huulirasvaa olen kaverini kanssa keräillyt jo noin 15 vuotta purkkejä tähän asti on kertynyt jo noin 5600 purkkia ja se on hyvin mukava harrastus. suosittelen eri ajankohdille eri huulirasvaa itse käytän vitalista tai pirkan putkihuulirasvaa joka päivä menee ainakin yksi purkki. Juhliin on omat huulirasvat ja en käytä huulipunaa sillä huuirasvoista huulet tykkäävät enemmän. En pidä siitä että huuleni ovat rohtuiset ja ihmiset kutsuvat minua että olisin riippuvainen huulirasvasta vaikka en ole. Ialla laitan kunnon kerrokoksen hunajakerma huulirasvaa. sinun pitäisi myös ruveta käyttämään huulirasvaa. mikä huulirasva on sinun mielstä parasta voisit kertoa nimen niin saisin taas uuden huulirasvan kokelmiini ystäväni kanssa.
huulirasvan hamstraajat
huulet
1
103
Vastaukset
- Haastattelupyyntö
Hei,
Onko mahdollista haastatella sinua/teitä yhteen ohjelmaan. Miten saisin suoran yhteyden, jotta voisin kertoa tarkemmin asiasta. En viitsi antaa ohjelmatietoa näin julkisella foorumilla. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427