Miksi naisten judo on niin erilaista kun miesten judo? Naisten judoa ei jaksa katsoa oli sitten kyseessä hontai shiain alkuottelut tai olympiafinaali. Yritykset aina tehottomia ja voittaja on se kuka osaa heittää sotomakikomin niin että joku muukin kaatuu kun tori. Unelmani olisikin, että naisten kilpailut pidettäisiin jo junnuista asti eri paikassa kun miesten kilpailut. Onhan kyseessä kuitenkin ihan toinen laji!
Naisten judo
39
1191
Vastaukset
- Naisten tarkkailija
Taidat olla homo tai Luther säätiön miehiä, ku naisten näkyily ei kiinnosta!
- JudoTarkkailija24831
Onhan naisten "näkyily" ihan mukavaa, mutta jos menen katsomaan judoa menen katsomaan judoa enkä naisia.
- JUdoJuDO
Sinä, joka tämän kommentin kirjoitit olet ajanjaksomme suurimpia sankareita! Tätä kaikki ajattelee, harva uskaltaa sanoa! Hyvä sinä!
- Tää tarkkailija
Taas tietää naisjudokoita, joille häviät koska tahansa ja missä tahansa.
- JudoTarkkailija24831
Tottahan toki nais"judokat" voittaa minut koska tahansa, mutta se taas ei liity siihen miltä naisten judo näyttää ja kiinnostaako se yhtään ketään.
- TagirSmetovpaskoosua
Judo ja naistenjudo PITÄISI olla erikseen......
- miestenjanaistentyöt
...tarkoituksellista provoa,ei aihetta oikeisiin kommenteihin
- mirveliina
Taas joku kaappihomo avautuu. Gay gamesit on jo oma kisansa ja siellä on judokin yhtenä lajina.
- frvwunturu
mee vittuu JudoTarkkailija24831.
- Yerbolat69
Sun mutsis voi mennä.
- nice10mies
Eri mieltä. Miesten puolella näkee ehkä jopa enemmän jäkittämistä ja tuloksetonta takin repimistä. Judon pitäisi olla voimalaji vasta sen jälkeen kun vastustajan jalat ovat irronneet matosta.
- mittujukka
judo on tekniikka laji, ei voimalaji.. paonomnosto on eriksee!
- Punttismetov
mittujukka kirjoitti:
judo on tekniikka laji, ei voimalaji.. paonomnosto on eriksee!
painonnostokaan ei ole voimalaji.... voimanosto on!
- judoilijan näkemys
On toki totta, että naisten ja miesten välinen judo eroaa selvästi. Naiset usin pelaavat enemmän matossa kun taas miehet pelaavat pystyssä. Toki niin naiset kuin miehetkin onnistuvat näyttävissä heitoissa. Molemmat sukupuolet myös onnistuvat lopettamaan ottelunsa matossa. Jos mattojudo kiinnostaa pystyjudoa enemmän on kuitenki hyvä katsoa naisia.
- Smetiksensode ;D
Matto judolla ei voiteta kisoja
- äoäohoöh
Smetiksensode ;D kirjoitti:
Matto judolla ei voiteta kisoja
kyllä voitetaan. ;)
- Smetovinyokotomari
äoäohoöh kirjoitti:
kyllä voitetaan. ;)
Ei pelkällä matto judolla...... pystyjudo on paljon tehokkaampaa.
- smetov!!!!!
Nii no eihän naisten heitot ikinä ees oo youtube videoilla
- kakkapoju
nyt kekis/petsku loppu se röllääminen
- Harmittaaasdfasdasd
Kakkapojulle: Ole kiltti äläkä kirjoittele tänne minun nimeäni. En ole itse edes lukenut tätä keskustelua ennen tätä. Nytkin tulin tänne koska kuulin, että mun nimi on mainittu täällä. Tää on jo toka kerta ku luen mun nimen täältä suomi 24, vaikka mulla ei oo osaa eikä arpaa koko keskusteluun.
iloisin terv. PETTERI SULANDER
- sdgah
Pidettäis vaan poikien kisat erillään kunnon kisoista ettei tartteis katsella epäonnistuneita kieppiyrityksiä ja säälittäviä valehyökkäyksiä jannuilta jotka ei ole viittiny opetella mitään tekniikkaa oikein.. ugh..
- ämmiä, hyi helv**
Kun tosimiehet alkaa naimaan niin siinä ei naisia kaivata.
- Memmedlinbiliisi
No onko epämääräset mahalle leviämiset sitten hienompia....
- Get a life?
Olet niin kaikki tietävä että vittu puku päälle ja mene ottamaan esim turpaan ! Anni IKälä heittelisi sinua kuin hiekkapussia pikkurillillä mene ruotsiin jos haluat nähä miehet yhdessä huoneessa ! Kiitjos ja heihei!
- jägälä:D
hahahahahaha anni igälä:D:D
- jo pomppas taas
jägälä:D kirjoitti:
hahahahahaha anni igälä:D:D
Älkää sotkeko tällaisiin aiheisiin ja juttuihin ihmisten todellisia nimiä,
- jjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Tuollainen naistenjudon mollaaminen on aivan p:stä! Hankippas elämä..
- laskostaja001
katsokaapa erään pekingin pronssimitalinaisen rouseyn (usa) mma matseja. Aika hyvää judoa, 5 matsia voittanut putkeen ja katkoo käsiä jujilla. Kokeileppa sitä vastaan...
- fygiuh
jos se miestä vastaan ottaa niin mies vetää sen vaan hauiskäännöllä takaisin.
- qaweASDASD
Löisin vetoa rouseyn puolesta, jos se sua vastaan ottaisi.
- v...n urpot
kuka tahansa voi menestyä ja mennä naisten judoon, kun leikkaa vehkeet pois ja syö naishormoonia.
homma menee niin, että eri tyypit ottaa erilaista judoa ja kaikki on judoa. se kuka mollaa naisten judoa menköön itse sinne ottamaan ja valittaa vasta sitten.
naisten judossa on erilaiset lähtökohdat kuin miesten judossa, mutta itse lähtisin kyllä siitä, että sama laji ja samat haasteet ja koko homma vaatii ainoastaan 135 prosenttista sitoutumista ja riittävästi rahaa ja treeniä.- Mongooli
Ei tuolla naisten judolla ole minkäänlaista arvoa......
- sanoo lapatossu...
Mongooli kirjoitti:
Ei tuolla naisten judolla ole minkäänlaista arvoa......
numero 728. nyt sääki oot ollu kovajätkä. essu päälle ja tiskaamaan.
- nuuskaa.com
paska laji sanon minä
- hunajalonQ
annan täyden tukeni nuuskamiehelle. t. hunis.
- nuuskaa.com
kiitos.
- octopussyjudojudo
menkää naiset ja ostakaa ärrältä mustekala, ELI KAHEKSAN LONKEROO HAHHAHAHA
- naisjudoka
Naisten judo on kyllä minunkin mielestäni kamalaa katseltavaa, sietämätöntä mahalleen kaatuilemista. Näyttää siltä että naisille pelkkä yrittäminen on tuskallisen vaikeaa.
- noisjudo
lKaikenlaisia homoja täällä kommentoi. Onneksi on kuitenkin fakta http://yhdistykset.ekarjala.fi/kamiza/SM2012/index.html vois käydä sulle huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779