Onko muilla kokemusta tälläisestä ongelmasta? Olen nimittäin löytänyt mieheltäni joitakin feikki profiileita netin deittipalstoilta. Olen itsekin tehnyt muutamia profiileita testatakseni mitä hän sieltä oikein hakee. No normaaleja asioita hän on jutellut näiden naisten kanssa joissa siis todellisuudessa olen itse ollut profiilin haltia. Olen myös kysellyt puhelinnumeroa ja ehdottanut tapaamisia mutta siinä vaiheessa hän aina perääntyy ja jättää vastaamatta. Testaakohan mies siis vain sitä olisiko hänellä vielä vientiä?
Myös naispuolisille ystävilleen hän on aina aivan liian yliystävällinen. Itse näen asian niin että mies nauttii suunnattomasti siitä jos joku häntä oikein palvoo ja ihailee. Ihmettelen vain että mihin hän käytöksellään oikein pyrkii, kai hänelle pitäisi riittää oman vaimon kiintymys ja ihailu...?
Mies testaa josko olisi vientiä?
6
426
Vastaukset
- .
Sairas kyttääjä olet, ehkä tajuat sen itsekin.
- nietniet
Sairasta kyllä on jos naimisissa oleva mies omistaa deitti profiilin. Ite antaisin lemput tollaselle miehelle.
- !
Olet NARSISTI!
- voi harmi.
nietniet kirjoitti:
Sairasta kyllä on jos naimisissa oleva mies omistaa deitti profiilin. Ite antaisin lemput tollaselle miehelle.
Sulla raukalla ei ole sitä MIESTÄ.
- Nyyti
Mulla on kaveripiirissä naisia, jotka harrastaa tuota samaa. He ainakin sanoo et kyseessä on vaan halu testata et onko vielä vientiä ja että he ei halua mitään sen enempää.
- milallaaa
Hei ..juuri samanlainen on minun miesystävä..nyt on lähteny ilmeisesti pois profiilista mutta olen varma että jossain muualla tai samassa deitissä on toinen profiili..ja sitä flirtin määrää ei kestä kukaan..en minäkään enää, se on noloa!!! Ihminen ei varmaan osaa olla hetkeäkään yksin joten epäilen myös että on toisia naisia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5512643T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373523Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372208- 1522061
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2951511Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2001373Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231372- 841327
- 1021144
- 621136