S80

Erkki K

Olisko kellään tietoa viasta tai onko vika. Pysköityä autoni ja poistan virtaavaimen,
alkaa jonkun ajan kuluttua puhaltaa sisätilaan , puhallus joi jatkua pitkään joten se tyhjentää onko vika vai ominaisuus.

8

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso 007

      Varmaan ominaisuus, minulla S60:ssä tekee samoin, kylläkin vain kesähelteellä.
      Joku puhui jostain kennon kuivattamisesta (jäähdytyksestä).

    • Volvo mies

      Kuuluu asiaan. Auto kuivattaa ilmastointi systeemin automaattisesti. Oikeen hyvä keksintö.

    • 19+15

      Tekeekö se talvellakin tuota vai kesällä pelkästään?. Ainakaan itse en ole huomannut että alkaisi puhaltelemaan omia-aikojaan.

    • kesät/talvet

      Itselläni tekee V50 Classicissa tuota aivan samaa ja myös talvisin. Hyvä keksintö mielestäni.

    • Volvo4ever

      Puhalluksen tarkoitus on kuivattaa ilmastoinnin kenno. Kennon pinnalle muodostunut kosteus kuivatetaan ja näin ollen ilmastointi ei ala haisemaan. Ruotsalainen insinööri on sitten Viisas!

    • S80 2000

      Onkohan mulla rikki tuo sitten tai jotain?. Kun auton sammuttaa ja ottaa avaimen pois virtalukosta niin ei tuo vain ala puhaltelemaan.

    • Puhmo2

      Puhallus käynnistyy vasta 45 jälkeen sammutuksesta, ja puhallus kestää 7 minuuttia. Näin muistelen sen olleen omassa V70:ssä. Lisäksi toiminto aktivoituu vain tarvittaessa (mm. kesällä/syksyn kosteilla keleillä).

      Ihmeen paljon kysellään näitä ihan perusjuttuja, jotka LÖYTYY käyttöohjekirjasesta. Kuten myös tämä kennon kuivaustoiminto. Käyttöohjekirjassa on muutenkin paljon hyödyllistä tietoa omasta autosta. Suosittelen!

      Eri juttu sitten on jos kirja on kateissa.

      • Puhmo2

        Ohops.. unohtui sana välistä. Eli "45 minuutin jälkeen sammutuksesta" :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe