Eli haluisin kuulla niitä hyviä juomapelejä. Itellä tässä on yksi yleinen. Vähintään 3 henkilöä. Jaetaan vuoronperään jokaiselle
2-9 hertta/ruutu:
Saa itse päättää kelle antaa, esim hertta 3, päätä itse kellet annat 3huikkaa
2-9 pata/risti:
Joudut itse juomaan, esim pata 7, itselle 7 huikkaa
10:
Merkki. eli täytyy keksii ihan mikä tahansa merkki esim. automerkki ford, bmw, volvo, opel jne. Se ketä ei enään keksi automerkkiä 5huikkaa.
J:
Tarina, Alotetaan ensimmäisellä sanalla esim. Kalja, Kalja on, Kalja on hyvää, Kalja on hyvää koska.. jne. se ketä ei enään muista kuinka tarina etenee 5huikkaa
Q:
Sääntö. Täytyy keksiä sääntö, esim ei saa pidellä käsiä pöydällä, sanoa toista etunimellä, osoittaa sormella jne. se ketä unohtaa säännön ja se huomataan 5huikkaa.
K:
Kusitauko, saa käydä kusella/röökillä/sun muilla tarpeillaan
A:
Vesiputous, kortin saaja aloittaa kittaamisen, sitten kun aloittaja lyö pullon pöytään, seuraava vierestä saa lopettaa milloin haluaa jne.
Legendaariset Juomapelit
Juuooma
2
422
Vastaukset
- efegrhn
Oli muute hyvä juomapeli, erittäin hauska ja seurallinen kiitos siitä :), kunhan ei menisi joka viikonloppu touhuks..
- KuppiKeimo
Kupit nurin oli aika hauskaa:
http://www.juomapelit.com/kupit-nurin-slap-cup-juomapeli/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725