näitä lukea täällä, kello kymmenen lauantai-iltana, kello yhdeksän sunnuntaiaamuna. Turhaan toivoon takertumista ja vaikka löytäisinkin viestin itselleni, niin mitä sen jälkeen?
Miten turhaa onkaan
8
253
Vastaukset
- No voi nyt helv...
Ota yhteyttä häneen jotenkin muuten, niin saat asiasi järjestykseen. Ottaa tai jättää, mutta ainakin tiedät miten asiat on!
- ilman riehumista
Ihan on fiksua kysyä.
- irl tavoitettavissa
Voi se olla noinkin. Meinasin itse just kirjoittaa oman aloituksen siitä kuinka olen tullut itsekseni siihen tulokseen ettei tämä kannata, sillä ei se mies täällä taida olla vaikka kuinka vastakaikua viesteihin saakin ja jos on niin ei se mies sitten taida olla itsestäni kiinnostunut. Kun oikein toivoo itse niin sitä hakee noista kaipausviesteistä itselleen sopivan ja uskoo omaa sisintään täällä jonkun miehen mukamas itseään kaipaavan.
Ja usko siihen, että jotain tapahtuisi irl sen jälkeen kun on itsestään antanut kaiken mahdollisen mitä tällaiselle sivulle voi itsestään antaa, on yhtä tyhjän kanssa sen todellisuuden kanssa miten yhteys irl etenee vaikka täällä kuinka kertoisi ummet ja lammet itsestään.
Joskus se on vaan minunkin uskottava että odotan kuuta nousevaa taivaalta maan päälle tallustelemaan vissiin. Voisin itse ainakin yrittää jatkaa arkea unohtaen tämän palstan luottaen vielä siihen edes, että jos ei se kuu aikanaankaan maan päällä ihan sentään tallustele niin rakentaa se ainakin jossakin vaiheessa sillan, jota pitkin voi aatosten kanssa itse kulkea.- sisäänpäin
itse itsekseni itsestäni itse itselleen itsestään itsestään itsestään minunkin itse itse
- nari nari
sisäänpäin kirjoitti:
itse itsekseni itsestäni itse itselleen itsestään itsestään itsestään minunkin itse itse
Ei välttämättä, sillä voihan olla kyseessä itsevarma ihminen, joka omaa hyvän itsetunnon sekä itsehillinnän ja on itsetutkiskelun kautta itsenäisenä ja itsetoisena valinnut itseoikeutetusti oman toiminta- ja käyttäytymistapansa pyrkiessään ilman itsetuhoisuutta tai sen kummemmin turhaa itseinhoa itsekkäästi ja itsepäisesti yhteyteen toisen itsenäisen ja itsellisen ihmisen kanssa harrastamatta kuitenkaan itsepetosta tai turhaa julkista itseihailua.
- kaksipiippua
Ota vaan yhteyttä, mut jos tyyppi sanelee ehtoja yhteydenpitämiseen, jätä koko ihminen.
- aha....
se käy noin helposti
- Sait miettiin
tota yhteydenpitoa. Itse kun olen aina tavoitettavissa (siis IRL) mutta hän vain ilmiintyy silloin kun itselleen sopii. Hmmmm.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760