Tavallaan kai olen sellainen yksinäinen susi, mutta jotain juttuseuraa olis kyllä kiva olla. Kun ei oo ketään kenen kanssa jutustella. Koko viikko yhtä yksinäisyyttä.
Yksinäinen sinkku täälläkin.
3
110
Vastaukset
- Nvm55
Kyllä ne viikot menee täälläkin ettei juttele kuin kaupan kassan kanssa. Pari naisystävää on mutta niidenkin kanssa jutellaan joskus viikonlopulla, kun heillä viikolla työ- ym kiireet, itse olen työttömänä. Sukulaisillekaan ei viitti aina soitella, kun ei ole varaa kovin isoja laskuja maksella. Yksin yritän lenkkeillä ettei ihan sohvaperunaksi lösähdä, seuraa on ihan turha enää hakea mistään, kun olen tullut todenneeksi että köyhä työtön ei kelpaa edes ystäväksi.
- jukebox1
Semmostahan se on että juttuseuraa puuttuu
Harvassa on ystävät ja sukulaiset kaukana
Tosin viimeaikoina olen ottanut yhteyttä
vanhoihin tuttaviin ja olen aloittnut keskusteluja rohkeasti
niin kyllä se helpottaa kummasti oloa
Huomenna aloitan iltakoulussa venäjän opiskelun:) - köf
En tiijä.
Tykkään olla yksikseni, se ei ole meikäläiselle mikään rankaisu.
Ennen oli mukavaa kun oli porukkaa mutta iän ja elämänkolhujen myötä sitä on kyynistynyt siinä määrin että ei enää viihdy löpisemässä tyhjänpäiväisyyksiä.
Mieluummin elelee omissa oloissa äpöstellen milloin mitäkin.
Noilla tanssikursselilla tulee seuraa ihan riittämiin joskus liiankin kansssa kun jotkut eivät millään tajua että en ole niin sosiaalinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820