T sä Veit ainoan asian mikä merkitsi minulle jotain, nyt minä vien sen mikä merkitsee sinulle jotain..
Rakas "ystäväni"
15
804
Vastaukset
- Se aikuisempi meistä
Mitä vein sinulta??
Ja mitä viet minulta, kun oon jo valmiiksi köyhä ;) - EnooUnohtanu
sinäkö aikuinen? Pah! itsekeskeinen narsisti ja hyväksikäyttäjä ennemmin. On olemassa muutakin tärkeää kuin raha. Haluan näyttää sinulle miltä se tuntuu kun osuu omalle kohdalle..
- Se aikuisempi meistä
En ole narsisti.
Eikä raha ole koskaan merkannu mitään, muuten olisin valinnu aikanaan sen rikkaan miehen taikka nyt sen toimeentulevan. Enkä ole ketään hyväksikäyttänyt!
Minulle tärkeintä on perhe, terveys ja eräs J.
Jota olen rakastanut jo pitkään, mutta jolle mun tunteet ei merkkaa mitään.
Nyt elän elämääni yksin, kun en muita enää elämääni huoli.
Mutta toteuttaen muita haaveitani. - Kummastunut sivusta
Taisi pa ja vastanneen viestit kohdata oikeille henkilöille, kun keskustelu sammui?
Mitä ap tarkoittaa viestillään? - you shold know..
Olin ystäväsi. En ole enää. Koskaan.
- urpo-einari
täsmennä ketä tarkoitat?
- Utelias kyssyy
You shoud know: Kenelle menee?
Tuulillekko??- se
miehelle meni
- Raivostunut
Ei menny Tuulille, naiselle kylläkin..
- eräs T noista
T siis alkaa?
Tarja?
Terhi?
Taru?
Tiia?
Tiina?
Polttaako??- Raivostunut
ei mikään edellisistä.. kosto on parhaimmillaan kylmänä ja kun se tulee yllättäen..
- kylmä ihminen
Raivostunut kirjoitti:
ei mikään edellisistä.. kosto on parhaimmillaan kylmänä ja kun se tulee yllättäen..
tietäisitpä vain..
- C
JAA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069