miten ja mistä saan iskettyä ujon naisen?

fdfdfhd

miten ja mistä saan iskettyä ujon naisen?haluaisin iskeä ujon naisen koska olen itsekin ujo.

35

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anne-mimosa

      Älä ole liian päälle käyvä, mutta älä liian epävarma. Näytä silmistä, että olet kiinnostunut, mutta älä heti mene liian lähelle,
      Kun ujoon tyttöön saa "kaverillisen" kontaktin, voi sitten sulavasti pyytää vaikka kahville jne.

      Toimisi ainakin minuun:)
      t. Ujo, jota ei pelimiehet kiinnosta..

      • ihmettelen vaan

        Miten ujo voi olla liian päälle käyvä? hyvä kun ujo saa pari sanaa suustaan tunnissa. Ja tuskin uskaltaa edes koskee toiseen!


    • 3346

      Ensinnäkään on vaikea sanoa tuntemattomasta onko hän ujo vai ei. Toiseksi, ujon miehen on päästävä eroon ujoudestaan, jos hän haluaa saada tyttöystävän. Sitä miten ujoudesta pääsee eroon en tiedä.

    • 34vmdpörlokgreo

      En ole tähän mennessä elämässäni vielä ujoa naista tavannut, onko sellaista edes olemassa?

      • hiiritiikeri

        Ujoja naisia on olemassa, aivan samoin kuin on ujoja miehiäkin olemassa. En edes viitsi ruveta kommentoimaan väitettäni kummemmin. Luulisi asian olevan päivänselvän.


      • ujo nainen 1

        Onhan niitä... siis meitä.


      • on


    • mjees en hoksan

      Mutta eihän se "ujo nainen" ole enään ujo sen jälkeen, kun siihen olet tutustunut? Whats the idea dude?

    • Jek-ku

      Kannattaa lähestyä todella hitaasti. Itse menin vähän aikaa sitten ujolle naiselle hieman kehumaan hänen ulkonäköään. Siihen sitten loppuikin kaikki kontakti häneen, taisin säikäyttää hänet... :(

      • penis-simo

        hommaa oma ja ihana homo kaveri!! se on nyky muotia...


      • nainen olet.
        penis-simo kirjoitti:

        hommaa oma ja ihana homo kaveri!! se on nyky muotia...

        penis-simolle sopii paremminkin lesbokaveri.


    • Påhdia

      No älä ainakaan lähetä tunteellista kirjettä, Jos niin teet saatat saada piaan soiton poliisilta

      • ParitonParillinen1+1

        höpöhöpö, kyllä ujotkin kauniista tunteista tykkää, vaikkei luultavasti uskallakkaan niitä näyttää ;)
        jos olisin ujo mies, kaivaisin fb:sta ujon naisen puhelinnumeron ja laittaisin tekstarin et tykkään susta, haluisitko kahville (johonkin kivaan, rauhalliseen kahvilaan).
        herrasmies maksaa :) ujo saattaa punastua tarjouksesta mutta tykkää se kuitenkin.
        ootpa siisti tyyppi kun et ryntäile samojen helppojen perässä kuin kaikki muut ;)
        mutta älä sitten hyväksikäytä ihan ketä tyttöä sattuu!! on niilläkin ylpeys. valitse uhrisi huolella, tiedä vaikka se koukuttaisi sinut loppuelämän ajaksi.


      • hiukan...

        ...narrattu..
        Et ainakaan löydä ystävää kirjoittelemalla tunteellisia kirjeitä tänne. Täällä ne menee harakoille. Liika on liikaa (rakkauskirjeissäkin)

        Uskottavaa on vain henkilökohtainen lähestyminen. Täällähän voi lystiksensä kirjoittaa ihan mitä vaan. Taitaa olla jonkunlaista hauskanpitoa joillekkin tänne kirjoittelu.
        Ujoa ihmistä pitää lähestyä varovasti. Tai oikeasti niitä neuvoja ei pysty antamaan kukaan. Ne pitää kunkin itse keksiä.

        Ensimmäisen kerran kun kirjoitin kommentin täällä netissä olevaan juttuun, jouduin salakavalasti ovelan ihmisen narraamaksi ja hyväksikäyttämäksi.
        Siitä ei kuitenkaan ollut minulle mitään vahinkoa, hiukan vaan mieltä kirveli.

        Laitankin tähän ajatelman:
        "Ei se ole tyhmä, jota narrataan, ellei anna toista kertaa narrata. Eikä narraajakaan välttämättä ole tyhmä, paitsi jos hän kuvittelee,
        ettei sitä kukaan koskaan huomaa."

        Anteeksi aikaisemmatkin "lainatut viisauteni"


      • Muisto vain

        Juu, ymmärrän yskän, mutta......en sanokkaan. Se selvitti henkilön.


    • ujo:(

      Kotona vietän suurimman osan vapaa ajastani joten täältä voit tulla mut iskemään =)

      • ujomiesijgri

        Varmaan kävisinkin pimputtelemassa ovikelloa ja kyselemässä kahville, jos naapurissasi asuisin :) Todennäköisesti vaan hankkisit lähestymiskiellon :(


      • 24/7

        Suomi 24 _24/7 Joka ainoa sekuntti!


    • ujo2

      En harrasta iskemistä

    • Olemalla mies

      ja ottamalla tietoisen riskin. Jos jotain haluaa saada, on pakko .....!

    • dfggggf

      löytyykö netistä ujoja tyttöjä?

      • löytyy,netist löytyy kaikenlaisii ihmisii :>


    • kokemusta on

      Ja jos poliisille SOITTAA, tulee raateleva karhu vastaan ja puree henkihieveriin.
      Voi joutua ihan sairaalaan.

      • jat-kuu

        ....näin muuttui tunteelliset kirjeet rumaksi solvaukseksi....


    • kaikkea...

      sitä saakin kokea?
      nimimerkille "dfggggf" ----täältähän löytyy kaikenikäistä.....ja ammatit....kupparista korkeasti oppineeseen.

    • hoh hoijaa? !

      "aloittajalle" -- täältähän se ujo nainen löytyy,- mistäs muualta, tämähän on varsinainen aarrekammio. täältähän voi löytää ihan "kultakimpaleen", kun vaan jujun oppii. ja arvausleikin tyylin. ei tarvita kirvestä eikä hakkua. Se vaan vaatii vähän harjoittelua.
      "Varoitus" kuitenkin--voi olla katinkultaakin. --ja varaus--voi kuitenkin pettyä.---
      kaikkea kivaa --tai se vaihtelee. Älä ota todesta! ! ! mitään.
      JOTEN EI TAIDA SITTENKÄÄN LÖYTYÄ.

    • -loppu-

      tuule tuuli sinne.......maas on hanki j.n.e Juna meni joo.

    • tämä vielä

      Nyt ymmärrän-----tämä harrastuksesi on sitä "elämän tuhoamista". josta minua varoitettiin aikanaan. Ei uskoisi, kun tietää "ammattisi"

    • Tepuli

      Periaatteessa ihan sama, riippuu sun tavarasta. Jos se kiinnostaa, sama miten lähestyy, jos ei se kiinnosta ketään, niin sama homma, sama miten lähestyy. Panosta ulkokuoreen, se ratkaisee.

    • Drame...

      ...22Kingiltä ei muunlaista kommettia voi odottaakkaan. "Itseään täynnä, niinkuin pieni koira tolpan juureella"

    • =/=

      "Tepulilta ohjeita ujon naisen iskemiseen. Ihan sama miten lähestyy.

    • Polendra5

      En ole ujo, ole antisosiaalinen......... kaikin tavoin. Siksipä ei niitä miesystäviä tunnu näkyvän ei kuuluvan.

    • Kävin....

      .....pihalla, tapasin ystävällisen ketun. Hän kertoi minulle "horoskooppimerkkinsä"
      KIITOS. Ei ihan surkeaksi mieli jäänyt. Olen ihan vieraalla "maalla" täällä.

      Nyt poistun, sain sanottua sanottavani, joskin en hämäyksen vuoksi ihan selvästi.

    • hannele
    • Ujojatyhmäidiootti

      En ole ujo naisten kesken tai oikeastaan tyttöjen kesken, mutta miesten kanssa olen Hirveän ujo. En uskalla sanoa lähes mitään, menen lukkoon ja paniikkiin. Minulla ei ole kauheasti kaveri poikia joten en kauheasti joudu keskustelemaan poikien kanssa, tai on minulla oikeastaan paljonkin sellasia mutta yleensä kaikki mitä puhun heille on tervehdys. Haluaisin kovasti poikaystävän tai edes kaveri poikia... Mutta kun olen ujo niin ei siitä tule mitään. Ajattelen ja haaveilen vain mielessäni että olisi kiva tutustua tuohon ja tuohon, mutta haaveeksi jää. Jos joku tulee juttelemaan minulle, haluan vain äkkiä pois tilanteesta koska menen lievästi paniikkiin tai jotain.. Olen aika sosiaalinen ihminen muuten, esim. perheeni ja kaveri tyttöjeni kanssa... En tiedä jopa pelkäänkö miehiä ja poikia niin paljon, mut en tiiä miksi... Joskus toivon että pojat tulisi juttelemaan minulle mutta ehkä olen vain niin tylsä tai jotain... Kuitenkin olen varmaankin ihan suht kaunis ja normaali tyttö ja minulla on paljon kavereita...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe