EI SE HULLU*OO**KUKA PYYTÄÄ**VAAN SE KUKA**maksaa:osto pakkoa ei ole..MINÄ KIERRÄN TAI KÄVELEN OHI.KALLIIT MYYNTI PÖYDÄT.YLEENSÄ JOPARIN MYYNTI PÖYDÄN EROTTAA HETI...hinta tietoinen.****.KAUPAT EDULLISEMPIA...OSTA VAAN,EDULLINEN JA HYVÄ.
tur*haa VALITUSTA KIRPIKSISTÄ*
14
254
Vastaukset
- kirppis fani.
Niin on.Vapaa valinta.Tosi on.joppari pöydät huomaa heti.Käytä omaa järkeä.Syö särkeä.Äläkä valita.
- Vedestä pian taistellaan
Syön särkeä jos noukit piikit?Samoin eväin käyn joskus kirppiksillä,kuin kai sinäkin.Täytyykö niistäkin tuotteista jo tapella?Vapaa valinta syödä vaikka kiiskeäkin vaihteluksi?
- kyllä naurattaa.
vitsi.SAVOLAIS ukko tuli helsinkiin.meni ravintolaan syomään..Osti perunoita ja soosia..Siihen aikaan kuorittiin itse perunat..ukko otti käteen kuuman perunan ja yritti kuoria....Johon tarjoilia sanoi.Pistäkää haarukkaan peruna.pistäkää haarukkaan peruna..Savolais ukko tokaisi...pistä ite huarukkaas kuuma peruna..
- nauraa saat.he.he.he
Ukko oli keikka hommissa.Eukko aloitti kyselyn.kun ukko tuli kotiin !:no,tulikos se tanseissakin käytyä.ukko vastaa !:kyllä ne toiset,mut en minä...eukko.no,tulikos sitä retonkiakin silitettyä..kyllä ne toiset,mut en minä..no,tulikos niitä ehkäisy välineitä käytettyä,kun on tuota tippuriakin niin kovasti liikkeekllä..ukko vastaa !:KYLLÄ NE TOISET,mut en minä.
- Näin se menee!
Ei se nyt ihan niinkään ole. Monilla kirppiksillä olen huomannut, miten ensin parissa kolmessa pöydässä on törkeät hinnat - tyyliin 24 e käytetystä t-paidasta (näin juuri tällaisenkin ihmeen). Pikkuhiljaa muut pöytävuokraajat alkavat vertailemaan hintoja ja hivuttavat omiaankin ylöspäin ajatuksella: jos tuo pyytää tuosta reuhustaan noin paljon, voin minäkin hilata hintojani ylöspäin. Onhan minulla paremman näköistä tavaraakin.
Vähitellen kirppari tulee tunnetuksi kovista hinnoistaan. Asiakkaat alkavat karttamaan tällaisia paikkoja. Se tietysti aiheuttaa hallaa kirpparin pitäjälle asti. Kun ei ole asiakkaita, ei pöytien vuokraajiakaan enää tule ja kirpparipitäjän tulot romahtavat ja sitten jo pistetäänkin lappua luukulle: Suljettu! - juu.!:!:!:
Kaksi tenttu ukkoa jutteli toisilleen.Kun juon tenttua,olen huomannut,että näkö menee.Toinen vastasi.MINÄ TAAS NÄÄN PAREMMIN:Kaikki kahtena kappaleena.
- järjen käyttö..
Asiakkaat.käyttäytykää.laittakaa samaan paikkaan tuote.mistä otattekin.Helppoa,kun heinän teko.Ei tule sotkua.Älkää rikkoko ihmisten tavaroita.maksakaa,jos rikotte.Arabiat ja muut hyvät tuotteet.kunnon hinnat..jopparit karkoittaa.ainoa konsti.päästä joppareista.TURHA VALITTAA.Muuten.
- Jakomielitautia?
Miksi puhut itsellesi?
- tautinen
sinähän sitä kysyt.
- sanat ja teot..
Oli oikein lihava akka.ja oikein pieni ukko.ukko aina motkotti akalle ..että persekkin kun 7 leivän uuni...jne.jne...läp.läp.läp........Tuli ilta.ukkon alkoi tekemään mieli,meni hiplaamaan akkaa...Akka tokaisi..Ei tuollaisen yhden nakin takia kannata 7 leivän uunia lämmittää.
- vitsi.vitsi...
VITSI.VITSI.
- Tautijakomieli
Mene sinä jo siitä kirpputoreille joppaamaan, ettei sinun tarvitse puhua itsellesi suomi24 keskusteluissa.
- kirppis joppari
Lisää vitsiä...
- marisiat ehtii
MITÄ HAITTAA SIITÄ ON .vaikka puhuu itsekseen.,käännä sivua.on niitä paljon hullumpiakin.Mistäs oot niin varma?.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539