Hirmuinen ikävä T

Minä vain

Iski ikävä...:'-/ Mahdatko tuntea mitään, tunnetko kaipauksen?

26

978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

kelle teelle???

• Tunnen määääää

mm. päänsärkyä, kivun kurkussa, enenän tukossa yms. ajankohtaan kuuluvaa vikaa

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ok. =) tää autto hiukan...

• .
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Ok. =) tää autto hiukan...

...

• t

Tunnen kyllä, kulta!

• t....

No enpä kyllä tunne,sry:(

• miksi

luulet etten.
      kai paus on yhteinen tuttavamme.

• Joo, tunnen.

Ai että tunnenko kaipausta? No totta h*lvetissä! Sehän on ollut yksi päällimmäisistä tunteistani jo kuukausien ajan. Etkö tosiaan ole huomannut?

• wanhak.

Kukahan tässä on haussa?

• voi ei

Todellakin kaipaan T nimistä "tyttöä" ja erittäin kovasti kaipaankin eräs t

• T

T -niminen tyttö kaipaa myös erästä T:tä

• oz

Myös T -niminen poika kaipaa erästä T -tyttöä. Olisitkohan sinä juuri hän...

• T
        oz kirjoitti:

Myös T -niminen poika kaipaa erästä T -tyttöä. Olisitkohan sinä juuri hän...

olisinpa...

• oz
        T kirjoitti:

olisinpa...

Voisit ollakin. Milloin juttu katkesi?

• Tntntntntn

Tämä Tn tuntee ainakin oman kaipauksen erääseen mM:mmään.

• tmm.

Jouduin pari kuukautta sitten suljetulle osastolle Auroraan Helsinkiin. Tämä sairaala on ollut ihana paikka, oloni on parantunut paljon täällä olon aikana. Täällä saa hyvää ja terveellistä ruokaa: aamupala, kaksi lämmintä ateriaa, päiväkahvi ja iltapala. Täällä saa nukuttua hyvin ja ulkona on hienot ulkoilupolut Keskuspuistossa. Lääkkeet auttavat harhoihin ja olo paranee, lisäksi täällä on hoitajia, jotka välittävät potilaista ja ovat ystävällisiä. Täällä on myös kaunis sisustus ja tänne saa tuoda kannettavan, jos haluaa mennä nettiin esim. mokkulan avulla. Suosittelen kaikille, joista tuntuu, että sairaus haittaa elämää ja jotka haluavat parantua, kun pelkkä lääkitys ei ole riittänyt tai sitä ei ole ottanut ollenkaan.

• noo..

Voi, voi milloin sä jätit hänet ?? yksin ??

• Minä myös

voin melkein tuntea sen.. Mutta eiköhän se tunne ole vain heijastuma omasta kaipauksestani; yksinäisen mielen luomaa haamukipua.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA VITUNPOSKET KELLÄÄN EI OLE TEETÄ IKÄVÄ JA NYT SSAAAATANA LOPPUU NE T VIESTIT VITTUTTAA

• mulla ainakin on

No mikäs sua kyrpii?

• teepeeäs

joo, T on liian suosittu. Kaikki puhuvat ristiin. V*tuttaa. Ei ne oo mulle kuitenkaan.

• Ässssss

Pistän itseni tähän hassuun T-ketjuun. Kaipaan minäkin saavuttamatonta T:tä. Huokaus, huokaus, huokaus.

• T.

Kiitos kehuista! Olen siis NAINEN, ja haluan levittää viisauksiani täällä Suomi24 palstoilla koska tämä palsta on täynnä haukkumista, trolleja jne.

• J

Tiinaa täällä ikävöidään porukalla. Nyt jo ikävä!

• Kanssa ikävä

Kukapa J ikävöi Tiinaa???????

• J

Sellainen, jolla on selkeästi vaikeuksia paljastaa tunteitaan, vaikka tietää löytäneensä kultaa. Vaalealle, ihanalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6496
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4131
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3457
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2840
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1441
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      868
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      843
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      829
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      818
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      799
    Aihe