missä tullareiden ilmoittautuneet ?
porvoo halooo !!
20
375
Vastaukset
- ei jumalvita
kaikenmailman itkua on vaikka mistä , mutta totta tosiaan eikös tullarit ole olevinaan joku mestaruuskisa.
MISSÄ ILMOT !!- onhan se samalla
suomi cupin osakilpailu, ei sitten ollutkaan eteläsuomeen tullut nettiyhteyttä vielä :DDDD
- nettipätkii
onhan se samalla kirjoitti:
suomi cupin osakilpailu, ei sitten ollutkaan eteläsuomeen tullut nettiyhteyttä vielä :DDDD
Pistetäämpäs veikkaus pystyyn-kumpi tulee ensin:
SuomiCup/Tullarit ilmoittautuneet vai lopputulokset?
Itse veikkaan vappua... - 7+20
Mestaruuskisa? No voi hellanduudeli!
- 20+7
Porvoossa vaan nukutaan- kun ei vaan nukuttais kisojen yli?
On se tietotekniikka sitten vaikeaa... - TUL:n jäsen
Perjantaina Liitto-Ottelu eikä joukkueesta mitään tietoa.Herätkää nyt jo TU:lin painipomot ja pistäkää joukkue näkyviin ,niin voi jopa katsojia saapua paikalle , jos ei kerran järjestävä seura kykene! Miettikää ensi kerralla kenelle kisat annatte .Suomen Cupin osa kilpailu eikä ilmoittautuneista mitään tietoa.Ala-arvoista touhua.
- Tätä se tekee
Kun annetaan kisoja kaiken maailman tynkäseuroille, nettiä pystyy hoitamaan vaikka lapsi yksin !!
- epäiLevä
Porvoossa ei 2000 luvulla ole järkätty kuin joitain nassikkapainikisoja.
Ajattelevat ilmeisesti että on sama työ kun TUL mestaruuksia/
Suomi Cuppia järjestetään- kunhan joku tulee paikalle- ei
väliä muusta!
Kaikenlaisille seuroille näitä mestaruuskisoja myönnetään......
Mitenhän mahtaa sujua itse kisajärjestelyt??? - Löytyy löytyy
Porvoon Weikkojen sivuilta. Todella isot ja tasokkaat painikilpailut tulossa.
- Tällaista tarvitaan
Näyttäisi ilmoittautuneiden perusteella olevan huippukisat tulossa
- Kyl Kyl !
Tällaista tarvitaan kirjoitti:
Näyttäisi ilmoittautuneiden perusteella olevan huippukisat tulossa
Ja ohoh miten kovat kisat tulossa! Joissain sarjoissa ihan SM-tasoiset!! Hyvä Hyvä! Näitä lisää!!!!
- hep hei
Kyl Kyl ! kirjoitti:
Ja ohoh miten kovat kisat tulossa! Joissain sarjoissa ihan SM-tasoiset!! Hyvä Hyvä! Näitä lisää!!!!
Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä
- Eihän löydy
älä höpise.
- No huh huh
hep hei kirjoitti:
Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä
ei nyt sentään kärki, muuta ku isukin mielestä.
- kaikki mahdollista
hep hei kirjoitti:
Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä
No ehkä Seinäjoelta ja toiselta joelta puuttuu pari poikaa,toinen kärjestä ja toinen mitalliehdokas.
- häh!!!!
kaikki mahdollista kirjoitti:
No ehkä Seinäjoelta ja toiselta joelta puuttuu pari poikaa,toinen kärjestä ja toinen mitalliehdokas.
siisketäniin SPM stä ja kuka muu Ilmajoelta?
- kärjen tuntumassa
häh!!!! kirjoitti:
siisketäniin SPM stä ja kuka muu Ilmajoelta?
Eiköhän Seinäjoen kärkipainijan tiedä kaikki,ei siellä muita ole ja onhan niitä muitakin jokia,kun Ilmajoki.
- heIheps
Wau - ja paljon ulkomaalaisia painijoita....
- raikka
vielkö näitä tullin kisoja on järkeä edes järjestää? Miksi? Aatteenko vuoksi? Eiköhän se aate oo kuopattu jo venäjälläkin....ja puhutaan mestaruuskilpailuista....samaa tasoa kuin suomen vapaapainin sm kisat, naurattaa vaan
- PQ
raikka kirjoitti:
vielkö näitä tullin kisoja on järkeä edes järjestää? Miksi? Aatteenko vuoksi? Eiköhän se aate oo kuopattu jo venäjälläkin....ja puhutaan mestaruuskilpailuista....samaa tasoa kuin suomen vapaapainin sm kisat, naurattaa vaan
Miksi ei järjestettäisi? Hyvä traditio ja ainakin nämä olivat hyvät ja tasokkaat kisat. Ja nauraja-raikalle tiedoksi, että en kuulu järjestävään seuraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622