jauhat paskaa;)
"Kristinuskon kulmakivi on antaa vihamiehille anteeksi ja rukoilla heidän puolesta. Näin vihmielisyys ja katkeruus jäävät sydämessä häviölle."
Niin tämähän on näkynyt niin vuosisadat ylittävänä juutalaisvihana, joka kulminoitui Hitlerin ja kumppaneiden suorittamaan holikaustiin, joka muuten ei ollut ensimmäinen laatuaan euroopassa mutta taisi olla laajamittaisin, kuin myös afrikkalaisten orjuuttamisena Raamatun nimissä, Etelä- ja Pohjois-Amerikkojen alkuperäiskansojen tuhoamisena ja pakkokäännyttämisenä.- tgrtg
Historiaa pystytään väärentämään. Juutalaiset saa nyt olla rauhassa ja tehdä mitä lystää.
- Valkea Ateisti
MINKÄ MINÄ SILLE VOIN, ETTÄ SINÄ OLET MUSLIMI. SYYTÄ VANHEMPIASI.
- V. Väinämöinen
Tässä muutama kysymys sinulle:
1. Muslimilla saa olla 4 vaimoa Suomessakin?
2. Kivitätkö naisen kuoliaaksi, jos joku käskee?
3. Räjäytätkö itsesi ihmisjoukossa, jos joku käskee?
4. Tapatko vääräuskoisen, jos joku käskee?
5. Katkaisetko varkaalta käden, jos joku käskee?
6. Voisitko ottaa lapsen vaimoksesi?
7. Sharia-laki pitää saada voimaan Suomessa?
8. Kristitty ei kelpaa ystäväksesi?
9. Muslimilasten sukuelimet saa raadella Suomessa?
10. Allah on parempi jumala, kuin kristittyjen Jumala?
Jos vastauksesi on kieltävä jokaiseen kysymykseen, olet tervetullut Suomeen! (ainakin minun puolestani)- MuslimiMyös
Allah on arabiaa ja tarkoittaa jumalaa!Vitun retu!!
- Kivinenretu
MuslimiMyös kirjoitti:
Allah on arabiaa ja tarkoittaa jumalaa!Vitun retu!!
Jumala on suomea mutta ei tarkoita Allahia.
- alih
v väinämöinen ja mut, minä en tarvitse teidän lupaa ja hyväksyntää . teen työn ja maksatan veroa tämä on minun maani olen suomalainen. yrittäkä ymmärtä
- Tietävä
Muslimien tulo Suomeen on totta. Kohta meillä on muslimeja eduskunnassa ja hallituksessa. 20 vuoden kuluttua muualta tulleita on Suomen kansassa jo n. 40%.
Muslimien lukumäärä kasvaa nopeasti. Tämä nykyinen tilanne on vain väliaikaista.
USA:ssa on mulatteja nyt n. 50% kansasta. Olemme n. 20 vuotta USA:n kehitystä jäljessä. Olemme Euroopan amerikkalaisin valtio. Väestökehityksemme on samansuuntaista kuin USA:ssa. - alih
ylöstätä
- alih
ylöstätä. minä en otata vieläkään täysin tyytyväisenä että tarpeksi monta lukijoita on lukee. vaalien alta on hyvä puhdistutaa ilmaa tältä fortumiltakin. kyllästytää niin tämä jatkuu rasismi ja muslimipaholaisuus!!
- Samaa mieltä
alih kirjoitti:
ylöstätä. minä en otata vieläkään täysin tyytyväisenä että tarpeksi monta lukijoita on lukee. vaalien alta on hyvä puhdistutaa ilmaa tältä fortumiltakin. kyllästytää niin tämä jatkuu rasismi ja muslimipaholaisuus!!
olen kanssasi siitä, että muslimit ovat paholaisia, jotka islam-syöpä on sairastuttanut.
- suomi suomalaisille
kaikki äh---it takaisin omiin maihisa täältä lusmuamasta---baibai
- HEH HEH
Teeet töitä ?
Eli tarkoitat että se mitä teet = nostat perusteettomia tukiaisia ja harjoitat hämärätyövoiman käyttöä, niin että meiltä SUOMALAISILTA häviää mahdollisuudet työllistyä.
OLISI JOTENKIN laskettavissa työksi !!
Ei ikinä, toivottavasti loppu viestistäsi oli totta, niin saat sen mitä ansaitset !! - tein ilmoituksen
Olet hullu rasisti, koska haukut suomalaisia.
- Hyvä neuvo
palaa sinne kotimaahasi valittamaan.
- alih
minä taas nostatattaa tää ilomus. ihan hyvätää on ettei persu saanut persidentinsä nyt rakenneatetaan rauhallinen mailmatus ilman natstus ja rasisti. ei me tarvitse sellainsen lapsemme saavat elätä parempi elämä ilman sitä vihaa
- Alihhjjjjjj
Miksi et vieläkään osaa suomea?
- Avaatvaansilmäsi
allah ei ole jumala vaan korkeintaan saatana. Islam on uskontona lähinnä perkeleen palvomista jos siis muslimi seuraa tuon saastaisen kirjan oppeja. Jos taas muslimi on vaan paperilla muslimi niinkuin suomen kristityt on usein vaan paperilla kristittyjä niin silloin ongelmaa ei ole. Todellinen uskovainen muslimi joka noudattaa koraania ja muhammedin juttuja on terroristi ja todella vaarallinen tähän yhteiskuntaan koska heidän kuuluu tappaa muut kuin muslimit puhumattkaan muista jutuista. Ja vielä aloittajalle yksi tosiasia: poliisia ei kiinnosta sun vinkuminen rasismista tai tämän keskustelupalstan jutut joten turha esittää ja uhkailla täällä ihmisiä jotka esittää tosiasioita vaikka sitten muslimeista. Muslimi ja kristitty ovat Jumalan edessä samassa asemassa elleivät he usko Jeesukseen ja ole uudestisyntyneitä...tosiasia on se että koraani ja koko muhamettilaisuus kuten myös tapakristillisyys heitetään aikanaan helvetin tuleen palamaan ja vain Jeesukseen uskovat pelastuu. Tällä millään ei ole rasismin kanssa mitään tekemistä. Suurimman rasismin aiheuttavat muslimit ainakin kun avaat silmäsi ja katsot kuinka päät irtooaa joka puolella.
- isänmaallinen
Häviä Suomesta kirottu muslimi. Täällä ei tarvita pedofiili ja terrorismiuskonnon edustajia. Suomi kuuluu Suomalaisille!
- dgdgg
Mitäs teet, kun ne, joita äänestät, haluavat yhdistää maailman - rajat pois. Kansallisuus kielletään.
- uskotieteeseen
Aloittajalle koska täällä suomessa on vaikeaa olla muslimi muutu ateistiksi niin pärjäät
paremmin suomessa on paljon ateisteja uskovat vain tieteeseen. - fhfjhbhjnjn
Ma-Su tekee töitä kello 11- 22 ja viesti on kirjoitettu 12:19 onko silloin ruokatunti menossa ku voi olla täällä?
- Lapsettaa
Eikö tosisuomalainen pidä ruokataukojakaan:DDD Ootte te söpöjä!
- MerryChristmas
Lapsettaa kirjoitti:
Eikö tosisuomalainen pidä ruokataukojakaan:DDD Ootte te söpöjä!
No ei ainakaan oltuaan vähän yli tunnin töissä. Itseäsi taitaa lapsettaa...
- SaleelSawarim
Ma teha toita 24seittema ala sa vitule mule abina
- rggfrdf
"Älä sä vittuile mulle apina?" Yhtä hyvin tuon olisi voinut sanoa suomalainen. Mutta suurempi synti, ku väri on väärä?
Jos ei suomalaiset halua nähdä näitä tyyppejä, niin muuttakoon sinne missä niitä ei ole. - OLITPAKUKATAHANSA
HAISTAPASKA !
ja sehän ON PÄIVÄNSELVÄSTIAIVAN SELVÄÄ-ettämuslimit EI KUULU TÄNNE POHJOLAN KANSOJEN SEKAAN !!!
MUSLIMIT KUULUVAT VAIN SAHARAAN KUUTAKOHTI ULVOMAAN-niinkuin ovat jo tuhansia vuosia tehneetkin, mutta tännepohjolaan ETTE SOVI !!!
ME POHJOLAN KANSAT OLEMME KRISTITTYJÄ, ja JEESUKSEN OHJEIDEN MUKAAN HÄN ON SIUNANNUT KRISTITTYJÄ KANSOJA MONIN TAVOIN,-
MUTTA TE ÄÄLIÖMÄISET MUSLIMIT HALUATTE TULLA NYT NUOLEMAAN HUNAJAA-ja KILJUMAAN MIELISAIRASTA MUHAMETTIALLAHIANNE.-TÄNNE JEESUKSEN KRISTUKSEN KANSAN KESKUUTEEN- vaikka OMAT ASUINSEUTUNNE ON JOUTUNEET TYHJÄNPASKAN ALLAHIN HÖPÖTYKSENNE TAKIA MIELISAIRAAN PERKELEEN TUOMION ALAISEKSI- ja MITÄ OLETTE TEHNEET -EIKUN VAAN HÖPÖTÄTTE YHÄ SITÄ SAMAA; vaikka LÄHTÖPESÄNNE ON SEN ÄLYTTÖMÄN HÖPÖTYKSENNE TAKIA JO TUHOTTU-ENKÄ YHTÄÄN IHMETTELE!-EIHÄN SITÄ HELEVETIN JÄRJETÖNTÄ HUPATUSTA ja MIELETÖNTÄ ÄLÄMÖLÖN JONNINJOUTAVAA HUPATUSTA, ja sontaa JAKSA KUUNNELLA ITE PÄÄPERKELEKKÄÄN -VAIKKA JUST SITÄ PALVELETTEKIN !! - olitpasinäkukavain
OLITPAKUKATAHANSA kirjoitti:
HAISTAPASKA !
ja sehän ON PÄIVÄNSELVÄSTIAIVAN SELVÄÄ-ettämuslimit EI KUULU TÄNNE POHJOLAN KANSOJEN SEKAAN !!!
MUSLIMIT KUULUVAT VAIN SAHARAAN KUUTAKOHTI ULVOMAAN-niinkuin ovat jo tuhansia vuosia tehneetkin, mutta tännepohjolaan ETTE SOVI !!!
ME POHJOLAN KANSAT OLEMME KRISTITTYJÄ, ja JEESUKSEN OHJEIDEN MUKAAN HÄN ON SIUNANNUT KRISTITTYJÄ KANSOJA MONIN TAVOIN,-
MUTTA TE ÄÄLIÖMÄISET MUSLIMIT HALUATTE TULLA NYT NUOLEMAAN HUNAJAA-ja KILJUMAAN MIELISAIRASTA MUHAMETTIALLAHIANNE.-TÄNNE JEESUKSEN KRISTUKSEN KANSAN KESKUUTEEN- vaikka OMAT ASUINSEUTUNNE ON JOUTUNEET TYHJÄNPASKAN ALLAHIN HÖPÖTYKSENNE TAKIA MIELISAIRAAN PERKELEEN TUOMION ALAISEKSI- ja MITÄ OLETTE TEHNEET -EIKUN VAAN HÖPÖTÄTTE YHÄ SITÄ SAMAA; vaikka LÄHTÖPESÄNNE ON SEN ÄLYTTÖMÄN HÖPÖTYKSENNE TAKIA JO TUHOTTU-ENKÄ YHTÄÄN IHMETTELE!-EIHÄN SITÄ HELEVETIN JÄRJETÖNTÄ HUPATUSTA ja MIELETÖNTÄ ÄLÄMÖLÖN JONNINJOUTAVAA HUPATUSTA, ja sontaa JAKSA KUUNNELLA ITE PÄÄPERKELEKKÄÄN -VAIKKA JUST SITÄ PALVELETTEKIN !!Ottaako koville? Et pysty kääntämään niitä pois. Ja haistatteli vielä... Tosi kristitty... Ne on nyt täällä, vaikkaa tänne eivät kuulukaan. Mitäs teet muuta kuin valitat täällä? Ongelma on edessäsi. Mitä aiot tehdä sille? Mennä kääntämään niitä kristityiksi?
- Jeesus.on.herra
En tee noin paljon töitä koska olen työtön ja pyydän anteeksi itseni ja muiden puolesta.
- EIHELMIÄSioille
Siksihän ne MUKA sikoja halveksivatkin, kun sioille ei oo luvattu helmiä,mutteivat tajua, että just heitä se juttu tarkoittaakin. !
- Mitä_sina_sanoa
Sinä mennä pois Suomi kaikki olla tuutuvainen.
- Gohomegohomeg
Minun ei tarvitse selittaa miksi vastustan nykyista mamu-politiikkaa , odotan kovasti etta paasen aanestamaan nykyisen hallitusen pihalle. Sen jalkeen katsotaan kuka on oikeasti kiinnostunut jaamaan suomeen.
- Abdi_refugge
Sina olla rassist! Me olla taala kosska te tuhosite meidam maatt! Suommalaiset ova mukanna tuhota meidann maat! Sikssi oikeaa me kayttaa teidan rahatt ja pilllutt!
- ValheitaValheidenPerään
Käväisepä tutkituttamassa pääsi. Suomalaiset eivät ole teidän maitanne tuhonneet. Sen olette tehneet ihan itse.
- Abdi_refugge
Sina rassist, pissa paassa!
- vihan_käyttövoima
Mikähän mahtaa olla käyttövoimana Syyrian, Irakin ja Afganistanin sodissa? Väärin, ei ole USA:n imperialismi! Oikea vastaus: ISLAM!
- SeOnNäin
Syö sikaa saatanaan ali-ihminen, helvettiäkö suomessa olet, mene omaan maahasi siellä on aihetta eheytää omaa isänmaatasi, olet raukka koiran anaalirauhanen.
- Abdi_refugge
Mina en lahdde mihinkkan! Sina rasissttipaskka elattat minutt ja minu suku! Mina onnellline taalla! Ei tyotta, eika sotaa, rakkauta palljonn!
- wWEssRJg
Varhaiskeskiaikaisen aavikkouskonnon mukainen ajattelu ja käytös sopii huonosti moderniin länsimaiseen yhteiskuntaan.
- myötähäpeän
Asiallinen aloitus ja kysymykset. Sen sijaan useat rasistiset vastaajat näyttävät olevan suomalaisten alinta roskajoukkoa, jota aloittajakin työllään ja maksamillaan veroilla elättää.
- Abdi_refugge
Suomesa palljon rassistteja, mikssi?
- hj67th
itse aiheutettu ongelma
- saa.mitä.tilaa
Miksi muslimit eivät pane omia rasitejaan, ääriaikeksiaan ja kusettajiaan kuriin.
- hj78uy
Miksi muslimien rauhaarakastava enemmistö ei äänekkäästi tuomitse julkisuudessa radikalisoituneiden tekemiä veritekoja.
- realismi
se kuuluu suomen kulttuuriin täällä haukutaan kaikki ihonväristä tai uskonnosta riippumatta täysin tasapuolisesti?
- etuoikeutetut
Koulukiusattujakin on aina ollut, ennen mamuinvaasiotakin. Se on vain nyt niin väärin, jos kiusatuksi sattuu joku muualta tullut.
http://mvlehti.net/2016/12/16/video-suomessa-veronmaksajien-piikkiin-loisivien-maahantunkeutujien-royhkeydella-ei-ole-rajaa/
Mussulmannit vain eivät ole enään muotia Suomessa, menkää kotiinne täältä ennen kuin heitetään !
Late Lapista. SSSS Ry!- tapellaankovain
Ja sinäkö heität? Suomalaiset haukkuu täällä toisiaan. Ongelman edessä käyvät toistensa kimppuun... Kukas sitä haluaa?
- Grazette
Suomi ei ole muslimimaa. muslimit pysyköön omilla aluiellaan. ei suomeen lorvimaan .
- veronmaksajat.tervetuloa
Onko aloittajan kertomat 11 tunnin työpäivät 6 päivänä viikossa lorvimista? Olen luullut sille sanalle ihan toisen merkityksen.
- Abdi_refugge
Rassistti ole hillja! Meila oikeuss olla tama maa teidann kannssa!
- Abdi_refugge
Rassissttipassskkatt ei mahtaa meile mitan! Me olla taala eika lahtetta poiss. Nainen, rahhaa, ei pakkotyotta, ei sota. Me tykata olla taala teidan kanssa. Te tehtta tyott, me pita naista tyytyvainen. Suommi ihanna maaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924