Miten turhaa onkaan

1puolinen kaipuu

näitä lukea täällä, kello kymmenen lauantai-iltana, kello yhdeksän sunnuntaiaamuna. Turhaan toivoon takertumista ja vaikka löytäisinkin viestin itselleni, niin mitä sen jälkeen?

8

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi nyt helv...

Ota yhteyttä häneen jotenkin muuten, niin saat asiasi järjestykseen. Ottaa tai jättää, mutta ainakin tiedät miten asiat on!

• ilman riehumista

Ihan on fiksua kysyä.

• irl tavoitettavissa

Voi se olla noinkin. Meinasin itse just kirjoittaa oman aloituksen siitä kuinka olen tullut itsekseni siihen tulokseen ettei tämä kannata, sillä ei se mies täällä taida olla vaikka kuinka vastakaikua viesteihin saakin ja jos on niin ei se mies sitten taida olla itsestäni kiinnostunut. Kun oikein toivoo itse niin sitä hakee noista kaipausviesteistä itselleen sopivan ja uskoo omaa sisintään täällä jonkun miehen mukamas itseään kaipaavan.
      Ja usko siihen, että jotain tapahtuisi irl sen jälkeen kun on itsestään antanut kaiken mahdollisen mitä tällaiselle sivulle voi itsestään antaa, on yhtä tyhjän kanssa sen todellisuuden kanssa miten yhteys irl etenee vaikka täällä kuinka kertoisi ummet ja lammet itsestään.
      Joskus se on vaan minunkin uskottava että odotan kuuta nousevaa taivaalta maan päälle tallustelemaan vissiin. Voisin itse ainakin yrittää jatkaa arkea unohtaen tämän palstan luottaen vielä siihen edes, että jos ei se kuu aikanaankaan maan päällä ihan sentään tallustele niin rakentaa se ainakin jossakin vaiheessa sillan, jota pitkin voi aatosten kanssa itse kulkea.

• sisäänpäin

itse itsekseni itsestäni itse itselleen itsestään itsestään itsestään minunkin itse itse

• nari nari
        sisäänpäin kirjoitti:

itse itsekseni itsestäni itse itselleen itsestään itsestään itsestään minunkin itse itse

Ei välttämättä, sillä voihan olla kyseessä itsevarma ihminen, joka omaa hyvän itsetunnon sekä itsehillinnän ja on itsetutkiskelun kautta itsenäisenä ja itsetoisena valinnut itseoikeutetusti oman toiminta- ja käyttäytymistapansa pyrkiessään ilman itsetuhoisuutta tai sen kummemmin turhaa itseinhoa itsekkäästi ja itsepäisesti yhteyteen toisen itsenäisen ja itsellisen ihmisen kanssa harrastamatta kuitenkaan itsepetosta tai turhaa julkista itseihailua.

• kaksipiippua

Ota vaan yhteyttä, mut jos tyyppi sanelee ehtoja yhteydenpitämiseen, jätä koko ihminen.

• aha....

se käy noin helposti

• Sait miettiin

tota yhteydenpitoa. Itse kun olen aina tavoitettavissa (siis IRL) mutta hän vain ilmiintyy silloin kun itselleen sopii. Hmmmm.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe