Sillä ei ole mitään tekemistä mielialan kanssa. Sorry jos kerroin totuuden.Mutta kaikkea sitä pöpeille kokeillaan. Koepupujahan te ootte!
Lamictal on epilääke.
4
177
Vastaukset
- prumprum
Juuh, meistä kyllä melkein kaikki sen tietää, että Lami on epilepsiaan käytetty lääke. Sitä on vain tutkittu, että auttaisi kaksisuuntaisten masennukseen. Ja joillain tuntuu auttavan. Samalla tavalla Deprakine on epilepsialääke, jolla on todettu olevan hyviä vaikutuksia manian estoon. Itse söin jonkin aikaa Lamictalia, mutta teki minut ihan tunteettomaksi. Se siitä lääkkeestä sitten.
- bibo333
Kiitos not-bibo333!
Kerron heti lääkärilleni tuon totuuden! Harmi, kun huomenna on lauantai, olisin heti soittanut!
On se kumma, kun on epilepsialääkettä tämmöiselle pöpille määrännyt, onkohan sillä kytköksiä lääkefirmaan. Varmaan joku salaliitto tai semmoinen!
Ihana kun on noin viisaita ihmisiä kuin not-bibo! Ja jotka vielä uskaltavat sanoa totuuden noin suoraan, ja vielä tuollalailla ystävällisesti pahoitellen!
Oot symppis! Sinun täytyy olla neurologi, tai psykiatrian erikoislääkäri, kun noin hyvin tiedät!- njet-bipo
:D ;D juuri niin! Meilläkin epilektikko koira ja ykkös bipo isäntä syövät samaa lääkettä ja t o i m i i ;) Ketjun aloittaja ei ihan oo tietosissaan ajantasalla. Krrööhmm.. bipoushan EI ole mieli vaan AIVOsairaus mihin ei mtn lääkettä ole vielä keksitty kuten `pöpi sairauksiin` taas on. Not-bipo : oppia ikä kaikki , sorry, kuten itse olet mieltä :)
Onnea ja not-bipoiluja
Komppaan njet-bipoa. Lamictal on epilepsialääke, jota käytetään myös kaksisuusentaisen hoitoon. Kuten tiedämme, ja varmaan not-bipokin tietää, että kaksisuuntainen on aivojen välittäjäaineiden epätasapainoon liittyvä sairaus. Mulla Lamictal on toiminu hyvin jo viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760