Takana noin vuosi Sertralinia, sitten vaihto viime syksynä Cymbaltaan ekaks 30 sitten 60, jota meni yhteensä 2 kk. Aiheutti kamalan olon ja lisää ahdistusta.
Ja Cymbaltan erittäin hidaskaan lopetus ei auttanut niissä kamalissa vieroitusoireissa. Viel 3 viikkoa lopetuksesta tulee sähköiskutuntemuksia. (Cymbalta on sellainen lääke, että jos olisin tiennyt mitä helvettiä siitä seuraa, en olisi sitä ikinä aloittanut).
Nyt menee oxaminia todella pienellä annoksella ahdistukseen, mutta tuntuu, ettei riitä. Lääkäri tarjonnut Valdoxania tai sepramia. Onko kokemuksia aloittamisesta ja sitten kun lopettaa, onko kamala olo pitkäänkin?
Ja Cymbaltan erittäin hidaskaan lopetus ei auttanut niissä kamalissa vieroitusoireissa. Viel 3 viikkoa lopetuksesta tulee sähköiskutuntemuksia. (Cymbalta on sellainen lääke, että jos olisin tiennyt mitä helvettiä siitä seuraa, en olisi sitä ikinä aloittanut).
Nyt menee oxaminia todella pienellä annoksella ahdistukseen, mutta tuntuu, ettei riitä. Lääkäri tarjonnut Valdoxania tai sepramia. Onko kokemuksia aloittamisesta ja sitten kun lopettaa, onko kamala olo pitkäänkin?
Vastaukset 2
Vanhimmat
käytä hakua niin löydät monta ketjua samasta aiheesta.
Mulla ei oo koskaan tullut oireita mistään lääkkeistä. Ei silloin kun olen alottanut, tai lopettanut. Vaikka lopettaisin yhtäkkiä. Tosin, vaikutuskaan ei ole ehkä niin tehokas kun pitäisi.... Ainut oire mikä tuli muistaakseni tosta Sepramista oli limakalvojen kuivuminen ja tosi usein oli poskiontelon tulehduksia, lopetin lääkkeen ja sen jälkeen ei oo ollut poskiontelot tukossa. Lääkäri ei tätä usko, kun ei oo koskaan kuullut kelleen käyvän niin. Mut en keksi muutakaan syytä...