Miks vieläkin pitää olla silleen et "antti on parempi kun hanna... Hanna on parempi kun jani.." Hei huhuu!! Ei nyt enään tarvi miettii et kumpi voittaa, Hanna on jo voittanut ja on kyl sen ansainnutkin!! Jani ja Antti fanit voi mennä kehuskeleen niitten sivuille/foorumeihin et kuinka hyvii ne on!! Kyl me jotkut varmaan tiedetään vallan mainiosti et ei kaikki voi esim. Hannasta tykätä!! En mäkään tykkää Antista! Kun nyt satun oleen HANNA FANI!!!
miks: "Hanna voittaa Antin" tai "Antti voittaa Hannan"??!!
MiNä
1
313
Vastaukset
- Jojo
Hanna on sen takia parempi koska hän voitti, on nainen, on hetero, hänellä on hyvä perse ja muutenkin on hyvännäköinen nainen ja koska Antti on homo ja muutenkin kauhia jässikkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845