porvoo halooo !!

''''''''

missä tullareiden ilmoittautuneet ?

20

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jumalvita

      kaikenmailman itkua on vaikka mistä , mutta totta tosiaan eikös tullarit ole olevinaan joku mestaruuskisa.

      MISSÄ ILMOT !!

      • onhan se samalla

        suomi cupin osakilpailu, ei sitten ollutkaan eteläsuomeen tullut nettiyhteyttä vielä :DDDD


      • nettipätkii
        onhan se samalla kirjoitti:

        suomi cupin osakilpailu, ei sitten ollutkaan eteläsuomeen tullut nettiyhteyttä vielä :DDDD

        Pistetäämpäs veikkaus pystyyn-kumpi tulee ensin:

        SuomiCup/Tullarit ilmoittautuneet vai lopputulokset?

        Itse veikkaan vappua...


      • 7+20

        Mestaruuskisa? No voi hellanduudeli!


    • 20+7

      Porvoossa vaan nukutaan- kun ei vaan nukuttais kisojen yli?

      On se tietotekniikka sitten vaikeaa...

    • TUL:n jäsen

      Perjantaina Liitto-Ottelu eikä joukkueesta mitään tietoa.Herätkää nyt jo TU:lin painipomot ja pistäkää joukkue näkyviin ,niin voi jopa katsojia saapua paikalle , jos ei kerran järjestävä seura kykene! Miettikää ensi kerralla kenelle kisat annatte .Suomen Cupin osa kilpailu eikä ilmoittautuneista mitään tietoa.Ala-arvoista touhua.

      • Tätä se tekee

        Kun annetaan kisoja kaiken maailman tynkäseuroille, nettiä pystyy hoitamaan vaikka lapsi yksin !!


    • epäiLevä

      Porvoossa ei 2000 luvulla ole järkätty kuin joitain nassikkapainikisoja.
      Ajattelevat ilmeisesti että on sama työ kun TUL mestaruuksia/
      Suomi Cuppia järjestetään- kunhan joku tulee paikalle- ei
      väliä muusta!
      Kaikenlaisille seuroille näitä mestaruuskisoja myönnetään......
      Mitenhän mahtaa sujua itse kisajärjestelyt???

    • Löytyy löytyy

      Porvoon Weikkojen sivuilta. Todella isot ja tasokkaat painikilpailut tulossa.

      • Tällaista tarvitaan

        Näyttäisi ilmoittautuneiden perusteella olevan huippukisat tulossa


      • Kyl Kyl !
        Tällaista tarvitaan kirjoitti:

        Näyttäisi ilmoittautuneiden perusteella olevan huippukisat tulossa

        Ja ohoh miten kovat kisat tulossa! Joissain sarjoissa ihan SM-tasoiset!! Hyvä Hyvä! Näitä lisää!!!!


      • hep hei
        Kyl Kyl ! kirjoitti:

        Ja ohoh miten kovat kisat tulossa! Joissain sarjoissa ihan SM-tasoiset!! Hyvä Hyvä! Näitä lisää!!!!

        Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä


      • Eihän löydy

        älä höpise.


      • No huh huh
        hep hei kirjoitti:

        Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä

        ei nyt sentään kärki, muuta ku isukin mielestä.


      • kaikki mahdollista
        hep hei kirjoitti:

        Joo aivan on 50 kympis melkein koko kärki painimas huh huh tälläsiä ne olla pitää hyvä hyvä

        No ehkä Seinäjoelta ja toiselta joelta puuttuu pari poikaa,toinen kärjestä ja toinen mitalliehdokas.


      • häh!!!!
        kaikki mahdollista kirjoitti:

        No ehkä Seinäjoelta ja toiselta joelta puuttuu pari poikaa,toinen kärjestä ja toinen mitalliehdokas.

        siisketäniin SPM stä ja kuka muu Ilmajoelta?


      • kärjen tuntumassa
        häh!!!! kirjoitti:

        siisketäniin SPM stä ja kuka muu Ilmajoelta?

        Eiköhän Seinäjoen kärkipainijan tiedä kaikki,ei siellä muita ole ja onhan niitä muitakin jokia,kun Ilmajoki.


    • heIheps

      Wau - ja paljon ulkomaalaisia painijoita....

      • raikka

        vielkö näitä tullin kisoja on järkeä edes järjestää? Miksi? Aatteenko vuoksi? Eiköhän se aate oo kuopattu jo venäjälläkin....ja puhutaan mestaruuskilpailuista....samaa tasoa kuin suomen vapaapainin sm kisat, naurattaa vaan


      • PQ
        raikka kirjoitti:

        vielkö näitä tullin kisoja on järkeä edes järjestää? Miksi? Aatteenko vuoksi? Eiköhän se aate oo kuopattu jo venäjälläkin....ja puhutaan mestaruuskilpailuista....samaa tasoa kuin suomen vapaapainin sm kisat, naurattaa vaan

        Miksi ei järjestettäisi? Hyvä traditio ja ainakin nämä olivat hyvät ja tasokkaat kisat. Ja nauraja-raikalle tiedoksi, että en kuulu järjestävään seuraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1833
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      648
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      629
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    Aihe