Todennäköistä on että Niinistö voittaa,mutta itse pidän kyllä enemmin Haavistosta.
Vastaukset 11
- siinä sulle jytky
Niinistö saa ääneni.Isäni ei taistellut Suomea sen vuoksi itsenäiseksi,että presidentin virkaan astuisi samaa sukupuolta olevan kanssa seurusteleva.
- 20+3
Pekka Haavisto olisi valituksi tullessaan Suomen ensimmäinen JULKISESTI homosuhteessa elävä presidentti.
- tr
Huomauttaisin että siellä rintamalla taisteli useampi homokin, joten itse ehkä valitsisin perusteluni uudelleen jos olisin sinä.
- asiakommentointia
Minun isäni ei taistellut Suomea sen vuoksi itsenäiseksi,että presidentin virkaan astuisi kaikilta mitoiltaan kitukasvuinen lahtari.
- missä edustus?
Voisi olla vaan eipä tulw valituksi.Se on hauskaa se.Ja miten noloa,ett' puoliso on parturi-kampaaja.
- ES Jonne
Pekka olisi 2. homopresidentti. Joten ei mitään uutta.
- voivoijamargariini
Ei homoudessa ole mitään vikaa, mutta homo ei sovi SUOMEN PRESIDENTIKSI. Ulkopolitiikan vetäminen "rouvan" kanssa olisi aika huvittavaa. Maailmassa on satoja maita, joisssa homous on rikos. Miten sinne tehtäisiin vaikka vienninedistämismatkoja, jotka perinteisesti ovat olleet pressan hommia.
Inhoan syvästi Niinistöä ja hänen aatemaailmaansa. Nyt vain taitaa käydä niin, että on valittava ruton ja koleran väliltä eli äänestettävä Niinistöä, ettei vain Haavisto pääse pressaksi. Tästä syystä en voi jättää äänestämättäkään.
- joo tosi on
En äänestä henkilöä joka voi rakastua mieheen. Äänestän suoraselkäistä perääantamatonta suomalaista miestä.
- läläkä
homo tai ei,pitää ajatella myös se että pressalla ei ole sanavaltaa mihinkään.se oikeastaan vaan istuu ja ja käy edustamassa suomea.eli kannattaa laittaa semmonen ihminen josta ei ole hyötyä eduskunnassa!
- ex lenin
entäs tämä? haasvistosta tulee pressa ja se menee kysymään venäläisiltä karjalaa takas?luulet et ampuvat sen siihen paikkaan kun se on homo ja se oli siinä:D.
kommunismi valtaa suomessakin nin kaikki on hyvin.tät maatahan johdetaan moskovasta käsin,et silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555