TIlanteeni on se että tulin raskaaksi,ja lapsen bio-isä ei halunnut lasta,eikä halua olla tekemisissä muutenkaan.Lapsi on papereissa isätön.Olin avoliitossa raskausajan miehen kanssa,jota 2 vuotias pitää isänä,meille tuli ero,mutta haluaisimme silti että tämä entinen mieheni olisi lapselle isä virallisesti.Voiko se olla mahdollista?tarvitaanko siltä bio-isältä joku suostumus,vaikka hän ei papereissa olekaan?
Lapsellani ei isää,voiko mies adoptoida hänet?
käpyll
3
261
Vastaukset
- hyivittuhyivittuhyi
Varmaan joku kunnon kurahaara..
- mammuli-4v
olen itsekkin miettinyt ja yrittänyt etsiä tietoa asiasta, tuntuu vain ettei siitä oikein löydy mitään.. itse olen miettinyt että pitäisikö soittaa lastenvalvojalle ja kysellä sieltä jos tulis jotain selvyyttä..
- aassssaaaa
Ei voi, koska perheensisäinen adoptio edellyttää avioliittoa. Eli siis jos mies adoptoisi lapsen, hänestä tulisi yksin lapsen vanhempi, ja sinä "menettäisit" vanhemmuutesi. Jos olisitte naimisissa, mies voisi adoptoida ja olisitte yhdessä lapsen vanhempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844