Onko sellainen mahdollista, että etävanhempi käy vai allekirjoittamassa tapaamissopimuksen omalla asuinpaikkakunnallaan? Ilman että hän kävisi sopimuksen sisällöstä lapsen asuinpaikkakunnalla sopimassa ja allekirjoittamassa. Hän itse puhui tällaista, että hän käy allekirjoittamassa siellä missä asuu. Onko kukaan kuullut tällaisesta, onko se mahdollista? Hän kun ei pysty ottamaan vapaata töistä, kun on ollut niin vähän hommia viime aikoina. Eipä kyllä ole ensimmäinen kerta kun hän vetoaa johonkin asiaan töillään, kun lapsesta kyse. Minun tietääkseni sopimusta kun tehdään niin se tehdään lapsen asuinpaikkakunnalla. Muutenkaan hän ei ole lastaan tavannut yli vuoteen ja kun uusi nainen tuli kuvioihin niin alkoi tämä hässäkkä taas. Anna mun kaikki kestää...
Tapaamissopimuksen allekirjoittaminen
Ihmettelijä75
1
122
Vastaukset
- sossupaholinen
Lastenvalvoja voi lähettää sopimuksen toisen osapuolen kotipaikkakunnan lastenvalvojalle (sitä kutsutaan virallisesti virka-apupyynnöksi) ja isä/äiti käy sen sitten siellä allekirjoittamassa ja lastenvalvoja palauttaa allekirjoitetun sopimuksen takaisin lähettäneelle lastenvalvojalle. Vanhempien tietysti pitää olla yksimielisiä sopimuksen sisällöstä, mutta käytäntö sinänsa on ihan normaali ja yleinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736