Eilen aamulla parkkipaikka lumessa. Huoltomieht ryyppäämässä tai nukkumassa. Ei aurattu kahteen päivään.
Honda ovien alareunaan hangessa. Niin vaan ampaisi tielle syvässä lumessa. Parikertaa tosin joutu heijaa.
Tullessa huomasin että muut ritsat oli juoduttu lapioimaanttielle.
honda kitkoilla
18
108
Vastaukset
- olipa hyvä juttu,heh
Montakos lapiollista siitä hondanromusta olisi tullut, vai olisiko pysynyt lapiossa ollenkaan.
- nappeja?
Mitä nappailet, kun hourit? Oletko ranskanromun osamaksuorja?
- olipa hyvä juttu,heh
nappeja? kirjoitti:
Mitä nappailet, kun hourit? Oletko ranskanromun osamaksuorja?
Nappeja????? Heeehhhhheeehhhaaaahheeeehhhhhaahahahhhhaaaaheeeee
voi viiittu kun olet nappi, eli pöljämulkku. - ranskispelle!
olipa hyvä juttu,heh kirjoitti:
Nappeja????? Heeehhhhheeehhhaaaahheeeehhhhhaahahahhhhaaaaheeeee
voi viiittu kun olet nappi, eli pöljämulkku.Aiheesta olet kateellinen!
- olipa hyvä juttu,heh
ranskispelle! kirjoitti:
Aiheesta olet kateellinen!
Nyt meni ohi, minullakin on ollut Peugeot 607, oli hyvä auto.
- asia selvä!
olipa hyvä juttu,heh kirjoitti:
Nyt meni ohi, minullakin on ollut Peugeot 607, oli hyvä auto.
Olet pahoissa syvissä harhoissa! Ehkä toivekantamoisissa.
- suosittelen
asia selvä! kirjoitti:
Olet pahoissa syvissä harhoissa! Ehkä toivekantamoisissa.
Jos olet työelämässä niin kannattaa mennä huomenna lääkäriin, juttusi viittaa jo pahempaan vaurioon.
- ja harhasi?
suosittelen kirjoitti:
Jos olet työelämässä niin kannattaa mennä huomenna lääkäriin, juttusi viittaa jo pahempaan vaurioon.
Kun olen täysipäinen? Mene samalla, kun hinaat pösän rottelosi kojaamolle!
- suosittelen
ja harhasi? kirjoitti:
Kun olen täysipäinen? Mene samalla, kun hinaat pösän rottelosi kojaamolle!
"Kun olen täysipäinen?", sinäpä sen sanoit, eli pää täynnä kusta, no silloin ei voi kovinpaljon arvioita antaa. ei pösöä tarvinnut koskaan hinata, aina lähti kun tarvitsi. Eikä nykyistäkään ole tarvinnut hinata. Mutta jos sinä olet veturi (homo) niin sinua varmaan joku hinaa.
- tosi ääliö!
suosittelen kirjoitti:
"Kun olen täysipäinen?", sinäpä sen sanoit, eli pää täynnä kusta, no silloin ei voi kovinpaljon arvioita antaa. ei pösöä tarvinnut koskaan hinata, aina lähti kun tarvitsi. Eikä nykyistäkään ole tarvinnut hinata. Mutta jos sinä olet veturi (homo) niin sinua varmaan joku hinaa.
Nyt höpinäsi on tosi ääliön, homousko sen selittää...
Hölmö ja homo? säälittävä! - suosittelen
tosi ääliö! kirjoitti:
Nyt höpinäsi on tosi ääliön, homousko sen selittää...
Hölmö ja homo? säälittävä!No eipä niinkään, itse tuossa tyhmyytesi julkitoit, homoutesi ja hinttiytesi.
Jatka vaan samalla saralla niin olet jonkin ajan kuluttua täyshintti/homo.
- rakkoja
Ranskanrapeat sai jättirakot kouriinsa autoa tielle kaivaessa. Honda vain porskuttaa..
- Sitä älyn määrää...
Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....
- MR. Honda
Sitä älyn määrää... kirjoitti:
Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....
Ainan näin, mutta melkein meille tulee homo pressakin. Pakko käydä uurnilla ettei vai pääse moista vahinkoa käymään.
- kummaa että
Sitä älyn määrää... kirjoitti:
Tämänkaltainen keskusteluketju on mahdollinen vain Suoli24:llä. Ketju alkaa selvällä mutta sitäkin väsyneemmällä provolla sen jälkeen keskustelu vielä "parani" kun päästiin taas siihen tyypilliseen seksuaalisesta suuntautumisesta. Toivottavasti jokainen ketjussa yläpuolella oleva korjoittaja on ylpeä suurta viisautta osoittavista kirjoituksistaan!! On tämä foorumi vaan sellainen sontakasa ettei mitään määrää. No internetin suojissa jokainen uskaltaa kirjoittaa mitä tahansa vaikka reaalielämässä pelkkiä hiirulaisia moni onkin....
Homot on hondakateellisempia.
- näin se on
Honda on lyömätön jaka alueella.
- niin kai sitten
"Honda on lyömätön jaka alueella."
Tarkoitatko painovirheestä huolimatta jako alueella, eli siis olet homo, perseesi kuuluu jako alueeseen. - hinttari
niin kai sitten kirjoitti:
"Honda on lyömätön jaka alueella."
Tarkoitatko painovirheestä huolimatta jako alueella, eli siis olet homo, perseesi kuuluu jako alueeseen.Poistu homosivullesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514