Mies testaa josko olisi vientiä?

i just wonder

Onko muilla kokemusta tälläisestä ongelmasta? Olen nimittäin löytänyt mieheltäni joitakin feikki profiileita netin deittipalstoilta. Olen itsekin tehnyt muutamia profiileita testatakseni mitä hän sieltä oikein hakee. No normaaleja asioita hän on jutellut näiden naisten kanssa joissa siis todellisuudessa olen itse ollut profiilin haltia. Olen myös kysellyt puhelinnumeroa ja ehdottanut tapaamisia mutta siinä vaiheessa hän aina perääntyy ja jättää vastaamatta. Testaakohan mies siis vain sitä olisiko hänellä vielä vientiä?
Myös naispuolisille ystävilleen hän on aina aivan liian yliystävällinen. Itse näen asian niin että mies nauttii suunnattomasti siitä jos joku häntä oikein palvoo ja ihailee. Ihmettelen vain että mihin hän käytöksellään oikein pyrkii, kai hänelle pitäisi riittää oman vaimon kiintymys ja ihailu...?

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Sairas kyttääjä olet, ehkä tajuat sen itsekin.

• nietniet

Sairasta kyllä on jos naimisissa oleva mies omistaa deitti profiilin. Ite antaisin lemput tollaselle miehelle.

• !

Olet NARSISTI!

• voi harmi.
        nietniet kirjoitti:

Sairasta kyllä on jos naimisissa oleva mies omistaa deitti profiilin. Ite antaisin lemput tollaselle miehelle.

Sulla raukalla ei ole sitä MIESTÄ.

• Nyyti

Mulla on kaveripiirissä naisia, jotka harrastaa tuota samaa. He ainakin sanoo et kyseessä on vaan halu testata et onko vielä vientiä ja että he ei halua mitään sen enempää.

• milallaaa

Hei ..juuri samanlainen on minun miesystävä..nyt on lähteny ilmeisesti pois profiilista mutta olen varma että jossain muualla tai samassa deitissä on toinen profiili..ja sitä flirtin määrää ei kestä kukaan..en minäkään enää, se on noloa!!! Ihminen ei varmaan osaa olla hetkeäkään yksin joten epäilen myös että on toisia naisia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      55
      12643
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3523
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2208
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      152
      2061
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      295
      1511
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      200
      1373
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      23
      1372
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      84
      1327
    9. 102
      1144
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1136
    Aihe